Yanacaq çəninə benzinin sürətlə doldurulması itkiyə səbəb olur? AÇIQLAMA
Icma.az bildirir, Pravda.az saytına əsaslanaraq.
Neft Araşdırmaları Mərkəzinin rəhbəri İlham Şaban yanacaqdoldurma məntəqələrində yanacaq çəninə benzinin sürətlə doldurulduğu zaman köpük yaranması, bunun litrdə itkiyə səbəb olması ilə bağlı fikirlərə aydınlıq gətirib.
İ.Şaban Pravda.az-a açıqlamasında deyib ki, hər istehkakçının məsələyə öz yanaşması var.

“Çoxusu da, necə deyərlər, çox şeyi öz arşını ilə ölçməyə meylli olur. Amma “od olmayan yerdən tüstü də əmələ gəlməz” deyirlər. Yanacaqdoldurma məntəqələrindəki nasoslar dəqiq ölçü üçün kalibrlənib və axın sürəti özü-özlüyündə dövriyyə olunan həcmdə fərq yaratmamalıdır. Lakin köpük və ya buxar səbəbindən axının erkən dayanmasını da inkar etmək olmaz. Ümumən, yanacaq çəninin hansı sürətlə doldurulmasının əhəmiyyəti var və bəzi hallarda sürətli doldurma zamanı çənin tam dolmaması barədə sürücülərin dedikləri həqiqətə uyğun ola bilər. Çünki yanacağın avtomobilin çəninə yüksək sürətlə vurulması nəticəsində köpük yaranır, bu isə çənin tam dolmasına maneə olur – yanacaqdoldurma nasosundakı “datçik” çənin dolduğunu düşünür və yanacağın nəqlini dayandırır. Bundan əlavə, avtomobildə quraşdırılmış çənin formasının da tam dolmaya təsiri mümkündür. Çənin havalandırmasının zəif olması da buna təsir edən amildir”, - o deyib.
İ.Şaban bildirib ki, sürücülərdə "az doldurulma" şübhəsi əsasən avtomobil çənini ağzına qədər dolduran zaman artır: “Dediyim faktorlar da məhz çənin tam doldurulması halında ortaya çıxır. Çünki yüksək sürətlə çənə vurulan yanacaq köpük və əks buxar təzyiqi yaratdığından “tapança” bunu dolmuş hal kimi qəbul edir. Buna görə də zəruri ehtiyac olmadığı halda çənin ağzına qədər doldurulmasından çəkinmək məsləhətdir. İkincisi, əgər 50 litrlik çəninizi aşağı sürətlə vurmaq kiməsə vaxt itkisidirsə, onun ilk 40 litrini sürətlə, qalanını aşağı sürətlə də vurdura bilərlər ki, “tapança” köpüyə görə axını vaxtından əvvəl dayandırmasın”.
Aytəkin Qardaşova


