Icma.az
close
up
RU
Pivə ürək riskini artırır, şərab qoruyur

Pivə ürək riskini artırır, şərab qoruyur

Icma.az, Azpost saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.

Orta miqdarda spirtli içki qəbulu konkret içkidən asılı olaraq bədənə diametral olaraq əks təsir göstərə bilər. Yeni elmi məlumatlar göstərir ki, hətta az miqdarda pivə belə ürək-damar ölümü riskini artırır, şərab isə əksinə qoruyucu xüsusiyyətlər nümayiş etdirir.

Azpost.info bildirir ki, bu, Amerika Kardiologiya Kollecinin illik konfransında açıqlanıb.

Alimlər Böyük Britaniya Biobank layihəsində 340.000-dən çox iştirakçının məlumatlarını araşdıraraq genişmiqyaslı bir araşdırma aparıblar. Könüllülər spirtli içkilərə olan üstünlüklərinə və istehlak həcmlərinə görə qruplara bölünüblər. Nəticələr ümumi tendensiyanı təsdiqləyib: istənilən spirtli içkinin həddindən artıq istehlakı xərçəng və ürək xəstəliklərindən ölüm hallarının artmasına səbəb olur. Lakin, orta miqdarda müxtəlif içkiləri müqayisə edərkən əhəmiyyətli fərqlər ortaya çıxıb.

Tədqiqat göstərib ki, hətta az miqdarda pivə və ya spirtli içki içmək ürək xəstəliyindən ölüm riskinin 9 faiz artması ilə əlaqələndirilir. Əksinə, orta miqdarda şərab istehlakı (gündə 200-450 ml) az və ya heç şərab içməyənlərlə müqayisədə 21 faiz daha aşağı risklə əlaqələndirilir.

Fərqlərin səbəbləri nədir? 
Mütəxəssislər bu tapıntılar üçün iki əsas izah irəli sürürlər. Birincisi biolojidir: şərab ürək-damar sistemini dəstəkləyə bilən antioksidantlar ehtiva edir. İkincisi davranışdır: şərabı üstün tutan insanlar çox vaxt sağlamlıqlarına daha çox diqqət yetirir, sağlam qidalanır və aktiv həyat tərzi sürürlər ki, bu da son statistikaya əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir.

Müəlliflər vurğulayırlar ki, tədqiqatları müşahidə xarakteri daşıyır və iştirakçıların özləri tərəfindən doldurulmuş anketlərə əsaslanır ki, bu da birbaşa səbəb-nəticə əlaqəsinin hər hansı bir iddiasını istisna edir. Mütəxəssislər əvvəllər hətta minimal miqdarda spirtli içkinin mütləq faydalarını şübhə altına almış və qeyd etmişdilər ki, spirtli içki uzunömürlülüyə zəmanət vermir. Buna baxmayaraq, antioksidanlarla zəngin qidalar və demensiyanın qarşısının alınması arasındakı əlaqə aktual elmi mövzu olaraq qalır.

AzPost.az

Paylaş

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:134
embedMənbə:https://azpost.info
archiveBu xəbər 27 Mart 2026 14:38 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see349

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see231

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see205

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see195

“Qeyri neft ixracı 8,1% artaraq 3,6 milyard dollara çatıb”

12 İyun 2026 12:16see183

DURSUN HƏSƏNOV QƏFİL VƏFAT EDİB: Tanınmış şəxsin qardaşıdır FOTO

12 İyun 2026 15:55see182

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see180

Elvin Cəfərquliyev üçün Qarabağ klubuna rəsmi təklif gəlməyib

12 İyun 2026 12:15see179

Emiliano Martines dünya çempionatında Argentinaya kömək edə biləcək

12 İyun 2026 12:17see171

İbrahimoviç DÇ 2026 da azarkeşlik etdiyi komandanın adını dedi Mənim köküm o ölkədəndir

13 İyun 2026 14:02see170

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see169

Qarabağ Bakıda hazırlığını davam etdirir

13 İyun 2026 02:46see164

Brayton Tottenhem in müdafiəçisi üçün 30 milyon təklif etdi

12 İyun 2026 19:11see161

Pensiya alanlara şad xəbər NAZİRLİK AÇIQLADI

12 İyun 2026 12:14see158

Bakı Dövlət Universiteti ilə vidalaşacaq məzunların sayı AÇIQLANDI

12 İyun 2026 20:54see157

Dövlət büdcəsi xərclərinin 40% i sosialyönlüdür

12 İyun 2026 12:15see155

Paşinyanın qələbəsindən sonra: Siyasi eyforiya və təzyiqlər

12 İyun 2026 12:16see153

Ən yaxşı babalar hansı tarixdə doğulanlardır?

12 İyun 2026 21:12see150

Putin: “Məqsəd rusiya cəmiyyətini parçalamaqdır”

12 İyun 2026 23:31see150

Kanada məşhur futbolçunu ölkəyə buraxmadı Zorlama ilə ittiham olunur

12 İyun 2026 22:33see148
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri