Icma.az
close
up
RU
Xərçəngi yox edən 7 FAYDALI MƏHSUL

Xərçəngi yox edən 7 FAYDALI MƏHSUL

Saglamolun portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.


Tibbi araşdırmalar göstərib ki, pomidor, qırmızı şərab, qarağat, moruq, tünd şokolad, sarıkök, qəhvə və yaşıl çay xərçəng hüceyrələri ilə mübarizə aparmağa kömək edən ən səmərəli məhsullardır.

Bu faydalı məhsullar xərçəng hüceyrələrini qidalandırmır, əksinə şişlərin inkişafına mane olur. Bundan əlavə, ekspertlər hesab edirlər ki, bu məhsullar kimyəvi terapiya müalicə üsulundan daha effektivdir.

Angiogenez - bədəndə yeni qan damarlarının yaranma prosesidir. Bu proses hələ yeni doğulan uşaqlarda başlayır və sonralar yalnız yaralarda kapilyar və toxumaları bərpa edir. Angiogenez prosesi aktivatorlar və inhibitorlar tərəfindən tənzimlənir. Çox hallarda inhibitorlar daha vacibdir, amma angiogenez aktivatorları yeni qan damarlarını meydana gətirmək və damar hüceyrələrinin böyüməsini stimullaşdırmaq üçün zəruri olur.

Xərçəng hüceyrələrini bəsləyici maddələrlə təmin etmək və bütün orqanizmə qan vasitəsilə yayılması üçün əlavə qan damarlarına ehtiyacı var.

Publika.az xəbər verir ki, bu 7 məhsul şiş hüceyrələrinin böyüməsinə mane olur, çünki onların antiangiogenez xüsusiyyətləri var.

Alimlər güman edirlər ki, xərçəngin yaranmasının qarşısını almağın ən yaxşı üsulu adlarını çəkdiyimiz 7 məhsuldan istifadə etməkdir.

1. Pomidor

Pomidor angiogeneza prosesini dayandırmağa kömək edən ən güclü məhsullardan biridir. Harvard universitetinin apardığı tədqiqatda məlum olub ki, bir ayda 4 dəfədən çox pomidor və tomat sousu istifadə edən insanlarda prostat xərçənginin riski 50%-ə qədər aşağı düşür.

Bunun izahı var: Pomidor likopenlə zəngin mənbədir. Bu maddə yağda həll olunur və beləliklə, həzm yolu vasitəsilə sorulur. Ən əsası likopin C vitaminindən fərqli olaraq yüksək temperaturda işlənəndə və ya yağla hazırlananda artır.

2. Qırmızı şərab

Qırmızı şərabda qeyri-adi və möcüzəli maddə var: resveratrol. Bu heyrətamiz antioksidantı üzüm qabıqlarında tapmaq olar. Bir çox digər faydalı xassələri ilə yanaşı, o, həmçinin, ürək xəstəlikləri riskini azaldır və ömrü uzadır.

Çoxsaylı tədqiqatlar təsdiq edir ki, resveratrol bakteriyaları, virusları və göbələkləri öldürür, heyvanların ömrünü uzadır, enerjini artırır, qlükoza balansını yaxşılaşdırır, təhlükəli sərbəst radikalları aradan qaldırır, nüvə şüalanması nəticəsində hüceyrələrin zədələnməsinin qarşısını alır, ürəyin işini yaxşılaşdırır, zədələnmiş DNT-ni bərpa edir, konsentrasiyanı, həmçinin fiziki və ruhi vəziyyəti yaxşılaşdırır.

Yalnız 225 ml qırmızı şərab orqanizmi təxminən 640 mkq resveratrolla təmin edir. Resveratrol əlavələrini bir qayda olaraq gündə 200-600 mkq dozalarda qəbul edirlər.

Araşdırmalar göstərir ki, Pino Nuar və Bordo kimi bəzi qırmızı şərab növlərinin tərkibinə böyük miqdarda qiymətli polifenollar daxildir.

3. Qarağat və moruq

Bu giləmeyvələr xərçəng xəstəliklərinin profilaktikasında çox səmərəli ola bilər. Giləmeyvələrə tünd rəng verən fitokimyəvi maddələr xərçəng hüceyrələri ilə mübarizə aparır. Bundan başqa, onlar yumurtalıqların xərçənginə qarşı çox güclü məhsullardır.
4. Tünd şokolad
Şirniyyatlardan uzaq durmaq lazım deyil, hətta xərçəngə qarşı mübarizə aparsanız da. Tünd şokolad ürək üçün çox faydalıdır. O əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırır və xərçəng hüceyrələri ilə mübarizədə kömək edir.
5, 6. Qəhvə və yaşıl çay
Bu iki xoş içki xərçəng xəstəliyi ilə mübarizə aparan xüsusiyyətlərə malikdir.
7. Sarıkök

Bu valehedici ədviyyat sağlamlığınızı xeyli yaxşılaşdıra bilər. Üstəlik, sarıkök artıq piyləri yandırmağa kömək edir.

Saglamolun.Az


Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:120
embedMənbə:https://saglamolun.az
archiveBu xəbər 16 Noyabr 2024 16:36 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see596

Kanalda boğulan Elmir generalın qardaşı oğlu imiş

08 İyun 2026 12:45see351

Ermənistan seçicisi Paşinyanın sülh xəttinə və Avropaya inteqrasiya kursuna mandat verdi

08 İyun 2026 11:44see265

Ukrayna müharibəsi Rusiyanın təsirlərini zəiflətdi

09 İyun 2026 14:11see208

Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR

08 İyun 2026 02:03see206

Azərbaycanda minlərlə iş yeri bağlandı Nə baş verir?

08 İyun 2026 14:16see203

Azərbaycan və Skandinaviya arasında enerji əməkdaşlığı üçün unikal imkanlar

09 İyun 2026 06:32see196

İmmunitetdən kənar faydalar: hanımeli bədən üçün nə edir?..

07 İyun 2026 20:44see188

Qonşulara pul verdilər, üç gün toy etdilər… Detallar

08 İyun 2026 03:07see184

Media sənayesində əhəmiyyətli dəyişikliklər gözlənilir...

07 İyun 2026 20:55see181

Günün qoroskopu: İnsanlar sizdən ilham alacaq

09 İyun 2026 00:01see177

İranın hücumları zamanı vurulan sərnişin təyyarəsi deyil AÇIQLAMA

08 İyun 2026 01:29see175

Tehranın İmam Xomeyni Beynəlxalq Hava Limanı fəaliyyətini DAYANDIRDI

08 İyun 2026 01:48see174

“Mediada oxudum” Emin Ağalarov atasının ikinci evliliyi haqqında

08 İyun 2026 02:48see173

Diz ağrısı ilə xəstəxanaya getdi, rentgendə yüzlərlə qızıl aşkarlandı

09 İyun 2026 06:00see172

Gənc ana və oğulları

09 İyun 2026 03:48see156

Azərbaycan gimnastları üç “qızıl” qazandı

08 İyun 2026 18:18see154

Lotus şirkətinin baş direktoru şirkətin hiperkarı haqqında rəy bildirib

08 İyun 2026 20:45see152

10 KOB subyekti də “startap”çı oldu

09 İyun 2026 03:24see152

Dünyada tanınan azərbaycanlılar arasında Tünzalə Ağayevanın adı var FOTO

08 İyun 2026 13:49see152
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri