Şirkətlərin ən çox istifadə etdiyi 7 marketinq hiyləsi
Banco.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Müəllif: Gülnar Əhmədli, Banco.az
Alış-veriş edərkən həqiqətən öz qərarlarımızı veririk, yoxsa marketinq tələsinə düşürük? Bu gün şirkətlərin demək olar ki, hər biri marketiq hiyləsindən istifadə edir. Həmin marketinq hiylələri hansılardır?
1. Qiymətlərin aşağı düşdüyünə dair təsəvvür
Siz mağazada olarkən bir məhsulun qiymətində 50% endirim görürsünüz. Bu zaman həmin məhsula ehtiyacımız olmasa belə, onu almaq istəyimiz artır. Çünki qiymət yarıbayarı enib. Bəlkə də məhsulun əvvəlki qiyməti elə endirimli qiymətin özü olur. Amma artıq biz endirim sözü görəndə avtomatik endirimdən yararlanmaq istəyirik. Nəyisə daha bahalı variantla müqayisə edəndə ucuz olanı daha cəzbedici olur. Qısacası, satış strategiyasında şirkətlər insanların “müqayisəli düşüncə”si üzərində oynayırlar və siz bu zaman yeni təklifin “qaçırılmaması lazım olan bir fürsət” olduğunu düşünürsünüz.
2. Gülüşün universal gücü

Gülüş universaldır. Reklamçılar bunu çox yaxşı bilirlər. Bir brendə gülsək, şüuraltı zehnimiz deyir ki, bu marka əyləncəlidir. Buna görə də brendlər əyləncədən istifadə edir, çünki insanları güldürən brendlər yadda qalır.
3. Son 2 məhsul qaldı!
"Bu məhsuldan yalnız 2 ədəd qalıb!" "Bu fürsəti qaçırmayın, bu son gündür!" “Hazırda bu sayta 21 nəfər baxır” və s. kimi cümlələri yəqin ki, hər birimiz ən azı 1 dəfə də olsun görmüşük.
Qıtlıq hissi yaratmaq klassik marketinq hiyləsidir. Məhsul az görünür, vaxt məhduddur və təlaşlanmağa başlayırsınız: "Bəs bitsə? Bəs ala bilməsəm?" Bu oyun xüsusilə aviabilet saytlarında üstünlük təşkil edir. “Son 2 yer!” Deyirlər, amma təyyarəyə girirsən, və boş yerlərin çox olduğunu görürsən. Qısacası, şirkətlər qıtlıq olduğunu iddia edirlər ki, dərhal hərəkətə keçəsiniz. Bu, psixoloji oyundur. Bu qavrayış sayəsində satışlar sürətlə artır.

4. Müştərilərlə “dostluq” bağının qurulması
İndiki vaxtda insanlar mənim nə qədər izləyicim var, kimin nəyi bəyəndiyi kimi şeylərə çox əhəmiyyət verirlər. Ona görə də əlaqələr qurmaq daha da dəyərli olub. Sosial mediada mesajlarımıza cavab verən və şərhlərinizi cavablayan brendlər bizə daha səmimi gəlir. Bu zaman həmin şirkətə, brendə qarşı bizdə simpatiya yaranır. Həmin məhsulu almaq istəyimiz artır.
Araşdırmaya görə, insanların 92%-i dostlarının tövsiyə etdiyi məhsullara etibar edir. Beləliklə, şirkətlər sizi tövsiyə edəcək bir dost kimi görmək istəyirlər.
5. Qorxu mədəniyyəti: Qorxudaraq məhsulun alınmasına təşviq etmək.
Brendlər insanların beynində “bu mənim başıma gəlsə, necə olacaq?” kimi sualların yaranmasını istəyirlər. Şirkətlər insanları narahat edərək məhsul satmaq strategiyasını düzgün istifadə edə bilirlər. Təhlükəsizlik sistemləri, sığorta şirkətləri, hətta bəzi sağlamlıq məhsulları. Bu şirkətlər əvvəlcə qorxularınızı tətikləyir, sonra isə öz məhsulları ilə sizi sakitləşdirir. Buna görə də əvvəlcə sizi çaxnaşmaya salırlar, sonra deyirlər: “Həll yolu bizdə!” və bunu deyərək qəhrəman rolunu oynayırlar.
6. Sürü zehniyyəti: “Hər kəs bu məhsuldan istifadə edir”.
Əgər məhsul daha yaxşı satılırsa, o, bizim gözümüzdə daha yaxşı görünmürmü? "Bu qədər insan yanıla bilməz!" Bu fikrə sürü psixologiyası deyilir. Marketoloqlar da bu tendensiyadan xəbərdardırlar və ondan böyük effekt əldə etmək üçün istifadə edirlər. Məsələn, diş məcunu reklamları kimi: "10 həkimdən 9-u bu məhsulu tövsiyə edir" Bunu deyəndə, məhsulu sınamazdan əvvəl "Hamı istifadə edirsə, keyfiyyətsiz olmaz" deyə düşünməyə başlayırsınız.
7. Emosional reklamlar
Reklamlarda sizi ağladan, güldürən və ya uşaqlığınıza qaytaran o anlar əbəs yerə deyil. Çünki insanlar məntiqlə deyil, duyğuları ilə alış-veriş edirlər. Əsgər ailəsinə qovuşur, ata qızına ilk velosipedini alır və s. Bunlar təkcə reklam deyil, həm də satış strategiyalarıdır.
Şirkətlər öz məhsullarını hekayələrlə bəzədikdə, müştərilərlə emosional əlaqə yaradırlar.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

