Icma.az
close
up
RU
Radardan və polisdən qorxan SÜRÜCÜLƏR: Bizdə və Avropada FOTO

Radardan və polisdən qorxan SÜRÜCÜLƏR: Bizdə və Avropada FOTO

Avtosfer saytına istinadən Icma.az xəbər verir.

Bu günlərdə yol ötən avtomobillərdən biri ilə işə gələrkən sürücünün qəribə davranışının şahidi oldum. Bakı dairəvi yolunda sürücünün saatda 50 kilometr sürətlə hərəkət edtiyini görüb bu davranışının səbəbini soruşdum. Sürücü bu yoldan ilk dəfə istifadə etdiyi üçün radarların yerini bilmədiyini dedi. Bu yolu hər gün gedib gəldiyim üçün 100 km/saat yol nişanını göstərdikdən sonra sürücü sürəti 110 km/saata qaldırdı.
Belə hallar yüzlərlədir. Son dövrlərdə isə belə bir zərərli tendensiya geniş yayılıb: sürücülərin çoxu qayda-qanunu öyrənmək əvəzinə radarların və kameraların yerini əzbərləməklə məşğuldur. Məqsəd birdir: radar və kamera yoxdursa burada mənəm, Bağdadda kor xəlifə. Qayda pozaraq adrenalin yaşamaq lazımdır. 

Avtosfer.az xəbər verir ki, belə sürücülər dünyanın hər yerində mövcuddur və onlarla müxtəlif yollarla mübarizə aparılır. Əlbəttə, mən hansısa ölkənin qanununu kor-koranə tətbiq etməyin tərəfdarı deyiləm. Lakin dünya gör-götür dünyasıdır.

Kiminsə yaxşı təcrübəsindən bəhrələnmək olar. Lakin qayda-qanun yaratmaq təşəbbüsü yerli şəraitə uyğun olmalıdır. 
Azərbaycanlı sürücülərdə sovetdən qalma pis vərdişlərdən biri yolayrıcına çatanda son anda dönməkdir. Halbuki, həm yerli, həm də beynəlxalq qanunvericiliyə görə sürücü manevr etməyə qabaqcadan hazırlaşmalıdır. Yol polisi bunun çarəsini tapdı: yolayrıclarında davamlı uzun xətt çəkildi və xətti tapdalayanlar kütləvi şəkildə cərimələnməyə başladı.

Metod kifayət qədər səmərəlidir və qəza riskini azaldır. 
Amma məsələ bununla bitmir. Radarı görüb sürəti azaltmaq, ardınca isə qaza basmaq artıq normaya çevrilib. Hələlik Azərbaycanda yol polisi bununla bağlı mexanizm tapmayıb. Səyyar radarların məhdudlaşdırılması isə intizamsızlığa meylli sürücülərə qol-qanad verib. Beynəlxalq təcrübə göstərir ki, bunun da çarəsi var.

İspaniyada həll yolu kimi “tormoz radarları” tətbiq edilir. Yəni, qüllə radarından təxminən 300 metr əvvəl və sonra 2 radar quraşdırılır. Bu radarlar yol kənarına elə yerləşdirilir ki, sürücü onları görməsin. Bu 2 radarın göstəriciləri uzaqdan görünən hündürdə asılmış stasionar radarla üst-üstə düşmədikdə sürücü məşhər ayağına çəkilir.

Almaniyada yol işarələrinin quraşdırılması regionların (“Land”, yəni torpaq) idarəetmə orqanlarının səlahiyyətindədir. Qanun radarları bildirən işarələrin quraşdırılmasında torpaqlara sərbəstlik verib. Buna görə də bələdiyyələr artıq xərc olmasın deyə bir qayda olaraq radar işarələrini quraşdırmır.

Radardan sonra sürəti artıranlarla mübarizənin ən səmərəli görünən üsulu orta sürət radarıdır. Bu zaman 2 və daha çox radar sinxron işləyərək avtomobilin orta sürətini ölçür və buna uyğun qərar verilir. 

