Icma.az
close
up
RU
Şirkətlərin ən çox istifadə etdiyi 7 marketinq hiyləsi

Şirkətlərin ən çox istifadə etdiyi 7 marketinq hiyləsi

Banco.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.

Müəllif: Gülnar Əhmədli, Banco.az

Alış-veriş edərkən həqiqətən öz qərarlarımızı veririk, yoxsa marketinq tələsinə düşürük? Bu gün şirkətlərin demək olar ki, hər biri marketiq hiyləsindən istifadə edir. Həmin marketinq hiylələri hansılardır?

1. Qiymətlərin aşağı düşdüyünə dair təsəvvür

Siz mağazada olarkən bir məhsulun qiymətində 50% endirim görürsünüz. Bu zaman həmin məhsula ehtiyacımız olmasa belə, onu almaq istəyimiz artır. Çünki qiymət yarıbayarı enib. Bəlkə də məhsulun əvvəlki qiyməti elə endirimli qiymətin özü olur. Amma artıq biz endirim sözü görəndə avtomatik endirimdən yararlanmaq istəyirik. Nəyisə daha bahalı variantla müqayisə edəndə ucuz olanı daha cəzbedici olur. Qısacası, satış strategiyasında şirkətlər insanların “müqayisəli düşüncə”si üzərində oynayırlar və siz bu zaman yeni təklifin “qaçırılmaması lazım olan bir fürsət” olduğunu düşünürsünüz. 

2. Gülüşün universal gücü

Gülüş universaldır. Reklamçılar bunu çox yaxşı bilirlər. Bir brendə gülsək, şüuraltı zehnimiz deyir ki, bu marka əyləncəlidir. Buna görə də brendlər əyləncədən istifadə edir, çünki insanları güldürən brendlər yadda qalır.

3. Son 2 məhsul qaldı!

"Bu məhsuldan yalnız 2 ədəd qalıb!" "Bu fürsəti qaçırmayın, bu son gündür!" “Hazırda bu sayta 21 nəfər baxır” və s. kimi cümlələri yəqin ki, hər birimiz ən azı 1 dəfə də olsun görmüşük.

Qıtlıq hissi yaratmaq klassik marketinq hiyləsidir. Məhsul az görünür, vaxt məhduddur və təlaşlanmağa başlayırsınız: "Bəs bitsə? Bəs ala bilməsəm?" Bu oyun xüsusilə aviabilet saytlarında üstünlük təşkil edir. “Son 2 yer!” Deyirlər, amma təyyarəyə girirsən, və boş yerlərin çox olduğunu görürsən. Qısacası, şirkətlər qıtlıq olduğunu iddia edirlər ki, dərhal hərəkətə keçəsiniz. Bu, psixoloji oyundur. Bu qavrayış sayəsində satışlar sürətlə artır.

4. Müştərilərlə “dostluq” bağının qurulması

İndiki vaxtda insanlar mənim nə qədər izləyicim var, kimin nəyi bəyəndiyi kimi şeylərə çox əhəmiyyət verirlər. Ona görə də əlaqələr qurmaq daha da dəyərli olub. Sosial mediada mesajlarımıza cavab verən və şərhlərinizi cavablayan brendlər bizə daha səmimi gəlir. Bu zaman həmin şirkətə, brendə qarşı bizdə simpatiya yaranır. Həmin məhsulu almaq istəyimiz artır.

Araşdırmaya görə, insanların 92%-i dostlarının tövsiyə etdiyi məhsullara etibar edir. Beləliklə, şirkətlər sizi tövsiyə edəcək bir dost kimi görmək istəyirlər.

5. Qorxu mədəniyyəti: Qorxudaraq məhsulun alınmasına təşviq etmək.

Brendlər insanların beynində “bu mənim başıma gəlsə, necə olacaq?” kimi sualların yaranmasını istəyirlər. Şirkətlər insanları narahat edərək məhsul satmaq strategiyasını düzgün istifadə edə bilirlər. Təhlükəsizlik sistemləri, sığorta şirkətləri, hətta bəzi sağlamlıq məhsulları. Bu şirkətlər əvvəlcə qorxularınızı tətikləyir, sonra isə öz məhsulları ilə sizi sakitləşdirir. Buna görə də əvvəlcə sizi çaxnaşmaya salırlar, sonra deyirlər: “Həll yolu bizdə!” və bunu deyərək qəhrəman rolunu oynayırlar.

