Vitrində bir, kassada başqa qiymət Marketlərdə niyə belə hallar yaşanır?
Icma.az, Bakupost saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
“Bazarstore”da qida məhsulunun üzərində göstərilən qiymətdən baha satıldığı müəyyən edilib. Prezident yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarlarına Nəzarət Dövlət Agentliyi “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanuna əsasən, “Bazarstore” MMC barəsində inzibati xəta protokolu tərtib edib.
Eyni hal “ANC Group” MMC-nin tərkibində fəaliyyət göstərən “Rahat” supermarketlər şəbəkəsində də baş verib. Belə ki, orada da qida məhsulu müştəriyə üzərində göstərilən qiymətdən baha satılıb. Şirkət barəsində malın hesabına dair istehlakçıların az miqdarda aldadılması ilə bağlı inzibati xəta protokolu tərtib edilib.
Bəs görəsən, mağazalarda bu cür hallar texniki səhv ucbatından, yoxsa məqsədli şəkildə baş verir? Müxtəlif satış məntəqələrində, bazarlarda bu cür problemlərlə üzləşən istehlakçılar nə etməldir?
Məsələ ilə bağlı Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov Bakupost.az -a açıqlamasında bildirib ki, bu cür hallar çox geniş yayılıb.

Onun sözlərinə görə, 5 ildən artıqdır ki, marketlər bu yolla müştəriləri aldadır:
”Supermarketlər şəbəkəsində rəfdə bir, kassada isə başqa bir qiymətin olması çox geniş yayılmış istehlakçı problemidir. Bizə hər gün bu barədə şikayətlər daxil olur. Böyük ölçüdə istehlakçı aldadılması baş verir. Hələ mən çəkidə aldadılmanı demirəm. Bu, daha çox bazarlarda, kiçik marketlərdə baş verir. İri marketlərdə isə daha çox istehlakçıların qiymətdə aldadılması baş verir.
Bir qayda olaraq, istehlakçı rəfdə qiymətin aşağı olduğunu görür, kassa çekinə baxanda məhsulun rəfdə qoyulan qiymətdən baha satıldığını anlayır. Bəzən etiraz edir, məhsulu qaytarırlar, bəzənsə səs-küy salmaq istəmir, razılaşıb çıxıb gedir.”
E.Hüseynov bildirir ki, bu cür hallarla qarşılaşan vətəndaşlar ilk növbədə kassa çekinə diqqət yetirməli, fərq olduqda həm çekin, həm də məhsulun rəf qiymətinin şəklini çəkərək mağaza rəhbərliyinə müraciət etməlidir:
“Birmənalı şəkildə deyirəm, onlara müraciət edəndə deyəcəklər ki, “yadımızdan çıxıb.” İstehlakçının hüququ var ki, rəfdə hansı qiyməti görübsə, onu ödəsin. Bu passiv, zəif istehlakçı hərəkət alqoritmidir. Əgər istehlakçı başqa insanların da qayğısına qalırsa, empatiya hissinə malikdirsə, mütləq ikinci kassa çekini də götürməlidir. Bu barədə Prezident yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Dövlət Nəzarəti Agentliyinə müraciət ünvanlayıb, həmin mağazada yoxlamalar həyata keçirilməsini tələb etməlidir".
Eyyub Hüseynovun sözlərinə görə, çox təəssüflər olsun ki, dövlət orqanları KİV-də gedən materialları izləmir, onun izinə düşmür:
"Halbuki cənab Prezident dəfələrlə bildirib ki, mən bir çox məsələləri KİV-dən öyrənirəm. Bəs dövlət orqanları niyə izləmir, niyə təqib etmir? Bax indi sizin bu material görək izləniləcəkmi, yoxlama aparılacaqmı? Biz çox narahatıq bu haldan. Bu, həddindən artıq geniş yayılmış problemdir".
E.Hüseynov əlavə edib ki, Nazirlər Kabinetinin 94 saylı qərarına görə satış yerlərində istehlakçılar üçün nəzarət tərəziləri olmalıdır:
“Belə nəzarət tərəziləri də yox dərəcəsindədir. Bazarlar ən çox istehlakçı hüquqlarının pozulduğu, aldadıldığı yerlərdir. Buna süni qiymət artımı da, istehlakçıların aldadılması da demək olar. Çox təəssüf ki, bəzi dövlət orqanları bu məsələləri qulaqardına vururlar.”
Lalə Novruz,
BakuPost