Fransa polisinin iş metodu da maraqlıdır. Yol nişanları və svetoforlara miniatür kameralar yerləşdirilərək qayda pozuntuları qeydə alınır. Bu kameralar çox kiçik olduğundan sürücünün bunu görmək ehtimalı azdır. Böyük şəhərlərdə isə salonuna kamera yerləşdirilmiş yüzlərlə avtomobil hər gün qayda pozuntularını nəzərə alır. Bu avtomobillərin sürücülərinin qayda pozuntusuna müdaxilə etmək səlahiyyəti yoxdur. Lakin bu maşınların sürücüləri ilə bağlı vaxtaşırı insidentlər baş verir. 
 

Yəqin ki, koronavirus pandemiyasının yumşalma mərhələsini çoxları xatırlayır. Əhalinin vaksin vurdurmasını təşviq etmək üçün vaksinsiz vətəndaşların ticarət mərkəzlərinə girişi məhdudlaşdırılmışdı.
 

Həmin dövrdə Qərbi Avropada vaksindən imtina edənlər kinoteatr və muzeylərə buraxılmırdı. Bir sözlə, hər dövlət öz vətəndaşını tanıyır. Buna görə də, “gör qaqan neynəyəcək”, “kamera yoxdursa qoşa xətdən dönüm”, “200 manatlıq qayda pozdum, polis görmədi” təfəkkürlü sürücülərin də çarəsi tapılacaq. Tam səmimiyyətlə inanıram ki, o gün uzaqda deyil.

Vüqar

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:38
embedMənbə:https://avtosfer.az
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Myanmada güclü zəlzələ yüzlərlə insan həlak oldu və yaralandı — ANBAAN VİDEO

28 Mart 2025 20:35see465

Elməddin: Biznesim batdı, dirçəldə bilmədim

29 Mart 2025 21:14see203

Zəlzələdən sonra xarici ölkələrdən yardım istədilər

28 Mart 2025 23:06see171

Vətəninə və Musiqi Sənətinə Həsr Olunmuş Bir Həyat

29 Mart 2025 19:18see129

Ən çox asılılıq yaradan 2 növ spirtli içki...

29 Mart 2025 01:50see127

Yer atmosferində yerdənkənar həyatın mümkün izləri aşkar edilib..?

29 Mart 2025 01:10see122

Superliqada 29 cu tur start götürdü “Fənərbaxça”dan qələbə

29 Mart 2025 01:05see119

Kadi “Turan Tovuz”un qapıçısından üzr istəyib

29 Mart 2025 01:08see119

PSJ 3 xalı 6 qolla qazanaraq çempionluğa doğru gedir VİDEO

30 Mart 2025 01:19see116

Sanki güzgüdə özümə baxıram: Mbappedən maraqlı yanaşma FOTO

28 Mart 2025 23:01see116

Fransanın dövlət borcu rekord səviyyədədir

29 Mart 2025 06:25see115

13 yaşlı qıza müəllimi, 11 yaşlı qıza əmisi təcavüz edir… Psixoloq

29 Mart 2025 01:04see114

“Qadın Sağlamlıq İndeksi” açıqlandı: Ölkəmizin yeri…

29 Mart 2025 02:02see113

Vüsal heç heçənin iştirakçısı oldu

29 Mart 2025 02:22see111

Orban administrasiyası vətəndaşların poçtuna bülleten göndərir: səbəb…

29 Mart 2025 23:52see109

Ukrayna demək olar ki, ABŞ la yeni müqavilə şərtləri ilə razılaşmayacaq

30 Mart 2025 02:46see109

Bölgədə güc balansı dəyişir Türkiyə bu ölkəyə xüsusi təyinatlılar GÖNDƏRİR

29 Mart 2025 20:04see109

Tbilisidə parlament binası yaxınlığında bir neçə etirazçı saxlanılıb

29 Mart 2025 06:07see109

BVF Ukraynada münaqişənin 2025 ci ilin sonuna qədər bitəcəyini proqnozlaşdırır

30 Mart 2025 03:06see108

Pakistanın Baş naziri İlham Əliyevi təbrik etdi KONKRET

29 Mart 2025 17:32see106
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri