Musiqiyə dərin sevgi, sənətə böyük ehtiram
Newscenter.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
23 aprel 2025-ci il tarixində Beynəlxalq Muğam Mərkəzində “Azərbaycan muğamı” layihəsi çərçivəsində keçirilən “Muğam dəstgahları” panelində “Çahargah” dəstgahı muğamsevərlərə təqdim olundu.
Gecədə istedadlı ifaçılar Anar Quliyev, Sadiq Qasımov və Vüsal Qasımovu tarda – Kamal Nuriyev, kamançada – Oqtay Şərifov, balabanda – Rafael Əsgərov, nağarada isə – Amil Mustafayev müşayiət edirdilər.
Tədbiri giriş sözü ilə açan Beynəlxalq Muğam Mərkəzinin direktoru, Azərbaycan Respublikasının əməkdar artisti Sahib Paşazadə gecənin mahiyyəti, “Muğam dəstgahları” layihəsinin əhəmiyyəti barədə danışaraq, Çahargah muğamı haqqında dinləyicilərə ümumi bir mənzərə təqdim etdi.
İfaçılardan hər biri öz sənət üslubu ilə seçilirdi. Sadiq Qasımovun ustadı Arif Babayevin yoluna əsaslanan xırdalıqları, ürəyə yatımlı bəmxanı; Vüsal Qasımovun parlaq zil zəngulələri və Anar Quliyevin güclü, geniş diapazonlu səsi dinləyicilərin xüsusi diqqətini çəkirdi. Müşayiət edən instrumental ansamblın ifası da konsertin uğurunda mühüm rol oynadı. Xüsusilə tarla kamança arasında qurulan musiqi dialoqları Çahargahın harmonik zənginliyini daha da ön plana çıxarırdı.
Konsertin proqramında yer alan təsniflər isə gecəyə xüsusi emosional çalar qatdı. Bu təsniflər dinləyici ilə musiqi arasında duyğusal bir körpü yaratdı. Onlardan sonra yenidən muğamın dərinliklərinə qayıdıldı və konsert ənənəvi muğam xətti üzrə davam etdi.
Proqramın yaddaqalan məqamlarından biri də artıq öz ifaçılıq üslubu ilə tanınan Anar Quliyevin interpretasiyasında Mənsuriyyənin təqdimatı idi. Məhəmməd Füzulinin qəzəli əsasında səslənən bu təsnif, zəngin səs imkanları və geniş diapazonla ifa edilərək konsertin kulminasiya nöqtələrindən birinə çevrildi. Sahib Paşazadənin təqdimatında bu təsnifə öncədən xüsusi vurğu edilməsi, ifa haqqında yüksək gözləntilər yaratmış, nəticə isə bu gözləntiləri doğrultmuşdu.
Konsertin sehrli axşamında tamaşaçı reaksiyaları da diqqətdən yayınmadı. Zalda əyləşən balaca bir uşaq dərhal diqqətimi çəkdi. Yaşının az olmasına baxmayaraq, gözlərindəki parlaqlıq və qəlbindəki həyəcanla o, sanki bu konserti təkcə izləmir, onun bir parçasına çevrilirdi. Bu baxışlarda musiqiyə dərin sevgi, sənətə böyük ehtiram hiss olunurdu.
Sonradan məlum oldu ki, bu uşaq ifaçı Sadiq Qasımovun tələbəsidir. Elə bu anda hər şey yerli-yerinə oturdu. Səhnədə ustadının sənət yolunu inamla davam etdirən bir ifaçı, onun yaratdığı ilhamla yaşayan gənc bir şagird – bu mənzərə üç nəslin arasında qurulan görünməz, lakin dərin bir mənəvi körpünün bariz təcəssümü idi..
Ümumi mənzədədə muğamın hər dramatik dönüşündə zalda sükut hökm sürür, ifaların sonunda isə gur alqışlar səslənirdi. Çahargah dəstgahının uğurlu ifası, şübhəsiz ki, yalnız musiqi hadisəsi deyildi – bu, həm də fəlsəfi və mədəni bir dəyərin təcəssümü idi. Bu gecə bir daha sübut etdi ki, muğam canlı sənətdir – hər ifada yenidən doğulur və hər dinləyicidə özünəməxsus iz buraxır.
Azərbaycan Milli Konservatoriyasının Musiqişünas tələbəsi, AMK Tələbə Elmi Cəmiyyətinin üzvü Mirleyla Ağalarova
Newscenter.az üçün

