“Riyaziyyata maraq və motivasiyanın artırılması vacibdir” İlham Əhmədov
Icma.az, Gununsesi portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
“Azərbaycan təhsil sistemi son illərdə ciddi böhranla üz-üzədir. Bu böhran təkcə müəyyən bir pilləni deyil, bütövlükdə bütün təhsil mərhələlərini və bütün fənləri əhatə edir. Belə bir şəraitdə yalnız ayrı-ayrı fənlərin inkişafı ilə ümumi problemlərdən çıxış yolu tapmaq çətindir”.
Bunu Gununsesi.info-ya açıqlamasında dosent İlham Əhmədov bildirib:
“Bununla belə, bəzi fənlər var ki, onların keyfiyyətli tədrisi bütün təhsil sisteminə müsbət təsir göstərə bilər. Bu sırada ən başlıca yeri isə şübhəsiz ki, riyaziyyat tutur.
Riyaziyyat təhsil tarixində həmişə “elmlərin şahı” adlandırılıb. Bu fənn şagirdlərdə yalnız dəqiq biliklər formalaşdırmır, həm də məntiqi və analitik düşünmə bacarıqlarını inkişaf etdirir. Riyazi yanaşma qabiliyyəti insanı həyatın istənilən sahəsində daha çevik və düzgün qərar verməyə hazırlayır.
Müasir təhsil sistemində riyaziyyatın məqsədi sadəcə düstur və qaydaların öyrədilməsi ilə bitmir. Burada əsas hədəf şagirdlərin problem həll etmə bacarığını, analitik təfəkkürünü və məntiqi düşünmə mədəniyyətini formalaşdırmaqdır”.
İlham Əhmədov qeyd edib ki, bu sahənin inkişafı kompleks yanaşma tələb edir:
“Yalnız müəllim hazırlığı və ya dərsliklərin yenilənməsi ilə kifayətlənmək olmaz. Məsələ köklü şəkildə tədqiq olunmalı, genişmiqyaslı layihələr həyata keçirilməlidir.
Məktəblərdə riyaziyyat tədrisinin keyfiyyətini yüksəltmək üçün atıla biləcək əsas addımlar bunlardır:
Riyaziyyat təhsilinin məzmun islahatı, proqram və dərsliklərin təkmilləşdirilməsi. Müəllimlərin peşəkarlığının artırılması, ixtisasartırma proseslərinin düzgün təşkili. İstedadlı şagirdlərə xüsusi qayğı və dəstək göstərilməsi. Məktəblilər üçün əlavə resursların, xüsusilə onlayn riyazi məktəbin yaradılması. Qiymətləndirmə sisteminin müasirləşdirilməsi. Şagirdlərdə riyaziyyata marağın və motivasiyanın artırılması”.Şəbnəm


