Orta Dəhlizin beynəlxalq daşımalarda çəkisi artır
Xalq qazeti portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Dünən Bakıda “Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu” Beynəlxalq Assosiasiyası (TBNM BA) Hüquqi Şəxslər Birliyinin ümumi yığıncağının iclası keçirilib.
Toplantıda assosiasiyaya üzv dövlətlərin dəmiryol administrasiyalarının rəhbərləri, nəqliyyat və logistika şirkətlərinin yüksək səviyyəli rəsmiləri daxil olmaqla, ümumilikdə, 10 ölkədən nümayəndə heyəti iştirak edib.
Çıxış edənlər Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutunun (Orta Dəhliz) regional nəqliyyat bağlantısının əsas arteriyalarından biri kimi yüksəlişdə olduğunu vurğulayaraq qeyd ediblər ki, ötən müddətdə TBNM BA-ya üzv dövlətlər arasında sıx əməkdaşlıq çərçivəsində yük əməliyyatlarının idarə olunması üçün kompleks tədbirlər, o cümlədən müasir analitik informasiya sistemlərinə inteqrasiya və yüklərin real vaxt rejimində izlənməsi xidmətlərinin yaradılması həyata keçirilib. Bununla yanaşı, Sinqapurun “Global DTC” şirkətinin Orta Dəhliz üçün “Digital Trade Corridor” multimodal platforması və “Fast Customs” platformasını təqdim etməsi ilə əməliyyatların şəffaflığı artırılıb və nəzarət mexanizmləri gücləndirilib. Bakı – Tbilisi – Qars dəmiryol xəttinin yük ötürmə gücünün illik 1 milyon tondan 5 milyon tona çatdırılması və bu xətt üzrə yük əməliyyatlarının bərpa edilməsi xüsusilə qeyd olunub.
İclas iştirakçıları bildiriblər ki, əsas məqsəd yüklərin təhlükəsizliyini təmin etməklə vahid tarifləri razılaşdırmaqla və yük axınının sürətini artırmaqla daşıma sisteminin səmərəliliyini artırmaqdır ki, bu da bütün tərəfdaşların tələbatını qarşılayacaq. Bu yanaşma Orta Dəhliz ölkələrinə uzunmüddətli perspektivdə uğur qazanmağa imkan verəcək.
TBNM BA Hüquqi Şəxslər Birliyinin TBNM-in inkişafı üzrə işçi qrupunun 2025-ci il üçün təsdiqlənmiş tarif dərəcələri barədə məlumatı dinlənildikdən sonra 2025-ci ildə Orta Dəhlizlə yükdaşıma planı və onun icra planı təsdiqlənib. Eyni zamanda, TBNM BA Hüquqi Şəxslər Birliyinin Çinin Sian şəhərində nümayəndəliyinin açılması barədə qərar qəbul olunub.
Sonda iclasın protokolu, “Xəzər dənizi limanları arasında fider bağlantısının təşkili haqqında” və “Fider gəmilərin yüklənməsinin təmin edilməsi haqqında” sazişlər imzalanıb.
Tədbir işini “Xəzər dənizi vasitəsilə Orta Dəhliz” forumu ilə davam etdirib. Forumda dənizlə yükdaşımaların səmərəli təşkili, bu istiqamətdə görülə biləcək işlər barədə fikir mübadiləsi aparılıb.

