Icma.az
close
up
RU
Qara Cümə: Ticarət dünyasının fırıldağı, manipulyasiya, istehlakçı tələsi...

Qara Cümə: Ticarət dünyasının fırıldağı, manipulyasiya, istehlakçı tələsi...

Qaynarinfo saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.

"Qara Cümə" ilk dəfə 1960-cı illərdə ABŞ-da işlədilməyə başlanıb. Bu termin Filadelfiyada Şükranlıq Günündən sonra baş verən hədsiz nəqliyyat sıxlığını təsvir etmək üçün istifadə olunub. Daha sonra ticarətçilər bu ifadəni marketinq məqsədilə mənimsəyib və onu ilin ən böyük endirim gününə çeviriblər. İdeya cəlbedici görünsə də, illər keçdikcə "Qara Cümə"nin əslində istehlakçıları manipulyasiya etmək üçün yaradılmış ticarət aləti olduğu ortaya çıxıb.  

Ticarət manipulyasiyası və istehlakçı tələsi 

"Qara Cümə" kampaniyalarının əsas məqsədi istehlakçıların emosiyalarını idarə etməkdir. Şirkətlər bu kampaniyalar vasitəsilə böyük endirimlər və eksklüziv təkliflər təqdim edərək alıcıları alış-verişə məcbur edirlər. Lakin bir çox hallarda bu "endirimlər" yalnız illüziyadan ibarətdir.  

Süni qiymət artımı

Bəzi mağazalar kampaniya öncəsi qiymətləri süni şəkildə artırır, daha sonra "endirim" edərək məhsulu əvvəlki qiymətinə satırlar.  

Köhnə və zəif keyfiyyətli məhsullar

Bir çox böyük şirkət "Qara Cümə" günündə anbarlarında qalmış, satış üçün uyğun olmayan məhsulları çıxarır. Beləliklə, istehlakçı köhnə və ya keyfiyyətsiz mal alır, amma bunun fərqində olmur.  

Alıcı tələsi

Endirimlər vaxt məhdudiyyəti ilə təqdim edildiyi üçün istehlakçılar emosional qərarlar verir və lazım olmayan məhsullar alırlar.  

Ekoloji problemlər və israfçılıq  

"Qara Cümə" yalnız istehlakçılara deyil, həm də ətraf mühitə mənfi təsir göstərir.  

İsrafçılıq

Endirimlər səbəbindən insanlar lazım olmayan əşyaları almağa meyilli olur, bu isə israfçılığı artırır. Bu məhsulların əksəriyyəti istifadəsiz qalır və ya qısa müddət sonra tullantıya çevrilir.  

Ətraf mühitin çirklənməsi

Kütləvi istehsal və logistik proseslər ətraf mühitə böyük yük gətirir. "Qara Cümə" zamanı alış-verişin artması karbon izini dəfələrlə artırır. İstehlakçıların sifariş etdiyi məhsulların daşınması və qablaşdırılması üçün böyük həcmdə resurs sərf olunur.  

Niyə bəzi şirkətlər "Qara Cümə"dən imtina edir?  

Son illərdə bir çox müstəqil mağaza və hətta bəzi böyük şirkətlər "Qara Cümə" kampaniyalarına qatılmaqdan imtina edir. Bunun əsas səbəbləri:  

Maliyyə təzyiqi

Milad mövsümü öncəsi böyük endirimlər təklif etmək kiçik bizneslər üçün zərərlidir. Bu, onların gəlirlərini azaldır və davamlılıq problemləri yaradır.  

Müştəri münasibətləri

Bəzi brendlər müştərilərini manipulyasiya etməkdən çəkinir və "Qara Cümə" əvəzinə müsbət sosial təşəbbüslər həyata keçirirlər. Məsələn, bəzi mağazalar "Geri ver cüməsi" keçirərək əldə etdikləri gəliri xeyriyyə təşkilatlarına bağışlayır.  

Etibarlılıq

Şirkətlər müştərilər arasında uzunmüddətli etibar qazanmaq üçün "Qara Cümə" manipulyasiyalarından uzaq durmağı seçirlər.  

