Icma.az
close
up
RU
Qəhvə qadınlarda xərçəngin riskini azaldır

Qəhvə qadınlarda xərçəngin riskini azaldır

Saglamolun saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.

İngiltərə alimləri araşdırmalar nəticəsində aşkar ediblər ki, qəhvənin gündəlik qəbulu qadınlarda uşaqlığın daxili qişası olan endometriumun xərçənginin riskini azaldır.

Bu xərçəng növünə qadınlarda, xüsusilə 45-74 yaşlar arası, daha tez-tez rast gəlinir.

LiveScience xəbər verir ki, hər gün 4 fincan qəhvə içən qadınlarda qəhvə içməyən qadınlarla müqayisədə bu risk 22% azdır.

Alimlər qeyd edirlər ki, qəhvənin qoruyucu effekti yalnız normal bədən çəkisi olan qadınlarda qeyd olunur. Piylənmədən əziyyət çəkən qadınlarda xərçəngin bu növü daha tez-tez inkişaf edir.

Araşdırmanın müəlliflərinin fikirinə görə, qəhvə qanda insulinin və estrogenin səviyyəsini aşağı salır. Bu iki hormon isə bu xərçəng formasının inkişafında vacib rol oynayır.

Bundan əvvəl keçirilmiş araşdırmalar göstərib ki, qəhvə bir çox xərçəng şişlərinin inkişafı riskini azaldır.

Təbii ki, söhbət yaxşı təbii qəhvədən gedir.

Saglamolun.Az


Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:133
embedMənbə:https://saglamolun.az
archiveBu xəbər 15 Noyabr 2024 23:24 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see341

Günəşdən qoruyucu krem əvəzinə bundan istifadə olunur

12 İyun 2026 04:27see241

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see228

Bu rayonda 122 hektarda aqropark yaradılacaq AÇIQLAMA

12 İyun 2026 04:07see227

DÇ 2026 nın açılış mərasimi baş tutdu VİDEO

12 İyun 2026 01:07see201

Makrona gələ bilməyəcəyini dedi

12 İyun 2026 01:11see200

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see198

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see190

Evdə pişik saxlamaq uşaqlarda astmanı ağırlaşdırmır ARAŞDIRMA

12 İyun 2026 03:47see190

Tramp Milli Kəşfiyyatın yeni direktoru vəzifəsinə namizədini açıqlayıb

11 İyun 2026 23:21see181

Tramp Cey Kleytonun Milli Kəşfiyyat direktoru vəzifəsinə namizədliyini irəli sürüb

12 İyun 2026 01:16see179

Elvin Cəfərquliyev üçün Qarabağ klubuna rəsmi təklif gəlməyib

12 İyun 2026 12:15see174

“Qeyri neft ixracı 8,1% artaraq 3,6 milyard dollara çatıb”

12 İyun 2026 12:16see170

DÇ 2026: Meksika mundiala CAR üzərində qələbə ilə başladı

12 İyun 2026 01:09see170

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see169

Meksika tribunasından gələn səs izləyiciləri bezdirdi: Səbəb bu imiş

12 İyun 2026 03:49see169

Naxçıvan Dövlət Filarmoniyasının kollektivi Türkiyədə səfərdə olub

12 İyun 2026 03:47see164

Media: Gələn həftənin əvvəlində ABŞ və İran arasında anlaşma memorandumu imzalanacaq

12 İyun 2026 04:13see164

Emiliano Martines dünya çempionatında Argentinaya kömək edə biləcək

12 İyun 2026 12:17see163

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see155
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri