Icma.az
close
up
RU
Qara şokolad yemək şəkər riskini azaldır

Qara şokolad yemək şəkər riskini azaldır

Azpost saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.

Həftədə 5 porsiya qara şokolad yemək 2-ci tip diabetin inkişaf riskini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır.

Azpost.info bildirir ki, bu barədə BMJ jurnalında dərc olunan yeni araşdırmada deyilir.

Tədiqaqtçılarr ki, deyib ki, amma bu fayda südlü şokolada aid deyil.

Tədqiqatçılar 30 il ərzində yemək vərdişləri, sağlamlıq vəziyyəti və bədən çəkisi barədə məlumat verən 192 mindən çox sağlam yetkinin məlumatlarını təhlil ediblər. Tədqiqata görə, həftədə ən azı 5 porsiya hər hansı bir şokolad yeyən insanların 2-ci tip diabetə tutulma ehtimalı 10% daha azdır.

Tək başına qara şokolad daha böyük təsir göstərərək riski 21% azaldıb. Südlü şokolad isə heç bir real fayda verməyib, yalnız uzunmüddətli çəki artımı ilə nəticələnir.

Tədqiqatın müəllifləri iddia edirlər ki, qara şokoladda yüksək səviyyəli flavonollar doymuş yağ və şəkərin çəki artımı və digər kardiometabolik xəstəliklərə təsirini kompensasiya edə bilər.

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:161
embedMənbə:https://azpost.info
archiveBu xəbər 06 Dekabr 2024 09:28 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see461

Naxçıvanda kanalda boğulan Elmir tanınmış dirijorun oğlu imiş FOTO

07 İyun 2026 14:39see379

Kanalda boğulan Elmir generalın qardaşı oğlu imiş

08 İyun 2026 12:45see232

Ermənistan seçicisi Paşinyanın sülh xəttinə və Avropaya inteqrasiya kursuna mandat verdi

08 İyun 2026 11:44see221

Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR

08 İyun 2026 02:03see184

Parkinqdə sürücülər əsassız yerə cərimələnirlər? Həll yolu nədir? FOTO

07 İyun 2026 18:28see173

2026 cı ildə Avropa aviaşirkətlərinin mənfəəti azalacaq Uilli Uolş

07 İyun 2026 19:47see172

İmmunitetdən kənar faydalar: hanımeli bədən üçün nə edir?..

07 İyun 2026 20:44see172

Ərdoğan: Sıfır Tullantı Hərəkatı sayəsində Türkiyə iqtisadiyyatına 365 milyard lirə töhfə verilib

07 İyun 2026 19:45see171

Media sənayesində əhəmiyyətli dəyişikliklər gözlənilir...

07 İyun 2026 20:55see167

Qonşulara pul verdilər, üç gün toy etdilər… Detallar

08 İyun 2026 03:07see167

Yeni “iPhone”lar belə GÖRÜNƏCƏK FOTO

07 İyun 2026 12:55see166

Avropa çempionları bu gün Bakı turuna çıxır

07 İyun 2026 12:23see165

İranın hücumları zamanı vurulan sərnişin təyyarəsi deyil AÇIQLAMA

08 İyun 2026 01:29see163

“Mediada oxudum” Emin Ağalarov atasının ikinci evliliyi haqqında

08 İyun 2026 02:48see163

Ermənistan sülh gündəliyini fəal şəkildə davam etdirəcək Armen Qriqoryan

07 İyun 2026 19:19see162

Tehranın İmam Xomeyni Beynəlxalq Hava Limanı fəaliyyətini DAYANDIRDI

08 İyun 2026 01:48see161

Soçi aeroportunda izdiham: Təyyarələr uça bilmir Video

07 İyun 2026 16:52see160

Türkiyədə tanınmış aktrisa ərə gedir

07 İyun 2026 15:18see159

Xoşbəxtlikdən indi Azərbaycanla sülh var PAŞİNYAN

07 İyun 2026 12:13see157
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri