“POS terminal işləmir” deyən sahibkarlara XƏBƏRDARLIQ
Icma.az, News24 portalına istinadən məlumat verir.
“POS-terminal işləmir ödənişi ya kartdan-karta köçürün, ya da nağd şəkildə edin”.
Yəqin ki, çoxumuz gün ərzində restoran, kafe, geyim mağazası və bu kimi obyektlərdə kartla ödəniş etmək istədiyimiz zaman bu ifadə ilə qarşılaşırıq.
Bu vəziyyət bəzi müştəriləri narahat edir, çünki bir çoxumuz üçün nağd pul daşımaq artıq əlverişsiz olub və kartla ödəniş etmək daha rahatdır.
Xüsusilə pandemiya dövründən sonra nağdsız ödənişlər, POS-terminallarından istifadə daha da geniş şəkildə yayılmağa başlayıb. Amma bəzi restoran, kafe və geyim mağazaları terminal olmasına baxmayaraq hələ də müştərilərdən ödənişi kartdan-karta köçürmək vasitəsilə həyata keçirmələrini tələb edir. Qanunvericiliyə görə, bütün ticarət obyektləri POS-terminalları ilə ödəniş qəbul etməyə borcludurlar. Əgər bir müəssisə bu tələbi yerinə yetirmirsə, bu, inzibati cəzalara səbəb ola bilər.
"Nazirlər Kabinetinin "POS-terminallar quraşdırılacaq obyektlərin müəyyənləşdirilməsi meyarları"na əsasən, bu obyektlərə ƏDV ödəyicilərinin bütün təsərrüfat subyektləri, avtomobil və mebel satışı üzrə ixtisaslaşmış müəssisələr, idman və sağlamlıq kompleksləri, səhiyyə obyektləri, istirahət və əyləncə məkanları, mehmanxanalar, şadlıq evləri, yanacaqdoldurma məntəqələri, nəqliyyatda (hava, su, dəmir yolu və avtomobil) biletlərin satış məntəqələri, turizm şirkətləri daxildir".
Həmçinin, kartdan-karta ödənişlərin tələbi, istehlakçı hüquqlarını pozur.
Bəs bu halda vergi ödəyicisinə hansı cəzalar tətbiq edilir?
Mövzu ilə bağlı hüquqşünas Ramil Süleymanov Bizim.Media-ya açıqlamasında bildirib ki, POS-terminalların quraşdırılmaması yaxud da bundan istifadə etməmə, açıq qaydada vəsaitlərin qəbul edilməsindən imtina olunmasına görə cərimələr tətbiq edilir:
“Vergi ödəyicisi il ərzində birinci dəfə aşkarlanırsa, 1000 azn, ikinci dəfə aşkarlanarsa, 3000 azn, üçüncü dəfə aşkarlandıqda isə 6000 azn məbləğində vergi sanksiyası tətbiq edilir. Bu qaydaların əsas məqsədi nağdsız ödənişlərin təşviq olunması və vergi nəzarətinin gücləndirilməsidir”.
Vətəndaşlara sahibkarlar tərəfindən POS-terminalların təmirdə, xarab olması ilə bağlı məlumat verilərsə, ondan ödənişi nağd yaxud kartdan-karta göndərmək tələb olunarsa, bu zaman müştərilərin ixtiyarı çatır ki, həmin vergi ödəyicisi barədə məlumatı alsın və onun haqqında vergi orqanına şikayət bildirsin",- deyə o, qeyd edib.


