Pilotlar həmişə eyni döyüş təyyarəsində uçur? Maraqlı cavab
Qaynarinfo portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Müharibə təyyarəsi pilotlarından danışarkən məntiqi olaraq düşünmək olar ki, adətən pilotlar eyni tip təyyarədə xidmət edirlər. Bu, o cümlədən ABŞ Hərbi Hava Qüvvələri üçün də keçərlidir. Lakin pilotlar həmişə eyni quyruq nömrəli təyyarəni idarə edirmi?
Qaynarinfo xəbər verir ki, "Slash Gear" portalının məlumatına görə, amerikalı pilotlar MDS (Main Distribution System deyil, burada ixtisaslaşmanı göstərən sertifikat) üzrə ixtisas alırlar və bu, onları müəyyən tip təyyarəyə bağlayır — başqa tipə keçmək xüsusi kurs tələb edir. Amma bu, pilotların həmişə kabinada eyni quyruq nömrəli təyyarəni idarə etdikləri anlamına gəlmir.
Səbəb odur ki, təyyarələrin texniki xidmət və istismarı müəyyən qrafik üzrə aparılır. Buna görə heyətlər mövcud təyyarələrə uyğun şəkildə bölüşdürülür və pilotlar fərqli döyüş təyyarələrində uçurlar.
Bəzi hallarda kabina yan tərəfində və ya fuselyajda texniki mütəxəssis və ya pilotun adı yazıla bilər; bu isə o demək deyil ki, həmin pilot həmişə məhz həmin təyyarədə uçur.
Lakin istisnalar də var. Bəzi pilotlar müəyyən təyyarələrdə mütəmadi uçurlar — misal üçün nümayiş komandaları belə işləyir.
Məqalədə göstərildiyi kimi, "Thunderbirds" qrupu altı ədəd "F-16" ilə nümayiş edir; bu təyyarələr qırmızı, ağ və mavi rənglərdə boyanıb. Hər pilot mövsüm ərzində özünün müəyyən nömrəli təyyarəsi ilə əlaqələndirilir — bu, pilotların rollarının nömrələnməsindən də görünür. "F-16C" ilə uçuşlarda dəqiqlik tələb olunur və eyni təyyarə ilə işləmək forma hərəkətlərinin sabitliyini təmin edir.
Oxşar sistem "F-35A Demo Team" və beynəlxalq solo nümayiş komandalarında da mövcuddur. Məsələn, Türkiyənin "SoloTürk" komandasında xüsusi boyanmış təyyarə bir və ya iki nümayiş pilotu tərəfindən təkrarlanan şəkildə istifadə olunur. Əgər təyyarə sıradan çıxarsa və ya yoxlamaya götürülərsə, onun yerinə başqa bорt verilir və pilotlar uyğunlaşmaq məcburiyyətində qalırlar.
Sınaq pilotları isə aylarla eyni təyyarəni idarə edə bilərlər — çünki qazanılan məlumatlar, sensorlar, elektrik xətləri və proqram təminatı uzun müddətli yoxlanışı tələb edir.
Məqalə müəllifləri həmçinin qeyd edir ki, missiya üçün unikal modifikasiyalara malik (məsələn, xüsusi konteynerlər və ya gizli avadanlıq) təyyarələrdə həmin avadanlıqlarla işləmək üçün əlavə təlim keçmiş pilotlar daha tez-tez uçuş icra edə bilərlər.
Aydın


