Icma.az
close
up
RU
Şirkətlərin ən çox istifadə etdiyi 7 marketinq hiyləsi

Şirkətlərin ən çox istifadə etdiyi 7 marketinq hiyləsi

Banco.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.

Müəllif: Gülnar Əhmədli, Banco.az

Alış-veriş edərkən həqiqətən öz qərarlarımızı veririk, yoxsa marketinq tələsinə düşürük? Bu gün şirkətlərin demək olar ki, hər biri marketiq hiyləsindən istifadə edir. Həmin marketinq hiylələri hansılardır?

1. Qiymətlərin aşağı düşdüyünə dair təsəvvür

Siz mağazada olarkən bir məhsulun qiymətində 50% endirim görürsünüz. Bu zaman həmin məhsula ehtiyacımız olmasa belə, onu almaq istəyimiz artır. Çünki qiymət yarıbayarı enib. Bəlkə də məhsulun əvvəlki qiyməti elə endirimli qiymətin özü olur. Amma artıq biz endirim sözü görəndə avtomatik endirimdən yararlanmaq istəyirik. Nəyisə daha bahalı variantla müqayisə edəndə ucuz olanı daha cəzbedici olur. Qısacası, satış strategiyasında şirkətlər insanların “müqayisəli düşüncə”si üzərində oynayırlar və siz bu zaman yeni təklifin “qaçırılmaması lazım olan bir fürsət” olduğunu düşünürsünüz. 

2. Gülüşün universal gücü

Gülüş universaldır. Reklamçılar bunu çox yaxşı bilirlər. Bir brendə gülsək, şüuraltı zehnimiz deyir ki, bu marka əyləncəlidir. Buna görə də brendlər əyləncədən istifadə edir, çünki insanları güldürən brendlər yadda qalır.

3. Son 2 məhsul qaldı!

"Bu məhsuldan yalnız 2 ədəd qalıb!" "Bu fürsəti qaçırmayın, bu son gündür!" “Hazırda bu sayta 21 nəfər baxır” və s. kimi cümlələri yəqin ki, hər birimiz ən azı 1 dəfə də olsun görmüşük.

Qıtlıq hissi yaratmaq klassik marketinq hiyləsidir. Məhsul az görünür, vaxt məhduddur və təlaşlanmağa başlayırsınız: "Bəs bitsə? Bəs ala bilməsəm?" Bu oyun xüsusilə aviabilet saytlarında üstünlük təşkil edir. “Son 2 yer!” Deyirlər, amma təyyarəyə girirsən, və boş yerlərin çox olduğunu görürsən. Qısacası, şirkətlər qıtlıq olduğunu iddia edirlər ki, dərhal hərəkətə keçəsiniz. Bu, psixoloji oyundur. Bu qavrayış sayəsində satışlar sürətlə artır.

4. Müştərilərlə “dostluq” bağının qurulması

İndiki vaxtda insanlar mənim nə qədər izləyicim var, kimin nəyi bəyəndiyi kimi şeylərə çox əhəmiyyət verirlər. Ona görə də əlaqələr qurmaq daha da dəyərli olub. Sosial mediada mesajlarımıza cavab verən və şərhlərinizi cavablayan brendlər bizə daha səmimi gəlir. Bu zaman həmin şirkətə, brendə qarşı bizdə simpatiya yaranır. Həmin məhsulu almaq istəyimiz artır.

Araşdırmaya görə, insanların 92%-i dostlarının tövsiyə etdiyi məhsullara etibar edir. Beləliklə, şirkətlər sizi tövsiyə edəcək bir dost kimi görmək istəyirlər.

5. Qorxu mədəniyyəti: Qorxudaraq məhsulun alınmasına təşviq etmək.

Brendlər insanların beynində “bu mənim başıma gəlsə, necə olacaq?” kimi sualların yaranmasını istəyirlər. Şirkətlər insanları narahat edərək məhsul satmaq strategiyasını düzgün istifadə edə bilirlər. Təhlükəsizlik sistemləri, sığorta şirkətləri, hətta bəzi sağlamlıq məhsulları. Bu şirkətlər əvvəlcə qorxularınızı tətikləyir, sonra isə öz məhsulları ilə sizi sakitləşdirir. Buna görə də əvvəlcə sizi çaxnaşmaya salırlar, sonra deyirlər: “Həll yolu bizdə!” və bunu deyərək qəhrəman rolunu oynayırlar.

