“Taksi limitləri problemi köklü həll etmir” İqtisadçı
Icma.az, Gununsesi portalına istinadən məlumat verir.
Qərara əsasən, Bakı şəhərinin inzibati ərazi vahidi üzrə taksi minik avtomobilləri ilə sərnişin daşımaları üçün verilən icazələrin əlavələrinin say həddi 25 000 müəyyən edilib.
Taksi minik avtomobilləri ilə sərnişin daşımaları fəaliyyəti üçün icazələrin əlavələri Rəqabət Məcəlləsinə, “Lisenziyalar və icazələr haqqında” və “Avtomobil nəqliyyatı haqqında” qanunlara uyğun olaraq və müraciət zamanı növbəlilik nəzərə alınmaqla veriləcək.
Gununsesi.info-ya danışan iqtisadçı Qaşqay İsmayıl bildirib ki, Nazirlər Kabinetinin taksi sayına məhdudiyyət tətbiq etməsi böyük şəhərin infrastruktur problemləri həll edilməz:
“İnsanların əksəriyyəti, o cümlədən ekspertlər şəhərin problemini həll etmək üçün təhsil müəssisələrinin köçürülməsindən tutmuş regionlarda iş yerlərinin açılmasına qədər bir sıra yollar təklif edirlər. Hökumət isə həmişəki kimi inzibati yollarla problemi həll etməyə çalışır. Məsələ burasındadır ki, problemin inzibati yolla həlli olmadığı kimi, köçürülmələrlə, insanların sayını süni azaltmaqla da tamamilə həll eləmək mümkün deyil. Regionlarda zavod-fabrik açmağa gəlincə, hazırki iqtisadi reallıqda bu gülünc və qeyri-mümkündür.
İlk növbədə insanların şəhərə axınının səbəblərini tapmaq lazımdır. Düzdür, insanların xeyli hissəsi şəhərə iş tapmaq üçün gəlir və bu proses bütün böyük şəhərlərə xas olan təbii bir prosesdir. Burada pis bir şey yoxdur. Axının digər hissəsini burada yalnız qısa və səthi şəkildə izah edə bilərik. Məsələ burasındadır ki, anormal iqtisadi reallıq aqrar sektoru çökdürdüyü kimi insanların regionlarda işləmək üçün motivasiyasını da əllərindən alır. Dünya təcrübəsi göstərir ki, böyük həcmli kreditlər və subsidiyalar olmadan kənd təsərrüfatının mövcudluğu olduqca çətindir. Aqrar sektora belə bir maliyyə axınından isə hazırda söhbət gedə bilməz”.
İqtisadçı vurğulayıb ki, digər vacib məsələ regionlarla paytaxt arasındakı anormal bərabərlikdir.
“Əgər ucqar kənddə yaşayan insan siqareti, unu, yanacağı Bakıdakı qiymətə alırsa, kommunal tariflər eynidirsə, hətta vergilər arasında da ciddi fərq yoxdursa, onda paytaxtın nisbətən rahat infrastrukturu niyə də onu cəlb etməsin? Hökumət insanların regionlarda yaşamasını təmin etmək istəyirsə, ilk növbədə tariflər differensiallaşmalıdır.
Regionda yaşayan insanın xərcləri paytaxtdan kifayət qədər aşağı olmalıdır, vergi və rüsumlarda da ciddi fərq yaradılmalıdır. Bu fərq təmin edilməyənə qədər paytaxta axın cəlbediciliyini qoruyub saxlayacaq.
İqtisadi reallıqlardan da əlavə, Bakı şəhəri regionlarda yaşayan insanlar üçün cəlbediciliyini qoruyub saxlayır. Nəzərə almalıyıq ki, paytaxta xas həyat tərzi, məsələn, toyda rəqqasənin fəhlənin qarşısındakı rəqsinin cazibəsini yalnız regionlarda qiymətlərin ciddi şəkildə ucuzluğu azalda bilər”.
Şəbnəm


