Təhsilimiz düşünən və yaradıcı uşaqları məhv edir Ekspert
Icma.az, Tribuna portalına istinadən məlumat verir.
34 həftəlik dərs ilində şagirdlərə 17-dən çox imtahan, sınaq, monitorinq, olimpiada yüklənir:
Kings, Koala, Zəfər, Bilbacar, Vebras, Kenquru olimpiadaları,
Respublika fənn olimpiadaları və müsabiqələri, buraxılış imtahanları (9 və 11-lər), blok imtahanları, 4-5-6-lar üçün monitorinqlər, məktəbdaxili KSQ və BSQ-lər, hər ay keçirilən buraxılış fənni monitorinqləri
və daha neçə-neçə imtahan… Hər iki həftədən bir uşaqlar imtahan verir.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, bu barədə təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirib. Əlavə edib ki, təhsilimiz dərs öyrənmək yox, kağız doldurmaq yarışına çevrilib:
“Təhsil Qanunu “şəxsiyyətin inkişafı” deyir, biz isə imtahan robotları yetişdiririk.
Bu qədər imtahan keçirib nəticə dəyişməyən bir sistem – özü artıq qiymətləndirilməlidir!
Son 5 ildə 9 və 11-ci siniflərin orta nəticəsi cəmi 54-58% arasında dəyişir. İmtahanların çoxu isə sadəcə kommersiya layihələridir. Valideynin pulu gedir, uşağın marağı ölür.
Bu, təhsil deyil!
Bu, düşünən uşağı əzmək, yaradıcı insanı məhv etməkdir!
İmtahan yükü azaldılmalıdır!
Dərs, öyrənmək üçün olmalıdır, qiymət toplamaq üçün yox!
Əks halda gələcəyimizi itirəcəyik”.
Nigar İxtiyarqızı


