Icma.az
close
up
RU
Menu

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

Naxçıvanda yeni təyin olunmuş səhiyyə nazirinin müavini kollektivə təqdim edildi (FOTO)

Hindistan Putin səfəri zamanı Rusiya ilə böyük silah müqaviləsi bağlamağa hazırlaşır

Avro və rubl bahalaşdı, dollar isə... YENİ MƏZƏNNƏ

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

Uşaqlarla bağlı statistika açıqlandı: 138 azyaşlı…

ChatGPT də problem yarandı

“Netanyahu üçün “siyasi əfv“ oyunu: İsraili sarsıdan qərar yaxınlaşır“ “Walla“ nəşri

İİV in qarşısının alınması, müalicəsi barədə həkimlə maraqlı MÜSAHİBƏ

Aida Balayeva baş nazirin müavini təyin edildi Qazaxıstanda

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

Azərbaycandakı QİÇS li xəstələrin sayı: 30% i isə qadınlardır

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

Tramp İsraillə Suriya arasında dialoqun vacibliyini bəyan edib

Hikmət Hacıyevin Brüsseldən verdiyi ƏSAS MESAJLAR

Bu gün Türkiyə Superliqasında İstanbul derbisi keçiriləcək

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

Tanınmış reklam mütəxəssisi Rolan Mammadlinski ilə müsahibə

Tanınmış reklam mütəxəssisi Rolan Mammadlinski ilə müsahibə

Baku.ws saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.

Rolan Mammadlinski 2002-ci ildən reklam sahəsində fəaliyyət göstərir. 2008-ci ildən isə öz şirkətini - "Media Event" Reklam Agentliyini qurub və bu günə qədər də uğurlu fəaliyyət göstərir.  

- Rolan bəy, təcrübənizə əsaslanaraq, hansı reklam platformalarını daha effektiv hesab edirsiniz?

- Deyə bilərəm ki, günümüzün ən effektiv reklam vasitələrinin siyahısında televiziya və radio reklamları başçılıq edir. Bunun əsas səbəblərindən biri də televiziya izləyicilərinin alıcılıq qabiliyyəti olan kütlə hesab edilməsi ilə bağlıdır. Gündüz saatlarında yayımlanan bir sıra verilişlərin əsas izləyicisi qadınlardır və alış-verişdə də əsas söz sahibi onlar sayılır. Xüsusən də evin bazarlığı, məişət əşyalarının və evdə istifadə edilən digər texnikanın alışında qərarı evin xanımı verir.   Axşam saatlarında yayımlanan xəbərlərin, iqtisadi-siyasi kontenti olan verilişlərin, futbol və digər oyun matçlarının da əsas izləyici təbəqəsi kişilər hesab edilir. Bu saatlarda da kişilərin maraq dairəsinə aid xidmət və məhsulların reklamının yerləşdirilməsi daha məqsədəuyğun hesab edilir.  

- Sizcə telekanalların tamaşaçı sayı hələ də çoxdur? 

- Əlbəttə, aparılan araşdırmaların və statistik məlumatların təhlili göstərir ki, əhalinin 70 faizi daimi olaraq televiziya verilişlərinin izləyicisidir. Bura yerli, Rusiya və Türkiyə kanalları daxildir. Amma araşdırmalar sübut edir ki, Rusiya və Türkiyə kanallarının izləyiciləri yerli kanalların izləyicilərindən daha azdır.  

- Bəs Tv reklamlarından daha effektiv olanı hansıdır?    

- Bu gün reklam bazarında bir sıra məhsul və xidmətin tanıtımı, geniş auditoriyaya çatdırılması üçün xəbər proqramlarında kommersiya xarakterli süjetlər yayımlanır. Bu, effektiv üsul hesab edilir. Çünki press-relizlər əsasən oxunmaq üçün nəzərdə tutulub. Süjet isə həm vizual görüntü, həm də dinləmə üçün nəzərdə tutulub. Bu, birbaşa təmas və görüntü olduğu üçün daha effektiv hesab edilir. Eyni zamanda, statistik və araşdırma nəticələri də bunu göstərir, xəbər buraxılışlarının izləyici kütləsinin də  kifayət qədər böyük olduğunu nəzərə almaq lazımdır. Bu səbəbdən də xəbər proqramında kommersiya xarakterli süjet yayımlamaq həm daha effektivdir, həm də məlumat daha rahat şəkildə izləyiciyə ötürülür.  

- Reklamlar daha çox hansı kütləyə hədəflənir? 

- Reklam insanların hər hansı bir məhsulu almağına, xidmətdən istifadə etməyinə və ya hər hansı bir siyasi namizədi, onun ideyasının dəstəklənməsinə təsir etməkdə istifadə olunan məlumatlandırma vasitəsidir. Bir xidmət və ya məhsulun reklamını təşkil edərkən əsas məqamlardan biri hədəf kütləni düzgün seçmək, mal və məhsul haqqında lazımi, düzgün informasiyanı təqdim etməkdir. Bu səbəbdən də hədəf kütləni təyin etmək üçün ilk olaraq təklif edilən məhsulu analiz etmək, hansı kateqoriya insanlara xitab etdiyini müəyyən etmək lazımdır. Bundan sonra isə televiziya və radio verilişlərinin analizini aparmaq, düzgün yaş və təbəqə kateqoriyasını müəyyən etmək lazımdır. Bu zaman müraciət edilən reklam şirkəti məhsulunuzu bazar qaydalarına uyğun şəkildə müştəriyə tanıdır, təklif edilən reklam məhsulu isə alıcıya "niyə məhz bu məhsulu almalıyam" sualına cavab tapmaqda kömək edir. 

