Təhsil sistemində ədalət prinsipi prosesin şəffaf əsaslarla aparılması ilə ölçülür Sona Əliyeva
Redaktor.az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
II və III ixtisas qrupları üzrə keçirilən ikinci qəbul imtahanı abituriyentlərin rəyinə görə ilk imtahana nisbətən daha sadə olub.
Bu hal belə bir sualı gündəmə gətirir ki, görəsən, Dövlət İmtahan Mərkəzi (DİM) bu addımı plan yerlərinin tam dolması üçün atıb?
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a açıqlamasında Milli Məclisin Elm və təhsil komitəsinin keçmiş üzvü, təhsil eksperti Sona Əliyeva bildirdi ki, bu məsələ ilə bağlı ilk ağıla gələn məntiqi izah odur ki, ikinci imtahanın daha sadə tərtib olunması, çox güman ki, plan yerlərinin dolmasına xidmət edir:
"Birinci mərhələdə kifayət qədər yüksək nəticə göstərənlərin sayı bəzi ixtisaslar üzrə tələbatı qarşılamamışdı. Belə olan halda ikinci şans imtahanının nisbətən asan keçirilməsi, daha çox abituriyentin ballarını yüksəldərək həmin yerlərə müraciət etməsinə şərait yaradır.
Eyni zamanda, bu yanaşma bir tərəfdən müsbət görünsə də, digər tərəfdən suallar doğurur. Əgər iki fərqli tarixdə keçirilən imtahanlar eyni status daşıyırsa, onların çətinlik səviyyəsi də oxşar olmalıdır. Bir abituriyent çətin suallarla üzləşərək 400 bal toplayırsa, digər bir şəxs daha sadə imtahanla eyni balı alırsa, bu rəqabət mühitində nə dərəcədə ədalətlidir?
Bütün hallarda, bu imtahanın abituriyentlər üçün ikinci bir şans kimi dəyərləndirilməsi başadüşüləndir".
Onun fikrincə, imtahanların ədalətliliyi və bərabər şərtlərdə keçirilməsi məsələsi istənilən halda ön planda qalmalıdır.
"Əgər məqsəd plan yerlərini doldurmaqdırsa, bu yanaşma açıq şəkildə izah olunmalı və ictimaiyyət bu qərarın arxasında duran səbəbləri şəffaf şəkildə anlamalıdır.
Əks halda, qəbul imtahanı nəticələrinin müqayisə olunması çətinləşir və bu da sistemə olan inamı sarsıda bilər. Təhsil sistemində ədalət prinsipi yalnız nəticələrlə deyil, prosesin şəffaf və bərabər əsaslarla aparılması ilə ölçülür",- deyə Sona Əliyeva qeyd etdi.
Xədicə BAXIŞLI