6. Sürü zehniyyəti: “Hər kəs bu məhsuldan istifadə edir”.

​​Əgər məhsul daha yaxşı satılırsa, o, bizim gözümüzdə daha ​​yaxşı görünmürmü? "Bu qədər insan yanıla bilməz!" Bu fikrə sürü psixologiyası deyilir. Marketoloqlar da bu tendensiyadan xəbərdardırlar və ondan böyük effekt əldə etmək üçün istifadə edirlər. Məsələn, diş məcunu reklamları kimi: "10 həkimdən 9-u bu məhsulu tövsiyə edir" Bunu deyəndə, məhsulu sınamazdan əvvəl "Hamı istifadə edirsə, keyfiyyətsiz olmaz" deyə düşünməyə başlayırsınız. 

7. Emosional reklamlar

Reklamlarda sizi ağladan, güldürən və ya uşaqlığınıza qaytaran o anlar əbəs yerə deyil. Çünki insanlar məntiqlə deyil, duyğuları ilə alış-veriş edirlər. Əsgər ailəsinə qovuşur, ata qızına ilk velosipedini alır və s. Bunlar təkcə reklam deyil, həm də satış strategiyalarıdır.

Şirkətlər öz məhsullarını hekayələrlə bəzədikdə, müştərilərlə emosional əlaqə yaradırlar.

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:87
embedMənbə:https://banco.az
archiveBu xəbər 14 May 2025 13:24 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Doğum Günləri: Tarixlə başlayan, şəbəkələrlə tamamlanan bir sehr Məryəm Bağırova yazır

27 İyun 2025 14:29see722

Bakıda güclü partlayış baş verib VİDEO

26 İyun 2025 23:26see161

Ukrayna dronları Rusiya S 400 nü belə məhv etdi Video

26 İyun 2025 23:07see152

Təyyarə sürmək istərdim demişdi 83 yaşlı Mürüvvət xanımın arzusu gerçəkləşdi

26 İyun 2025 23:12see130

ABŞ nüvə obyektinə qarşı bunker bombalarından istifadə etməyib

28 İyun 2025 19:35see123

Kansler Fridrix Merts Almaniyanın Avropa İttifaqına tam dəstəyini ifadə edib

27 İyun 2025 07:26see120

Dünyanın ən dərin barı açılacaq 164 milyon dollar xərclənəcək

26 İyun 2025 23:18see120

Ukraynada baş nazir postu uğrunda mübarizə gedir..?

27 İyun 2025 18:43see117

Tez bişən yemək RESEPTLƏRİ: 20 dəqiqəyə...

28 İyun 2025 05:06see116

İsrail əsgərləri Qəzzada yeni doğulmuş körpələri öldürdü

27 İyun 2025 09:23see115

Pezeşkian: İranın cavab tədbirləri regionda tammiqyaslı və nəzarətsiz müharibənin qarşısını aldı

27 İyun 2025 16:56see114

Gözünü aç, amma ağzını yum: Niyə Ermənistana hər şey olar?

27 İyun 2025 15:10see114

Tramp: Xameneini alçaldıcı ölümdən xilas etdim

27 İyun 2025 21:42see114

Yeni viruslar ölümcül ola bilər: İnfeksionistdən XƏBƏRDARLIQ

27 İyun 2025 18:15see113

Mercedes lər geri çağırılır Qəfil alışa bilərlər

28 İyun 2025 03:04see113

Dünənki güclü partlayışdan sonra… Yeni video KONKRET

27 İyun 2025 13:59see112

Azərbaycan ABŞ iqtisadiyyatına birbaşa investisiya qoyuluşunu 2 dəfə artırıb

28 İyun 2025 10:42see112

“Yuve” və “Siti”dən növbəti asan qələbələr

27 İyun 2025 09:07see112

Hyundai Rusiyaya çatdırılmanın yolunu tapıb...

27 İyun 2025 23:54see111

Tramp Yaxın Şərqdə yeni sistem formalaşdırır Kosaçev

27 İyun 2025 19:59see111
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri