Telefon nömrəsi aldı, adına borc gəldi “Azercell”dən ŞİKAYƏT VAR
Bakivaxti-dan verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir Telefon nömrəsi aldı, adına borc gəldi “Azercell”dən ŞİKAYƏT VAR.
Son dövrlərdə Azercell-in xidmət keyfiyyəti ilə bağlı şikayətlər artmaqdadır.
Xüsusilə, tariflərin baha olması, internet sürətinin aşağı düşməsi, çağrı mərkəzinin operativ işləməməsi və texniki problemlərin həllinin gecikdirilməsi abunəçilərin ciddi narazılığına səbəb olur. Bir çox istifadəçi şirkətin əvvəllər təqdim etdiyi keyfiyyətli xidmət səviyyəsindən uzaqlaşdığını bildirir. Mobil operatorun tarif planları digər operatorlarla müqayisədə daha bahalı hesab edilir. Abunəçilər internet və danışıq paketlərinin qiymətlərinin yüksək olmasına baxmayaraq, göstərilən xidmətin bu qiymətə uyğun gəlmədiyini iddia edirlər. Xüsusilə, istifadəçilər bəzi paketlərin tez bitməsindən, elan edilən həcmdən daha az trafik təqdim olunmasından və balanslarının xəbərdarlıq edilmədən azaldılmasından şikayətlənirlər. Bu kimi hallar abunəçilərin haqlı narazılığına səbəb olmaqla yanaşı, istehlakçı hüquqlarının pozulması ehtimalını da gündəmə gətirir.
Qeyd edək ki, son günlərdə redaksiyamıza da bu tip şikayətlər daxil olur. Müştərilərdən biri Bakıvaxtı.az-a müraciət edərək Azercell-in xidmətlərindən narazı qaldığını bildirib.
Daxil olan müraciətə əsasən, müştəri bir neçə gün öncə Azercell-in rəsmi satış nöqtələrindən birindən yeni nömrə əldə edib:
"Nərimanov ərazisində yerləşən Azercell mərkəzindən 050 prefiksli yeni tip eSIM nömrə əldə etdim. Lakin nömrəni istifadə etdiyim mobil cihaza əlavə etdikdən bir neçə dəqiqə sonra balansımdan 32 manat 95 qəpik məbləğində internet trafiki xərcləndiyinə dair mesaj aldım. Halbuki, telefonu əldə etdiyim andan etibarən heç bir halda mobil internet xərcləməsinə səbəb olacaq tətbiqlərdən istifadə etməmişəm”.
Şikayətçi məsələ ilə bağlı operatorun qaynar xəttinə zəng etsə də, suallarının cavabsız qaldığını deyir:
“Mənə bildirildi ki, nömrənizdən mobil internet istifadəsi qeydə alınıb, lakin sübut üçün onlara İP adresimin yoxlanılmasını təklif etsəm də, bu addımı atmaqdan imtina etdilər. Düşünürəm ki, bu addım qeyri-qanunidir və mənim istehlakçı hüquqlarımın açıq şəkildə tapdalanması deməkdir".
Müştərinin sözlərinə görə, o, problemin həlli üçün rəsmi şikayət ünvanlamağa çalışsa da, Azercell-in qaynar xətt əməkdaşları ona yalnız ümumi cavablar verib və dəqiq araşdırma aparmaqdan yayınıblar. Bu kimi hallar müştərilər arasında mobil operatora olan inamı sarsıdır və şirkətin müştəri yönümlü siyasətinin yetərincə effektiv olmadığını göstərir.
Mövzu ilə bağlı Azercell-in qaynar xəttinə müraciət etdik. Qurumun əməkdaşı bildirib ki, bu hal köhnə mobil nömrənin satılması səbəbindən də yaşana bilər və digər hallardan da qaynaqlana bilər:
"Sorğunuza cavab olaraq bildirmək istərdik ki, sözügedən nömrənin daha əvvəl başqa bir şəxs tərəfindən istifadə edilməsi ehtimalı var. Bununla bağlı detallı araşdırma aparmaq üçün bizdə əlavə səlahiyyət yoxdur".
Lakin müştəriləri bu cür qeyri-müəyyən cavablarla razı salmaq və texniki problemləri araşdırmadan, dəqiq əsaslandırmadan bağlamaq müştəri hüquqlarına hörmət baxımından kifayət qədər qənaətbəxş deyil.
Sözügedən mövzu ilə bağlı mobil operatorun mövqeyini detallı şəkildə işıqlandırmağa hazırıq.
Əli Hüseynov