6. Sürü zehniyyəti: “Hər kəs bu məhsuldan istifadə edir”.

​​Əgər məhsul daha yaxşı satılırsa, o, bizim gözümüzdə daha ​​yaxşı görünmürmü? "Bu qədər insan yanıla bilməz!" Bu fikrə sürü psixologiyası deyilir. Marketoloqlar da bu tendensiyadan xəbərdardırlar və ondan böyük effekt əldə etmək üçün istifadə edirlər. Məsələn, diş məcunu reklamları kimi: "10 həkimdən 9-u bu məhsulu tövsiyə edir" Bunu deyəndə, məhsulu sınamazdan əvvəl "Hamı istifadə edirsə, keyfiyyətsiz olmaz" deyə düşünməyə başlayırsınız. 

7. Emosional reklamlar

Reklamlarda sizi ağladan, güldürən və ya uşaqlığınıza qaytaran o anlar əbəs yerə deyil. Çünki insanlar məntiqlə deyil, duyğuları ilə alış-veriş edirlər. Əsgər ailəsinə qovuşur, ata qızına ilk velosipedini alır və s. Bunlar təkcə reklam deyil, həm də satış strategiyalarıdır.

Şirkətlər öz məhsullarını hekayələrlə bəzədikdə, müştərilərlə emosional əlaqə yaradırlar.

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:69
embedMənbə:https://banco.az
archiveBu xəbər 14 May 2025 13:24 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qəhrəman qazimiz televiziyalara od püskürdü: O, diqqətsizlikdən gileyləndi...

12 May 2025 20:34see393

Hər iki ayağını itirmiş qazimiz Everestə qalxacaq VİDEO

13 May 2025 01:04see167

Son zəng ə görə pul tələb edən məktəb direktoru işdən çıxarıldı

12 May 2025 21:08see160

İsrail Qəzzaya hücumları davam etdirir

13 May 2025 01:27see150

“İRS” jurnalının italyan dilində növbəti nömrəsi nəşr edilib

13 May 2025 00:51see146

Trampın masasında gözlənilməz əşya Foto

13 May 2025 01:27see145

Bakıya gələn qatar qoyun sürüsünə çırpıldı 37 heyvan tələf oldu

13 May 2025 19:20see142

Vasili Berezutski Moskvaya dönür

12 May 2025 22:18see141

Tramp: ABŞ və Çin sıçrayışla ticarət razılaşmalarına nail olublar

14 May 2025 01:01see134

Ceki Çan filmlərdəki tryukları özünün etməyini nə vaxt dayandıracağını açıqlayıb

13 May 2025 04:49see133

Pakistan və Hindistan RAZILIĞA GƏLDİ Trampın zəngindən sonra… KONKRET

13 May 2025 18:27see130

Bağçalıya maraqlı hədiyyə Putin, Tramp, Makron... FOTO

12 May 2025 22:50see128

“Sevilya” evdə 3 xala sevindi 8 oyundan sonra

14 May 2025 01:32see125

Səudiyyə Ərəbistanı Trampa verdiyi vədi yerinə yetirə bilməyəcək?

13 May 2025 02:46see124

Kamran taksi sürücülərindən şikayətləndi Video

13 May 2025 21:28see123

Əsl gözəllik odur ki...

12 May 2025 20:05see122

Telefonu məhv edən 10 vərdiş Təhlükəlidir

14 May 2025 02:03see121

Qurbanlar susur, cinayətlər genişlənir: İnsan alverinə qarşı mübarizədə yeni səfərbərlik elan edilib

14 May 2025 03:50see120

Çin dalanı: Kreml üçün çıxılmaz nöqtə

13 May 2025 18:48see118

Gəncədə 18 yaşlı oğlanın ölümü ilə bağlı cinayət işi açılıb YENİLƏNİB 2

13 May 2025 18:08see115
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri