Qurban bayramında sizi nə kövrəldə bilər? İlahiyyatçılar suala belə CAVAB VERDİLƏR KONKRET
Icma.az, Konkret.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Qurban bayramı müsəlman aləmində yalnız bir ibadət və qurban kəsimi mərasimi deyil, həm də paylaşma, mərhəmət və insanlıq dəyərlərinin dərinləşdiyi xüsusi günlərdəndir. Bayramın hər anı özünəməxsus mənəviyyatla yadda qalır. Ancaq bir məqam var ki, insanı həm düşündürür, həm də kövrəldir: Qurban ətlərinin ehtiyac sahiblərinə verildiyi o sükutlu an həmin kövrək məqamdır.
Maraqlıdır, ilahiyyatçıları Qurban bayramında ən çox düşündürən və ya kövrəldən an nə olur?
KONKRET.az mövzu ilə bağlı ilahiyyatçılar arasında sorğu keçirib. Cavabları təqdim edirik:
İlahiyyatçı Tural İrfan bildirib ki, qocalar evində gözü qapıda yol çəkən ahıllar, uşaq sığınacağında qulağı səsdə qalan körpələr əsasən belə bayramlarda nəsə bir ümid, möcüzə gözləyirlər: “Onların yerinə özümü qoyub kövrəlirəm. Burnunun suyunu çirkli paltarlarına silə-silə zibil qabından çörək axtaran ayaqyalın körpələrin birdən rastına varlıların yeyib atdığı kabab sümükləri çıxır. Üstündə qalmış ət qalıqlarını qopardıb yemək üçün ora – bura boylanırlar ki, görən olmasın. Südəmər körpəsi qucağında, yol kənarında durub bahalı maşınların pəncərəsinə əl açan gəlinlərin aqibəti, qonşuların bişirdiyi ət qoxusundan umsunmasın deyə yetimlərini evə salıb suda daş qaynadan anaların göz yaşları məni kövrəldir…

Seyflərə doldurub çox harın pulu,
Arxa söykəməyə kürək axtarır.
Miskinin yağışdan yıxılıb damı,
Mətəris qoymağa dirək axtarır.
Daş əridir tamahkarın tamahı,
Görən nəymiş kasıbların günahı?
Üzülüb yerlərdən ümid pənahı,
Əl açıb göylərdən kömək axtarır.
Sıxdı bu fikirlər Tural İrfanı,
Ədalət, mərhəmət bəs görən hanı?
Kimi kef çəkməyə işrət məkanı,
Kimi zibillikdən çörək axtarır.
İlahiyyatçı Fazil Əhməd vurğulayıb ki, İslam dünyasının ən əhəmiyyətli bayramlarından olan Qurban bayramı Azərbaycanda da geniş şəkildə qeyd olunur. Bayram münasibətilə bir çox insanı düşündürən və qürurlandıran əsas məqamlardan biri xalqın vəhdət içində bu müqəddəs günü qeyd etməsidir. Cəmiyyətin müxtəlif təbəqələrindən olan insanlar, məzhəb fərqindən asılı olmayaraq bu bayramda bir araya gəlir, bayramın mahiyyətindəki insani və dini dəyərləri paylaşırlar.
if (!$ISMOBILE) : ?>include(__DIR__.'/320x100.php');?>

Qurban bayramı təkcə heyvan kəsmək mərasimi deyil, eyni zamanda yardımlaşma, birlik və həmrəylik nümunəsidir. Bu günlərdə qurban əti imkansız ailələrə paylanır, bu anlar isə həm yardımı edən, həm də onu alan insanlar üçün duyğusal məqamlarla yadda qalır. Ət elə bir məhsuldur ki, onun tərkibindəki vacib maddələr insan sağlamlığı üçün əvəzolunmazdır. Bu səbəbdən bayram günlərində imkansız insanların da bu məhsulu əldə etməsi olduqca mühüm məsələdir.
Vegeterian yanaşmaların qurban kəsmə mərasimini “qətliam” kimi təqdim etməsi bəzilərində narazılıq doğurur. Əgər heyvanı kəsməyi qətliam sayırsınızsa, bitkiləri istifadə etmək də canlılara qarşı eyni münasibətdir. Bitkilər də canlıdır, onların da həyat mexanizmi var.
İlahiyyatçı Ağa Hacıbəyli isə bildirib ki, bu müqəddəs gündə insanın ruhu Allaha qovuşur, qəlblərə nur dolur. Bayram insanların üzünü güldürür, onları həm mənəvi dəyərlərə, həm də tarixə aparır. Bu bayram, insanın qəlbindəki İbrahim ruhunu dirçəldir, Həzrət İsmayılın təslimiyyətini yaşadır.
Bu gün Şuşada ilk dəfə yerli sakinlərin qurban kəsməsi xəbəri məni dərin duyğulandırdı. Uzun illərdən sonra əsgərlərimizin kəsdiyi qurbanlar bu torpaqlarda bir ümid olmuşdu. İndi isə həmin torpaqlarda məskunlaşan sakinlərin öz əlləri ilə qurban kəsməsi əsl zəfər və bərpa rəmzidir.

Arzum budur ki, Zəngəzurda da, Qərbi Azərbaycana qayıdış günündə o torpaqların qurbanlarını da kəsək. Bu bayram arzularımızın və dualarımızın qəbul olunduğu bir başlanğıc olsun.
Aynurə İsmayıl
KONKRET.az


