Sertifikasiya nəticələri göstərir ki, müəllimlərin böyük hissəsi metodiki biliklərdə çətinlik yaşayır AÇIQLAMA
Icma.az, Redaktor.az portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Təhsil sistemində ləğv edilmiş metodist institutu yenidən bərpa olunur. Belə ki, bununla bağlı dekabrın 9-da keçirilən “Ümumi təhsildə keyfiyyətin yüksəldilməsi: təcrübələr və yeni yanaşmalar” adlı elmi-praktiki beynəlxalq konfransdakı çıxışlarda bildirilib. Elm və təhsil nazirinin müşaviri Elnur Əliyev deyib ki, artıq regionlarda regional aparıcı metodist komandası formalaşır. Bakı üzrə bu komandalar artıq formalaşıb. Onun sözlərinə görə, artıq 400-ə yaxın məktəbə metodik dəstək verilməkdədir. E.Əliyev həmçinin bildirib ki, hazırda metodistlər axtarılır və metodist olmaq istəyən müəllimlər sertifikasiyada daha çox bal toplamış müəllimlər arasından seçiləcəklər.
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a açıqlamasında Elm və Təhsil İşçiləri Həmkarlar İttifaqı Nərimanov Rayon Komitəsinin sədri, təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirdi ki, metodist institutu uzun illər Azərbaycan təhsil sisteminin həm nəzəri-metodoloji, həm də praktik idarəetmə strukturunun əsas dayaqlarından biri olub:
"Lakin rayon (şəhər) təhsil şöbələrinin ləğvi və idarəetmənin mərkəzləşdirilməsi prosesində metodistlərin fəaliyyəti faktiki olaraq zəiflədildi və son mərhələdə tamamilə aradan qaldırıldı. Bu addımın məqsədi sistemin çevikləşdirilməsi olsa da, nəticədə məktəblərlə mərkəzi idarəetmə arasında metodiki körpü qırıldı, müəllimlər üçün davamlı dəstək mexanizmi zəiflədi və məktəblərin pedaqoji inkişaf xətti daha çox özbaşına inkişaf edən prosesə çevrildi".
Onun sözlərinə görə, Elnur Əliyevin “metodistlər axtarılır” açıqlaması situasiyanın yenidən dəyərləndirildiyini, metodist boşluğunun real nəticələrinin artıq dövlət səviyyəsində qəbul edildiyini göstərir:
"Son illərin tədris keyfiyyəti ilə bağlı müşahidələrinə nəzər saldıqda, məktəblərdə metodik işin dağılmasının həm müəllim fəaliyyətinə, həm dərs məzmununun tətbiqinə, həm də ümumi idarəetmə mədəniyyətinə ciddi təsir göstərdiyi görünür. OECD və UNESCO kimi qurumların tədqiqatlarında da vurğulanır ki, məktəb daxili peşəkar inkişaf sistemi, xüsusən metodistlər vasitəsilə tədrisin keyfiyyətinə təsir edən əsas amillərdən biridir. Finlandiyada hər məktəbdə metodik rəhbərlərin mövcudluğu müəllimlərin dərs planlama və qiymətləndirmə bacarıqlarını gücləndirdiyi üçün yüksək nəticələr əldə olunur. Metodistlərin olmaması müəllimləri faktiki olaraq iki çətinlik qarşısında qoydu: birincisi, dərslərin kurikuluma uyğunlaşdırılması və müasir pedaqoji tələblərə əsaslanması zəiflədi; ikincisi, yeni müəllimlərin peşəyə adaptasiya prosesi ləngidi. Elm və Təhsil Nazirliyi də son illərdə müəllim hazırlığında boşluqların artmasını statistik olaraq təsdiqləyir, sertifikasiya nəticələri göstərir ki, müəllimlərin böyük hissəsi metodiki biliklərdə çətinlik yaşayır. Bu nəticələr metodik dəstəyin sistemdən çıxarılmasının birbaşa təsiridir".
Ekspert hesab edir ki, metodistlərin yenidən bərpası təhsil üçün strateji baxımdan çox müsbət addımdır:
"Bu, təkcə bir kadr məsələsi deyil; məktəbin pedaqoji idarəetmə sisteminin, daxili peşəkar inkişaf mexanizminin və kurikulum tətbiqinin yenidən qurulması deməkdir. Müasir metodistlər əvvəlki dövrdə olduğu kimi yalnız kağız üzərində metodik vəsait paylayan şəxslər olmamalıdır. Onlar dərslərə daxil olan, müəllimə real mentorluq edən, layihəbazlı öyrənmə, formativ qiymətləndirmə, şagird fərdiləşdirilməsi kimi yeni pedaqoji modellərin tətbiqini dəstəkləyən peşəkar kadrlar kimi qurulmalıdır. Yeni dövrdə metodist institutunun effektiv olması üçün əsas dəyişikliklər ondan ibarət olmalıdır ki, onların fəaliyyəti sertifikatlaşdırılsın, müasir pedaqogika üzrə təlimlərə cəlb edilsin, məktəblərdə real monitorinq və müşahidə mexanizmi ilə işləsinlər və fəaliyyətləri nəticəyönümlü qiymətləndirilsin. Elnur Əliyevin açıqlaması həmçinin sistemin əvvəlki səhvləri qəbul etməsi, daha funksional idarəetməyə qayıdışı göstərir və Elm və Təhsil Nazirliyinin son illərdə data əsaslı qərarlar vermə tendensiyasına uyğun gəlir. Hesab edirəm ki, metodistlərin bərpası müəllim fəaliyyətinə dəstəyin güclənməsi, kurikulumun praktik tətbiqinin yaxşılaşması, yeni müəllimlərin adaptasiyasının sürətlənməsi və ümumi tədris keyfiyyətinin yüksəlməsi baxımından çox vacibdir. Bu addım məktəbləri yalnız inzibati yox, həm də pedaqoji baxımdan idarə olunan mühitə çevirəcək".
Nuriyyə NATİQQIZI
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:27
Bu xəbər 10 Dekabr 2025 14:25 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















