Qadının böyük qüvvə olduğunu almanlar da etiraf edir..?
Sia Az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
...Qadın səsli avtomobil reklamları alıcılar arasında kişi səsli reklamlara nisbətən daha çox maraq doğurur.
SİA-nın məlumatına görə, Newsweek yazır ki, bu barədə bir neçə analitik agentlik bir anda bu qənaətə gəlib.
Tədqiqatlar göstərir ki, qadın səsvermələri, xüsusən də 35 yaşdan kiçik auditoriya arasında brendin xatırlanmasını, əlaqəni artırır və reklam qavrayışını yaxşılaşdırır.
Beləliklə, 20 avtomobil reklamı testində qadın səsi və ya qadın qəhrəmanı olanlar kişi alıcıların ən çox reaksiyasını alanlar olub.
Mütəxəssislər qeyd edirlər ki, qadın səsi məhsulu daha “dost” və əlçatan edir.
Bu tendensiyalar artıq böyük avtomobil istehsalçılarının təcrübələrində öz əksini tapıb.
15 ildən artıqdır ki, aktyor Con Hammın səsindən istifadə edən Mercedes-Benz şirkəti ABŞ-dakı reklamlarında qadın səsinə keçdiyini açıqlayıb.
Brendin yeni səsi aktrisa və rejissor Lüsi Liudur.
...Biz 200-dən çox səsin anonim şəkildə dinlənməsini həyata keçirdik. Qadın səsi bizə yeni perspektiv, təravət və emosional qavrayış verdi.
...Bu, rəqabətdən fərqlənməyin bir yoludur.
Bunu Mercedes-Benz ABŞ-ın baş marketinq direktoru Melodi Li Newsweek-ə deyib.
Nazlı Almuradova


