Ruslar kütləvi şəkildə “ekonom” etməyə başlayırlar
Ses qazeti saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Rusiya istehlakçıları geyim alış-verişini azaldır və bu il trafikin kəskin azalması müşahidə olunan ticarət mərkəzlərinə daha az baş çəkirlər. Mall Index məlumatlarına istinadən xəbər verilir ki, "Qara Cümə" endirimlərinin bir həftəsinə baxmayaraq, ölkə üzrə ticarət mərkəzlərində noyabr ayının son həftəsində illik müqayisədə 4 faiz azalma qeydə alınıb. Ümumilikdə, noyabr ayında ticarət mərkəzlərinə gələnlərin sayı 2 faiz azalıb.
Moskvada azalma cəmi 1 faiz təşkil etdiyi halda, Sankt-Peterburqda bu rəqəm 4 faiz çatıb.
SİA-nın məlumatına görə, "Fashion House Group"un marketinq direktoru Konstantin Anisimov noyabr ayında ticarət mərkəzlərinə gələnlərin sayının ötən illə müqayisədə 10 faiz azaldığını bildirib.
..."Ticarət Mərkəzləri Birliyi"nin vitse-prezidenti Pavel Lyulin qeyd edir ki, istehlakçılar getdikcə daha çox qənaət edirlər.
Pərakəndə satıcılar buna cavab olaraq, sonradan endirimlə satılmalı olan malların yığılmasının qarşısını almaq üçün geyim və ayaqqabı alış-verişini azaltmaqla cavab verirlər.
On milyonlarla müştərisinin bank əməliyyatlarını izləyən Sberbank-ın məlumatları, noyabr ayının sonunda geyim və ayaqqabı xərclərinin illik müqayisədə 8,2 faiz azaldığını və ayın ortalarına qədər azalmanın 15 faizi keçdiyini təsdiqləyir. SberIndex statistikasına görə, ruslar ötən qış qənaət rejiminə keçiblər və o vaxtdan bəri daha aqressiv şəkildə azalmalara başlayıblar.
Ticarət Mərkəzləri Birliyinin vitse-prezidenti Nataliya Kermedçieva əvvəllər bildirmişdi ki, bu il ticarət mərkəzlərinin 80 faizində trafik azalıb, 60 faizində isə trafik 10 faiz azalıb.
Kermedçieva şikayətlənib: "Dövriyyənin azalması ticarət mərkəzlərinin təxminən 70 faizinə təsir edib və hər beş nəfərdən birində azalma kritik olub, 20 faizi keçib".
2026-cı il üçün planlaşdırılan vergi artımı istehlakçı tələbinə daha da təsir edəcək.
...ƏDV cüzdanımızdan çıxarılan vergidir. Alıcılıq qabiliyyətim indi daha çox qiymətlərə, daha az isə faktiki məhsullara gedir. Buna görə də tələbim azalmağa və azalmağa başlayır, - deyə T-Investments-in baş iqtisadçısı Sofiya Donetsk izah edir.
Rusiya Elmlər Akademiyasının İqtisadiyyat Problemləri İnstitutunun iqtisadçıları ƏDV-nin 22 faizə qaldırılmasının ümumi maliyyə təsirini 1,8 trilyon rubl olaraq qiymətləndirirlər ki, bunun da 1,2 trilyonu birbaşa istehlakçılar tərəfindən ödəniləcək.
Mərkəzi Bankın məlumatına görə, müharibənin başlanğıcından bəri rusların üçdə ikisi real gəlirlərini artırıb və hər beş nəfərdən biri üçün bu rəqəm 1,5 dəfə artıb, lakin Gallup-un araşdırmasına görə, sorğularda ərzaq üçün kifayət qədər pulu olmayan vətəndaşların nisbəti azalmayıb – 31 faiz. Romirin sözlərinə görə, istehlakçıların 58 faizi əvvəllər aldıqları müəyyən məhsullardan şüurlu şəkildə imtina edir, 57 faizi daha aşağı qiymət kateqoriyalarında oxşar məhsullar tapmağa çalışır və demək olar ki, yarısı (46 faiz) mağazalara mümkün qədər az getməyə çalışır.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:42
Bu xəbər 05 Dekabr 2025 00:12 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