- Telekanalların izləyici ilə sosial mediaların auditoriyası arasında nə fərq var?

- Sosial şəbəkələrlə və televiziya kanallarında yayımlanan reklam çarxları arasındakı fərq əsasən izləyici kütləsi ilə bağlıdır. Məlumat bazalarının analizi sübut edir ki, sosial şəbəkələrdən əsasən gənclər və cavanlar istifadə edir ki, onların alıcılıq qabiliyyəti daha aşağıdır. Televiziya izləyiciləri isə alıcılıq qabiliyyəti yüksək hesab edilən təbəqə sayılır. Bundan əlavə, sosial şəbəkələrdə bir sıra şirkətlərin apardığı sorğu nəticələri də etibarlı sayılmır. Çünki aparılan araşdırmalar sübut edir ki, sorğu nəticələrinin geridönüşü o qədər də ürəkaçan deyil. Televiziyada yayımlanan reklam çarxında məlumat doğru və düzgün çatdırılırsa, izləyici ilə birbaşa təmas normal seçilmiş görüntü vasitəsi ilə reallaşırsa, bu zaman geridönüş də əsasən istənilən nəticəni ortaya qoyur.

- Sizin şirkətin sərgi təşkilatçılığı və stendlərin hazırlanması ilə bağlı da geniş təcrübəsi var. Bu tip sərgilərdə iştirak niyə vacibdir?

- Sərgidə iştirak etmək də potensial müştərilərlə birbaşa ünsiyyət, tanıtım deməkdir. Bundan əlavə, nəzərə almaq lazımdır ki, bir sıra şirkətlərin reklam çarxı yayımlamaq, reklamdan istifadə etmək profilinə uyğun deyil. Bu sıraya ağır texnika, silah və müəyyən zavod avadanlıqları istehsal edən zavod və fabriklər də daxildir. Bu şirkətlər aktiv reklamdan istifadə etmirlər. Bu şirkətlər üçün sərgidə iştirak etmək, stendini qurmaq, potensial müştərisi ilə birbaşa əlaqə qurmaq, məhsulunu həm vizual təqdim etmək, həm də lazımi texniki və istifadə qaydaları, üstünlükləri, effektivliyi barədə məlumat vermək daha məqsədəuyğun sayılır. Şirkətimiz isə Azərbaycan başda olmaqla, qonşu Türkiyə, Rusiya, eyni zamanda Dubay və bir sıra Avropa ölkələrində müxtəlif dövrlərdə təşkil edilən sərgilərdə stend qurmaq üçün sirkətlərə kömək edə bilər.  

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:75
embedMənbə:https://baku.ws
archiveBu xəbər 13 Fevral 2025 15:36 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

02 Dekabr 2025 16:57see223

Naxçıvanda yeni təyin olunmuş səhiyyə nazirinin müavini kollektivə təqdim edildi (FOTO)

01 Dekabr 2025 21:20see207

Hindistan Putin səfəri zamanı Rusiya ilə böyük silah müqaviləsi bağlamağa hazırlaşır

01 Dekabr 2025 14:03see200

Avro və rubl bahalaşdı, dollar isə... YENİ MƏZƏNNƏ

01 Dekabr 2025 09:31see183

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

02 Dekabr 2025 23:53see182

Uşaqlarla bağlı statistika açıqlandı: 138 azyaşlı…

01 Dekabr 2025 19:31see169

ChatGPT də problem yarandı

03 Dekabr 2025 00:36see168

“Netanyahu üçün “siyasi əfv“ oyunu: İsraili sarsıdan qərar yaxınlaşır“ “Walla“ nəşri

01 Dekabr 2025 21:53see166

İİV in qarşısının alınması, müalicəsi barədə həkimlə maraqlı MÜSAHİBƏ

01 Dekabr 2025 09:59see153

Aida Balayeva baş nazirin müavini təyin edildi Qazaxıstanda

01 Dekabr 2025 09:49see150

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

02 Dekabr 2025 08:15see148

Azərbaycandakı QİÇS li xəstələrin sayı: 30% i isə qadınlardır

01 Dekabr 2025 09:54see147

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

03 Dekabr 2025 00:53see142

Tramp İsraillə Suriya arasında dialoqun vacibliyini bəyan edib

01 Dekabr 2025 21:40see132

Hikmət Hacıyevin Brüsseldən verdiyi ƏSAS MESAJLAR

01 Dekabr 2025 23:50see128

Bu gün Türkiyə Superliqasında İstanbul derbisi keçiriləcək

01 Dekabr 2025 09:52see128

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

03 Dekabr 2025 00:38see126

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

03 Dekabr 2025 00:42see125

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

02 Dekabr 2025 21:45see125

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

03 Dekabr 2025 00:24see123
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri