Yarıtmaz kadr siyasətinin qarşısını almaq lazımdır Təhsil eksperti
Redaktor.az-dan alınan məlumata görə, Icma.az bildirir Yarıtmaz kadr siyasətinin qarşısını almaq lazımdır Təhsil eksperti.
"Təhsil sistemləşdirilmiş bilik, bacarıq, vərdişlərin mənimsənməsi və nəticəsidir. Sistemləşdirilmiş bilik, bacarıq, vərdişlər deyərkən hər bir pillə üzrə qəbul edilmiş dövlət standartları, dövlət standartlarına uyğun qəbul edilmiş təhsil proqramları nəzərdə tutulur. Həmin təhsil proqramları metodologiya üzərindən həyata keçirilir. Nəticə isə qiymətləndirmədir".
Bu fikirləri Redaktor.az-a təhsil eksperti Elşən Qafarov təhsil sistemində metodiki işin əhəmiyyətindən danışarkən bildirdi. Onun sözlərinə görə, metodika olmadan kurikulumları həyata keçirmək mümkün deyil:
"Ümumtəhsil məktəblərimizdə ən böyük problemlərdən biri metodiki işin təşkil olunmamasıdır. Metodiki iş sistemli formada təşkil olunmalıdır. Metodiki iş Təhsil Nazirliyi, yerli təhsil idarəetmə orqanları, regional təhsil idarələri və məktəbdə həyata keçirilir. Məktəblərdə hər bir fənn üzrə metod birləşmələr yaradılır. Metod birləşmə eyni fənn üzrə, ən azı 3 müəllimin birləşdiyi, birlikdə metodiki təcrübəsini paylaşdığı kollegial orqandır. Məktəbdə ümumilikdə metodiki işinə rəhbərlik etmək üçün tədris işləri üzrə direktor müavinin rəhbərliyi ilə metodiki şura yaradılır. Metodiki şuraya metod birləşmə rəhbərləri və məktəbin qabaqcıl müəllimləri daxil olur. Metod birləşmələrin fəaliyyəti metodiki şura tərəfindən idarə olunur və istiqamətləndirilir. Hər metod fənn birləşməsinin əsasnaməsi olmalıdır. Eynilə metodiki şuranın da əsasnaməsi olmalıdır. Hər bir təhsil yerli idarəetmə orqanı yanında metodiki kabinet, metodiki resurs mərkəzi və s. yaradılmalıdır. Bunlar ayrı-ayrı məktəblərdəki metodiki şura fəaliyyətini əlaqələndirməlidir. Respublika metodiki mərkəzi yaradılmalıdır. Əsasnaməsi olmalıdır. Regional metodiki mərkəzləri, metodiki resurs mərkəzlərinin fəaliyyətini istiqamətləndirməlidir. Metodiki şura məktəb müəllimlərinin ehtiyaclarını öyrənir, təhsil yerli idarəetmə orqanlarında olan metodiki mərkəzlərə ötürür. Təhsil yerli idarəetmə orqanlarında olan metodiki mərkəzlər isə məlumatları respublika metodiki mərkəzə ötürür. Sistem bu şəkildə qurulmalıdır"
Ekspert qeyd etdi ki, metodiki xidmət təşkil olunmadan biz kurikulumları həyata keçirə bilməyəcəyik:
"Təsəvvür edin, bir maşınımız var, təkəri yoxdur. Metodiki xidmət müəllimlərin metodiki inkişafına yönəlir. Müəllimin metodiki bacarığı olmadan onun nə pedaqoji, nə də psixoloji bacarığı olacaq. Təhsil sistemində insanlar təhsildən anlayışı olmayan insanlardır. Təhsilin idarə edilməsində 3 əsas prinsip var: Tədrisin təşkil olunması və idarəsi, metodiki işin təşkili və idarə olunması, tərbiyə işinin təşkili və idarə olunması əsas üç prinsiplərdir. Burada ardıcıllıq yox, paralellik var. Biz onsuz da bərbad vəziyyətdə olan metod kabinetlərini ləğv etdik. Məktəblərdə müasir metodist layihəsi yaratdıq".
E.Qafarovun sözlərinə görə, Azərbaycanda hal-hazırda olan ümumtəhsil məktəblərində metodiki birləşmələrin sayı 35-40 min arasındadır.
"Hər bir fənnin metodikası tamamilə ayrıdır. İbtidai sinif müəllimi 51 baldan yuxarı topladıqda onu müasir metodist təyin edirik. İbtidai sinif metodikası ilə, yuxarı sinif metodikası tamam ayrıdır. Müasir metodist adı ilə ibtidai sinif müəllimini kimya müəlliminə metodist təyin edirik. Qəbul olunmaz, düzgün olmayan addım yox, bu, absurd addımdır. Təhsildən zərrə anlayışı olan adam bu addımı atmamalıdır. Bu gün təhsil problemlərini həll etmək üçün təhsil sistemində təhsillə bağlı insanlar olmalıdır. Ümumtəhsil şöbəsinin müdiri dəniz limanının inzibati işçisi olub. Bu yarıtmaz kadr siyasətinin qarşısını almaq lazımdır. Metodiki iş olmadan təhsil həyata keçirmək mümkün deyil. Metodiki iş təhsilin həyata keçirilməsinin məğzidir. Müəllimin əsas bacarığı onun metodiki bacarıqlarıdır. Metodiki bacarıqlar ali təhsil müəssisəsində öyrədilir, ümumtəhsil məktəblərində işlədiyi zaman təhsil idarəetmə orqanları, yerli idarəetmə orqanları və mərkəzi idarəetmə orqanlarında sistemli şəkildə nəzərət olunur", - deyə ekspert vurğuladı.
Aytəkin TOFİQQIZI

