POS terminal işləmədikdə müştəri nə etməlidir? KONKRET
Konkret.az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Son zamanlar bəzi mağaza və xidmət obyektlərində müştərilərin kartla ödəniş etmək imkanının məhdudlaşdırılması və ya ümumiyyətlə POS-terminalın işləməməsi halları müşahidə olunur. Bu isə həm istehlakçıların narazılığına, həm də hüquqi suallara səbəb olub. Bəs, POS sistemi işləmədikdə və ya olmayandə müştəri nə etməlidir? Onun hansı hüquqları var?
Bu barədə KONKRET.az-a açıqlama verən iqtisadçı ekspert Əkrəm Həsənov bildirib ki, belə hallar istehlakçı hüquqlarının pozulması deməkdir.

Ekspertin sözlərinə görə, bu cür vəziyyətlə üzləşən vətəndaş Prezident yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinə şikayət edə bilər:
“Əlbəttə, bu, vətəndaşın hüquqlarının pozulmasıdır. Vətəndaş belə hallarda həm Prezident yanında Antiinhisar və İstehlak Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Agentliyinə, həm də Dövlət Vergi Xidmətinə müraciət edə bilər. Çünki POS terminalların fəaliyyətinə nəzarəti məhz Dövlət Vergi Xidməti həyata keçirir”.
Əkrəm Həsənov qeyd edib ki, əgər texniki səbəblərə görə POS-terminal müvəqqəti olaraq işləmirsə, bu halda mağazaya sanksiya tətbiq edilməməlidir:
“Amma əgər müəyyən olunsa ki, bu hal bir neçə dəfə təkrarlanıb və uzun müddətdir davam edir, onda həmin mağazaya qarşı inzibati tədbirlər görülə bilər”.
Ekspert əlavə edib ki, hər bir ticarət və xidmət obyektində müştərinin həm nağd, həm də kartla ödəniş seçiminə şərait yaradılmalıdır.
Aynurə İsmayıl
KONKRET.az


