Neftin qiymətinin düşməsindən sonra Rusiya Qərb tankerlərindən istifadə etməyə məcbur olub
Bizimyol portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Bizimyol.info xəbər verir ki, "Bloomberg"in verdiyi məlumata görə, əsas "Urals" dərəcəsi G7 tavanının bir barel üçün 60 dollardan əhəmiyyətli dərəcədə aşağı ticarət edir. Bu, Moskvaya Qərb yurisdiksiyasının donanmasından istifadə etmək üçün qapı açıb.
"Neftin qiymətinin düşməsi Rusiya neftinin Qərb şirkətlərinə məxsus və sığortalanmış tankerlərdə daşınmasına imkan verib. Bu, Atlantik regionunda belə gəmilər üçün rəqabəti artırıb və yükdaşıma tarifləri artmağa başlayıb", - deyə nəşr qeyd edir.
"Urals" sanksiyalar həddinin üstündə qaldığı halda, Rusiya “kölgə donanması” adlanan donanmadan - qeyri-şəffaf sığorta sistemi olan dəniz yurisdiksiyalarının bayraqları altında köhnə gəmilərdən istifadə etməyə məcbur oldu. Bu tankerlər sanksiyaların tətbiqindən sonra demək olar ki, bütün ixrac həcmini öz üzərinə götürüb. Ancaq son həftələrdə vəziyyət dəyişir.
Agentliyin məlumatında bildirilir ki, aprel ayında Qərb sığortası və sahibləri olan gəmilərin payı Baltik və Qara dəniz limanlarında artıq yüklənmiş və ya yüklənməsi planlaşdırılan tankerlərin ümumi sayının 43%-nə çatıb. Birinci rübdə bu rəqəm təxminən 30% səviyyəsində olub.
Nəşr vurğulayır ki, qiymətlərin aşağı düşməsi ABŞ-ın ticarət siyasətinin kəskin sərtləşdirilməsinin nəticəsi olub. "Prezident Donald Trampın bu ayın əvvəlində ABŞ-ın ticarət tərəfdaşlarına iri tariflər tətbiq etməsindən sonra neft qiymətləri kəskin şəkildə aşağı düşüb. Bu, xammal bazarlarında zəncirvari reaksiyaya səbəb olub və bu, Rusiya ixracına da əhəmiyyətli təsir edib", - deyə yazıda qeyd edilib.
Rusiyanın Qərb gəmilərinə qayıtması yük bazarına təzyiqi artırıb. ABŞ xam neftinin Avropaya daşınması üçün tariflər son bir ayda 50% artaraq barreli 4,60 dollara çatıb, Kolumbiya neftinin Texasa daşınması isə 85% artıb.
Təsiri iki əlavə amil artırır:
"Kölgə donanmasının" ehtiyacları üçün alınmış köhnə gəmilər faktiki olaraq qanuni bazardan çıxarıldı;Qara dəniz vasitəsilə Qazaxıstandan neft ixracının artması, xüsusilə Asiyaya yük daşıya bilən tankerlərə tələbatı artırıb.Fevral və mart aylarında Qazaxıstan neftinin demək olar ki, üçdə biri (28%) Asiyaya gedib və bu da gəmiləri uzun müddət aktiv xidmətdən çıxarıb.
"Dünya təkcə neftin qiymətlərini deyil, həm də logistika və sanksiya strategiyalarında dəyişiklikləri izləyir. Rusiyanın Qərb tanker bazarına üz tutması təkcə iqtisadi uyğunlaşma deyil, həm də yeni şəraitdə enerji axınlarının coğrafiyasının nə qədər tez dəyişdiyinə dair siqnaldır", - deyə "Bloomberg" qeyd edib.
Qadir, Bizimyol.info


