Icma.az
close
up
RU
Şirin qazlı içkilərlə bağlı ŞOK ARAŞDIRMA

Şirin qazlı içkilərlə bağlı ŞOK ARAŞDIRMA

Manset saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.

Alimlər müəyyən ediblər ki, şəkərlə şirinləşdirilmiş içkilərin qəbulu hər il dünyada 2,2 milyon yeni tip 2 diabet və 1,2 milyon ürək-damar xəstəliyinə səbəb olur.

Manset.az xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri "Nature Medicine" jurnalında dərc olunub.

Məlumata görə, inkişaf etməkdə olan və aşağı gəlirli ölkələrin sağlamlıq statistikasının təhlili şəkərli içkilərin istehlakı ilə daha pis sağlamlıq nəticələri arasında həyəcanverici əlaqəni ortaya qoyub.

Qara Afrika ölkələrində vəziyyət xüsusilə ciddidir. Burada şəkərli içkilər yeni diabet hallarının 21%-dən çoxunu təşkil edir. Latın Amerikası və Karib hövzəsində bu rəqəm 24%-ə çatır və bu regionlarda ürək-damar xəstəliklərinə yeni tutulma hallarının 11%-dən çoxu da bu cür içkilərin istehlakı ilə bağlıdır.

"Maye şəkərin" sağlamlığa ən çox mənfi təsiri olan ölkələr arasında Kolumbiya, Meksika və Cənubi Afrika var. Kolumbiyada şəkərli içkilər yeni diabet hallarının 48%-ni, Meksikada isə təxminən üçdə birini təşkil edir. Cənubi Afrikada bu cür içkilər yeni diabet hallarının 27,6%-i və ürək-damar xəstəliklərinin 14,6%-i ilə əlaqələndirilir.

Mütəxəssislər vurğulayırlar ki, qazlı içkilər, şirələr və yüksək şəkərli, qida dəyərindən məhrum olan enerji içkiləri orqanizm tərəfindən tez mənimsənilir. Bu, qanda şəkərin səviyyəsinin kəskin artmasına gətirib çıxarır və müntəzəm istehlak çəki artımına, insulin müqavimətinə və metabolik pozğunluqlara səbəb olur.

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:152
embedMənbə:https://www.manset.az
archiveBu xəbər 14 Yanvar 2025 08:17 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Lənkəranlı gənclər Slovakiyaya təhsil turuna yola salınıb

06 İyun 2026 13:20see232

Güzgü tarixi 06.06.2026: bu gün nə etməməlisiniz

06 İyun 2026 09:09see190

Distant işin psixi sağlamlığa mənfi təsiri açıqlandı

06 İyun 2026 08:34see188

50 il sonra vəzifəsindən gedən alim kimdir

06 İyun 2026 05:30see187

Kinomuzun öz dili yoxdur

06 İyun 2026 09:20see186

Tədqiqat: Manqrov meşələri bərpa olunur

06 İyun 2026 05:30see186

Tomas Frank bu yay işə qayıdıb qayıtmayacağını açıqlayıb

06 İyun 2026 06:06see183

NATO nun beş ölkəsi Latviyada HHM təlimləri keçirib

06 İyun 2026 21:29see181

Nişanından bir ay keçməmiş həbs olundu

06 İyun 2026 21:50see181

Kəpəz futbolçu seçimi etdi FOTOLAR

06 İyun 2026 21:00see177

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see173

Hacı Nuran: Bu il maşınını nümayiş etdirmək istəyən hər kəs festivala qoşulub

06 İyun 2026 18:12see171

Şimşək, yağış, dolu

06 İyun 2026 17:13see165

II Liqa üçün pley off oyununun vaxtı məlum oldu

06 İyun 2026 21:34see158

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

06 İyun 2026 19:55see158

“İcbari sığorta bürosu”nun beynəlxalq uğuru

06 İyun 2026 14:51see157

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

06 İyun 2026 20:55see151

Hansı qidalar diabetin qarşısını almağa kömək edir...

06 İyun 2026 21:35see150

Bakıda plan dəyişir: Söküntülər bu əraziləri əhatə edəcək

06 İyun 2026 18:53see148

Azərbaycanın ABŞ a ixracı 15 faizdən çox artıb

06 İyun 2026 21:41see146
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri