Yeni stansiyaların inşası nəqliyyat sıxlığına əhəmiyyətli təsir göstərməyəcək EKSPERT
Icma.az, Sherg.az saytına istinadən bildirir.
"Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair 2025-2030-cu illər üçün Dövlət Proqramı" çərçivəsində Bakı Metropolitenində infrastrukturun genişləndirilməsi və modernləşdirilməsi istiqamətində növbəti mühüm addım atılıb.
Oxu.Az xəbər verir ki, bu barədə "Bakı Metropoliteni" QSC məlumat yayıb.
Bildirilib ki, "AZCON Holding" şirkətlərindən olan "Bakı Metropoliteni" QSC ilə beynəlxalq təcrübəyə malik mühəndislik və layihələndirmə şirkəti olan Türkiyənin "Yüksel Proje" şirkəti arasında müqavilə imzalanıb və artıq öhdəliklərin icrasına start verilib.
Müqavilə çərçivəsində:
- Yaşıl xətt üzrə Y14-Y17 və Bənövşəyi xətt üzrə B5-B8 stansiyaları və bu stansiyalar arasında tunellərin layihələndirilməsi;
- "28 May" stansiyasında Yaşıl və Qırmızı xətlərin ayrılmasının layihələndirilməsi;
- "İçərişəhər" stansiyasında keçid kamerası, geri dönüş tuneli və yeraltı avtomobil dayanacağının layihələndirilməsi nəzərdə tutulur.
Müqavilənin ümumi dəyəri 35.4 milyon manat təşkil edir və satınalma prosesi "Dövlət satınalmaları haqqında" Qanuna uyğun olaraq bir mənbədən satınalma metodu ilə həyata keçirilib.
Vergi və inzibati öhdəliklərin Azərbaycan hüququna uyğun şəkildə icrası, qanunvericilik çərçivəsində fəaliyyət, eyni zamanda layihənin idarəolunmasında səmərəliliyi artırmaq məqsədilə müqavilə "Yüksel Proje" şirkətinin Azərbaycanda təsis etdiyi "Yüksel Proje" MMC ilə imzalanıb.
Qeyd edək ki, 45 ildən artıq beynəlxalq təcrübəyə malik olan "Yüksel Proje"nin adı dünyanın ən böyük 225 layihələndirmə şirkətinin müəyyən edildiyi ENR 2023 siyahısındadır. Şirkət bu günə qədər dünyanın 30-dan çox ölkəsində, eləcə də Türkiyənin bir sıra böyük şəhərlərində metro və dəmir yolu layihələrinin uğurla layihələndirilməsi və idarə edilməsində iştirak edib. Fəaliyyətində müasir texnologiyalara əsaslanan şirkət Tikinti İnformasiya Modelləşdirilməsi (BİM) metodologiyasından istifadə edir və "ISO 9001", "ISO 14001" və "ISO 45001" beynəlxalq sertifikatlarına sahibdir.
Yeni əməkdaşlıq çərçivəsində həyata keçiriləcək layihələr Bakı Metropoliteninin strateji inkişafına mühüm töhfə verəcək, şəhərin nəqliyyat yükünü azaldacaq, sərnişin rahatlığını əhəmiyyətli dərəcədə artıracaq.
Avtosfer.az saytının baş redaktoru, nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı "Sherg.az”a bildirib ki, bu stansiyaların inşası birbaşa nəqliyyat sıxlığına əhəmiyyətli təsir göstərməyəcək:

“Lakin layihənin əsas məqsədi sərnişinlərin metrodan daha səmərəli istifadəsini təmin etmək, daha çox insanın metro nəqliyyatına yönəlməsini stimullaşdırmaqdır. Bu isə dolayısı ilə şəxsi nəqliyyat vasitələrinin və taksilərin şəhər yollarında intensiv hərəkətinə təsir edə bilər. Belə ki, insanlar funksional və əlçatan ictimai nəqliyyat mövcud olduqda ona üstünlük verirlər. Hazırkı mərhələdə şəxsi avtomobillərə marağın yüksək olmasının əsas səbəbi ictimai nəqliyyatda mövcud problemlərlə, kondisionersiz qatarlar, köhnəlmiş vaqonlar, yeni qatarların təmin edilməsindəki çatışmazlıqlar əlaqələndirilir. 2025–2030-cu illər ərzində 10 yeni metro stansiyasının inşası planlaşdırılır ki, bu da təxminən 4 milyard manatlıq investisiya tələb edir. Layihə çərçivəsində Ağ Şəhər istiqaməti, Xətai stansiyasının yenidən layihələndirilməsi, Sahil stansiyası yaxınlığında keçid funksiyasını daşıyan yeni bir stansiyanın tikintisi, Nizami stansiyası ətrafında və Hökumət Evi yaxınlığında yeni stansiyaların inşası nəzərdə tutulub. Bu yanaşma, yaşıl və qırmızı xətlərin bir-birindən ayrılmasına və qatarların müstəqil, təhlükəsiz və optimal intervalda hərəkət etməsinə şərait yaradır. Bu da öz növbəsində interval müddətinin azalmasına, sərnişinlərin daha az vaxt sərf etməklə geniş əraziyə səfər imkanlarının genişlənməsinə səbəb olacaq”.
Ekspertin sözlərinə görə əvvəllər metro stansiyalarının yerləşməsi və ümumi planlaşdırması bir sıra bəsit yanaşmalar əsasında qurulmuşdu:
“Lakin hazırkı mərhələdə tətbiq olunan yanaşma şəhər nəqliyyat sisteminin metro vasitəsilə şaxələndirilməsi funksiyasını effektiv şəkildə icra edir. Bu baxımdan, müasir və peşəkar yanaşmanın tətbiqi müşahidə olunur. Bənövşəyi xəttin Ağ Şəhərə, yaşıl xəttin isə Həzi Aslanov stansiyasına qədər uzadılması nəzərdə tutulur və bu proses çərçivəsində 5 il ərzində ümumilikdə 10 stansiyanın inşası planlaşdırılıb. Sahil stansiyası ətrafında inşa olunacaq keçid stansiyası xüsusi əhəmiyyət daşıyır, çünki onun Dənizkənarı Bulvara yaxın yerləşməsi bu məntəqəyə ictimai nəqliyyatla gediş-gəlişi əhəmiyyətli dərəcədə asanlaşdıracaq. Bu stansiya üçün cəlbedici adların seçilməsi məsələsi də gündəmdədir. Dərnəgül deposunun yaxın zamanlarda keçirilmiş açılışı zamanı həm depo, həm də stansiya səviyyəsində genişmiqyaslı və müasir tələblərə cavab verən infrastrukturun yaradıldığı müşahidə etdim. Şübhəsiz ki, keçid dövründə müəyyən çətinliklər baş verəcək. Məsələn, 28 May stansiyasından Nizami stansiyasına qədər olan marşrut üzrə hərəkət zamanı bəzi çətinliklər yarana bilər. Lakin bu cür keçid mərhələləri inkişaf və uzunmüddətli strategiyanın tərkib hissəsi kimi qiymətləndirilməlidir. Cəmiyyət də bu dəyişikliklərə anlayışla yanaşmalıdır”.


