Starbucks üçün qəhvə çatdırılması xidməti artıq 1 milyard dollarlıq biznesə çevrilib
Icma.az, Marja.az portalına istinadən məlumat verir.
Starbucks çərşənbə günü bildirib ki, 2025-ci maliyyə ilində (30 sentyabrda başa çatan dövrdə) illik çatdırılma satışlarının məbləği 1 milyard dollar həddini keçib.
Şirkətin məlumatına görə, maliyyə ilinin dördüncü rübündə çatdırılma satışları ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə təxminən 30% artıb.

Starbucks-ın çatdırılma xidmətindəki artım şirkətin ABŞ biznesindəki ümumi bərpa mərhələsi ilə üst-üstə düşür.
Starbucks təxminən on il əvvəl çatdırılma xidmətini sınaqdan keçirməyə başlamışdı, lakin digər restoran şəbəkələri ilə müqayisədə bu prosesi daha yavaş həyata keçirib. 2020-ci ildə Uber Eats, 2023-cü ildə DoorDash, keçən il isə Grubhub vasitəsilə çatdırılma xidməti ABŞ üzrə tam miqyasda istifadəyə verilib. Hazırda şirkətin ABŞ-da fəaliyyət göstərən filiallarının böyük əksəriyyəti çatdırılma təklif edir.
ABŞ istehlakçıları qəhvə çatdırılmasına Çin kimi bazarlardan daha yavaş uyğunlaşıb. Starbucks-ın öz vətən bazarında "drive-thru" (avtomobilinizdən düşmədən xidmət ala bildiyiniz bir sistem) və mobil sifariş imkanları təqdim edir.
Ümumilikdə restoran xərcləmələri artan qiymətlər fonunda azalsa da, yemək çatdırılması satışlarında ciddi geriləmə müşahidə olunmayıb. Endirimlər və kampaniylar, eləcə də alkoqol və ərzaq çatdırılması kimi yeni kateqoriyalara genişlənmə, üçüncü tərəf tətbiqləri (Uber Eats, DoorDash və s.) müştəriləri saxlamağa kömək edib.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:97
Bu xəbər 30 Oktyabr 2025 19:36 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















