Vitrində başqa, kassada başqa qiymət: ALICILAR NİYƏ ALDADILIR? ŞƏRH
Icma.az, Turkstan.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Yəqin ki, çoxunuz marketlərdə vitrində ayrı, kassada ayrı qiymətə olan məhsullarla rastlaşmısınız. Bu hal təbii ki, alıcıların haqlı narazılığına səbəb olur. Daha çox alış-veriş edən alıcı bəzən də diqqətsizlikdən qiymət fərqinə fikir vermir. Lakin, bu məsələ dəfələrlə gündəmə gəlməsinə rəğmən, hələ də dəyişən bir şey yoxdur.
Bəs qanunvericiliyə görə alıcılar belə hallarla rastlaşanda hansı addımları atmalıdır? Ümumiyyətlə, niyə hələ də bu kimi halların qarşı alınmır? Turkustan.az olaraq suallarımızı iqtisadçı-ekspert Günay Hüseynovaya ünvanladıq. Ekspert bildirdi ki, assada başqa, vitrində başqa qiymətlər istehlakçıların hərgün qarşılaşdığı problemlər sırasındadır.

Əvvəla onu qeyd edim ki, bu mövzuda mağaza ilə birgə istehlakçılar da günahkardır. Ya hüquqlarını bilmirlər, ya da qəpik, quruşdur deyib, haqlarını tələb etməkdən yayınırlar. Bu mövzu internet və televiziya vasitəsi ilə dəfələrlə gündəmə gətirilib. İstehlaķçılar haqqında qanunun müvafiq maddəsinə əsasən alıcı kassaya vitrindəki qiyməti ödəməlidir. Əgər alıcı aldadılırsa, qarşı tərəfə bu qanunu xatırlatmalı, Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidməti adlı qurumla əlaqə saxlamalıdırlar. Alıcılar bu gün hüquqlarını bilmədiyi üçün bu kimi neqativ hallar baş verir. Necə olur ki, əmək haqqı, təqaüd artan kimi, bayramqabağı etiketi dəyişmə yarışına girib qiymətləri qaldırırlar, indi etiketi vaxt edib dəyişdirə bilmirlər? Bu cür problemlər olan kimi mağaza müdiri günahı satıcının boynuna atır, satıcılar da vaxt azlığından, iş çoxluğundan şikayətlənirlər. Bu kimi bəhanələr təbii ki ,istehlakçının problemi deyil. Əgər satıcı vaxt edib etiket dəyişdirə bilmirsə, mağaza daha çox işçi çalışdırsın, 3 nəfərin işini 1 nəfərə gördürməsin.
İstehlakçıların aldadıldığı digər bir problem isə odur ki, açıq bazarlarda satıcılar onları tərəzidə aldadırlar. Ya məhsulu əskik çəkib verirlər, ya da, məhsula çürük, xarab məhsullar qatırlar. Bundan əlavə, bəzi satıcılar alıcıya icazə vermir ki, istədiyi məhsulu özü yığıb seçsin. Bu kimi özbaşınalıqların səbəbi ciddi nəzarətin olmamağından irəli gəlir. Gücləndirilmiş dövlət nəzarəti olsa, vətəndaş bu kimi neqativ hallarla rastlaşmaz. Amma belə olan halda satıcı çarəsiz qalır, bilmir hara şikayət etsin, necə sübut etsin? Antiinhisar və istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi adlı quruma zəng edib nə desin? Nə satıcının adını bilir, nə kassa çeki var, nə də piştaxtanın nömrəsi bəllidir. Bunlar olmadığı təqdirdə satıcı istədiyi hiyləni edir və edəcək. Düşünürəm ki, ümumiyyətlə bu kimi bazarlar yerli dibli ləğv olunmalı, daha modern üslubda bazarlar tikilməlidir. Hər piştaxtanın nömrəsi, yanında kassa nəzarət aparatı, alıcı məhsul seçimində sərbəst olmalıdır. Bundan əlavə bu gün bazarlar üfunət iyi verir, ortalıqda nə gigiyena var, nə təmizlik. Səs küydən isə lap adamın qulağı batır. Burada təkcə alıcının aldadılmasına yox , həm də gigiyenaya, etik ,mədəni xidmət növünə də ehtiyac var.
Aytən Yaşar/ Turkustan.az


