Ramil Tağıyev: “SnackPack”in məqsədi qida israfı problemini insanların diqqətinə çatdırmaq və onlara endirimli yeməklər təklif etməkdir MÜSAHİBƏ
Azertag saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Bakı, 17 noyabr, Leyla Muradzadə, AZƏRTAC
Ekologiya problemlərinin mövcud olduğu müasir dünyada kommersiya uğurunu sosial missiya ilə birləşdirən startaplar yaranır. Bu uğurlu layihələrdən biri “SnackPack” mobil platformasıdır. 2022-ci ildə yaranan layihə dövlət və beynəlxalq təşkilatlardan dəstək alaraq tez bir zamanda geniş auditoriyanın diqqətini çəkib.
AZƏRTAC-ın müxbiri “SnackPack” layihəsinin Baş icraçı direktoru Ramil Tağıyevlə söhbət edərək bu sosialyönümlü ideyanın necə yarandığı, komandanın yeni istifadəçiləri cəlb etmək üçün hansı addımlar atdığı və startapın beynəlxalq bazara çıxmaq üçün hansı planları olduğu barədə məlumat alıb.
- “SnackPack” ideyası necə yarandı?
- “SnackPack” ideyası 2022-ci ildə, startaplara maraqlanmağa başladığım dövrdə mənim və qardaşım Emil Tağıyevin təşəbbüsü ilə yarandı. Biz təkcə kommersiya baxımından deyil, həm də sosialyönümlü və cəmiyyətə fayda verə biləcək bir layihə qurmaq istəyirdik.
İaşə obyektlərində qida israfının geniş yayıldığını nəzərə alaraq, ölkəmizdə “axşam bazarı” konseptinin mövcudluğunu görüb bu modeli rəqəmsallaşdıran bir platforma yaratmaq qərarına gəldik. İT sahəsində təcrübəm olduğuna görə tətbiqin hazırlanmasına başladım. Sonra komandamıza Cavidan və Ataxan qoşuldu.
“SnackPack” rəqəmsal “axşam bazarı” mobil tətbiqidir. İstifadəçilər tətbiqi yükləyərək məkanların bağlanma saatlarında yeməkləri böyük endirimlərlə alır. Bununla onlar həm qənaət etmiş, həm də qida israfını azaltmış olurlar. Platformamız məkanlar üçün həm israfı və xərcləri azaldır, həm də markanın tanınmasını gücləndirir. İstifadəçilər üçün isə sərfəli təkliflərdən yararlanmaqla yanaşı, israf probleminin həllinin bir parçası olmaq imkanı yaradır. Hazırda tətbiqimizdə kafelər, şirniyyat mağazaları və hotellər mövcuddur.
Hazırda tətbiqimizdə kafelər, şirniyyat mağazaları, həmçinin “Absheron Hotel Group” ilə tərəfdaşlığımıza əsasən hotellər də mövcuddur. Bu müddət ərzində biz bir çox nailiyyətlərə imza atmışıq: "Regional İnkişaf" İctimai Birliyi, KOBİA, ICESCO və Mədəniyyət Nazirliyindən maddi dəstək almışıq, “Baku İD 2025” startap və innovasiya festivalının “Green-tech Startapı” seçildik, COP29 çərçivəsində beynəlxalq qonaqlara SnackPack-i təqdim etdik, Estoniyanın məşhur startap akseleratoru olan “Startup Wise Guys Acceleration Programı”nın məzunu olduq. Fürsətdən istifadə edərək, bizi dəstəkləyən qurumlara komandamız adından dərin təşəkkürümüzü bildirmək istəyirəm.
- İDEA İctimai Birliyi ilə əməkdaşlıq mühüm nailiyyətdir. Bu tərəfdaşlıq “SnackPack”in strateji istiqamətinə necə təsir etdi?
- İDEA İctimai Birliyi ilə tərəfdaşlıq bizim üçün həm inkişaf, həm də mənəvi baxımından çox önəmlidir. İDEA Azərbaycanın ən fəal ekoloji təşkilatıdır və onların fəaliyyəti ölkədə ekoloji düşüncənin formalaşmasına, eləcə də gənclərin bu sahəyə marağının artmasına böyük təsir göstərir. Biz də gənclər olaraq inanırıq ki, ekoloji təşəbbüslərə qoşulmaq cəmiyyətimiz üçün çox önəmlidir.
Mənim üçün xüsusilə dəyərli məqamlardan biri Leyla Əliyeva ilə görüşmək və layihəmiz haqqında danışmaq imkanı oldu. “SnackPack” ictimaiyyətdə “food waste” mövzusuna diqqət çəkmək, insanları maarifləndirmək və bu hərəkatı daha geniş auditoriyaya çatdırmaq məqsədi daşıyır. Belə əhəmiyyətli təşkilatın dəstəyi bizim üçün həm sevinc, həm də məsuliyyətdir. İnanıram ki, bu tərəfdaşlıq sayəsində qida israfı probleminə birlikdə sosial və ekoloji təsir göstərə bilərik. İDEA ilə əməkdaşlıq sayəsində biz daha çox iaşə obyektləri cəlb edə bilir, qida israfına dair maarifləndirmə kampaniyaları, birgə təşəbbüslər, onlayn və oflayn kampaniyalar, gənclərlə qarşılıqlı fəaliyyət göstərə bilirik. Biz həmçinin ölkəmizin digər şəhərlərində fəaliyyət göstərməyimizi səbirsizliklə gözləyirik.
- Dünya bazarına çıxış üçün nə planlarınız var?
- Qlobal genişlənmə planımızda Özbəkistan bazarı var. Hazırda SnackPack komandası “IT Park Uzbekistan” texnoloji xabı tərəfindən təşkil olunan üç aylıq inkubasiya proqramının iştirakçısıdır. Hədəfimiz 30 komanda arasından seçiləcək qaliblərdən biri olmaqdır. Qalib olacağımız təqdirdə Özbəkistan bazarına daxil olmağı planlaşdırırıq. Bu, bizim ilk beynəlxalq addımımız olacaq və Orta Asiya regionunda aparıcı “food-saving” platforması kimi genişlənmək üçün yeni imkanların aça bilər. Ümid edirik ki, bu nailiyyət reallığa çevriləcək və doğma Azərbaycanımızın startapının beynəlxalq səhnədəki uğuruna hamımız birlikdə sevinəcəyik.
- Hər hansı sosial və ekoloji startapın uğur qazanması üçün ən vacib amil nədir?
- İnsanların təşəbbüsə maraqla yanaşması və platformadan istifadə etmək istəməsidir. Çünki hər hansı sahəyə yenilik gəldikdə, onu tanıtmaq üçün həm resurs, həm də vaxt tələb olunur. Fikrimcə, sosial startaplar üçün önəmli amil onların verdiyi real töhfə və onun dərəcəsidir. Bizim startapımızın kontekstində bu, ilk növbədə, qida israfı problemini insanların diqqətinə çatdırmaq, onları bu mövzuda maarifləndirmək, ətrafdakılarla bölüşməyə təşviq etmək və endirimli yeməklər təklif etməkdir. İstifadəçilərimiz isə bu təkliflərdən yararlanaraq həm dadlı, endirimli yeməklərdən zövq alır, həm də hərəkatımızın mühüm bir parçasına çevrilirlər. Hər gün kiçik, amma faydalı töhfəni görmək və insanlara bu dəyişiklikləri hiss etdirmək çox vacibdir.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:68
Bu xəbər 17 Noyabr 2025 18:31 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