Qara Cümə: Əslində uğursuz kampaniya?  

Statistikalar göstərir ki, "Qara Cümə" kampaniyalarına maraq tədricən azalır. İnsanlar artıq bu kampaniyanın həqiqi olmadığını və daha çox manipulyasiya məqsədilə həyata keçirildiyini başa düşürlər. Məsələn, bəzi tədqiqatlar göstərir ki, istehlakçıların böyük hissəsi "Qara Cümə" günündə təqdim olunan endirimlərin əvvəlki qiymətlərlə eyni olduğunu fərq edir.  

Nəticə 

"Qara Cümə" kampaniyaları istehlakçıları manipulyasiya edən, kiçik bizneslərə təzyiq göstərən və ətraf mühitə zərər verən bir ticarət fırıldağıdır. İstehlakçılar bu manipulyasiyalara uymadan, həqiqətən lazım olan məhsulları almağa diqqət etməlidirlər. Bundan əlavə, yerli biznesləri və davamlı iqtisadiyyatı dəstəkləmək həm ətraf mühit, həm də cəmiyyət üçün daha faydalıdır.  


Alpər

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:89
embedMənbə:https://qaynarinfo.az
archiveBu xəbər 29 Noyabr 2024 15:48 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ukraynada sülhə mane olanların adları açıqlandı

16 Aprel 2025 01:09see145

Yusif İldırımzadə tutduğu vəzifədən azad edildi

16 Aprel 2025 03:26see137

Müdafiə və milli təhlükəsizlik xərcləri açıqlandı

16 Aprel 2025 00:19see136

Torpaq alanlara şad xəbər: Bələdiyyə “alveri” bitdi!

15 Aprel 2025 21:20see134

Xeyrımlı sakini: Əlimin zəhməti ilə tikdiyim ev indi mənə gözdağıdır

16 Aprel 2025 01:38see131

Gələn il dövlət büdcəsinin proqnozlaşdırılan gəlir və xərcləri açıqlanıb

15 Aprel 2025 22:10see128

Manatın məzənnəsi qalxacaq? Rəsmi açıqlama

16 Aprel 2025 00:13see125

Keçmiş baş nazir öz sosial şəbəkəsini yaradır

16 Aprel 2025 00:30see124

Bakıda sərnişin avtobusunun içinə su doldu Video KONKRET

16 Aprel 2025 10:18see123

Azərbaycanda COVID 19 dan ən çox bu tarixdə yoluxma olub RƏSMİ

16 Aprel 2025 03:01see121

“Dövlət dəstəyi ilə istehsal ediləcək film layihələri” müsabiqəsinin reqlamenti açıqlanıb

16 Aprel 2025 10:19see120

Əli Əsədov Gürcüstan Prezidenti ilə görüşdü KONKRET

15 Aprel 2025 23:24see120

Ölkə boyu leysan yağışlar yağır FAKTİKİ HAVA

15 Aprel 2025 22:13see118

Süni intellekt bədii yaradıcılığın inkişafında yeni səhifələr açır Əli Abbasov

16 Aprel 2025 18:09see117

II Liqa: Vüqar Nadirovlu Şəmkir darmadağınla liderlərə yaxınlaşdı

16 Aprel 2025 20:01see115

İsrailin Türkiyə QORXUSU: Nə baş verir? KONKRET

16 Aprel 2025 17:26see114

Ümumi və məktəbədəqədər təhsil müəssisələrində təlim tədris prosesi ənənəvi qaydada davam edəcək

16 Aprel 2025 10:24see114

Hərbi çağırışdan yayınmaya qarşı yenilik Xidmət yeni qanunla bağlı açıqlama yaydı

16 Aprel 2025 10:27see110

ABŞ Çini təhdid etdi

16 Aprel 2025 11:33see108

Bəzi rayonlarda leysan xarakterli yağış yağır FAKTİKİ HAVA

15 Aprel 2025 21:38see108
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri