Yol qəzalarının qorxulu statistikası: Kağız üzərində yox, gerçək işlər görülməsə, daha pis ola bilər
Bizimyol.info xəbər verir ki, son illər ölkədə yol qəzalarının statistikası çox qorxulu görünür. 2000-ci illərdə ölənlərin sayı 20 min nəfərə yaxınlaşır. Bir ölkə yalnız müharibədə bu qədər insan itkisi ilə üzləşir. Vəziyyət o qədər pisdir ki, təcili tədbirlər görülməsə, daha faciəvi situasiya ilə qarşılaşa bilərik.
Yol hərəkəti üzrə ekspert Ərşad Hüseynov hesab edir ki, problemin həlli doğru istiqamətdə aparılmır: “Əsas məsələ və əsas hədəf real yol hərəkəti təhlükəsizliyi olmalıdır. Bu təhlükəsizlik sahəsində atılmalı olan real addımlar da 2018-ci ildə qəbul edilən, icra müddəti ötən il bitən və kağız üzərində qalan Dövlət proqramında idi. Bu proqramda sürücü olmaq işinə yenidən baxılmasından başlamış dünyagörüşünü dəyişən, həqiqi təhlükəsiz davranış mədəniyyəti formalaşdıra bilən maarifləndirməyə qədər hər şey yazılmışdı...”
Ekspert cərimələrin məbləğini artırmaqla istəyə nail olmayacağımızı düşünür. Onun firkincə, yanaşmalar dəyişməli, real iş görülməlidir.
2024-cü ilin yanvar-sentyabr aylarında yol qəzalarında 520 nəfərin öldüyü açıqlanmışdı. Sayın ilin sonuna qədər 700-800 arası olacağı dəqiqdir. Ümid edək ki, daha böyük göstərici qeydə alınmayacaq.
Hələ 12 il əvvəl açıqlanmışdı ki, 1988-2012-ci illərdə yol qəzalarında 22 min 249 ölkə vətəndaşı həyatını itirib. Müstəqillik illərindəki sayın 40 minə çatdığı şübhə doğurmur. Düzdür, 2011-ci ildə 1016 nəfərin ölümündən sonra müəyyən azalma müşahidə edilib. Amma başqa dövlətlərlə müqayisədə hər il yüksək rəqəmlər diqqət çəkir.
Estoniyada il ərzində yol qəzalarında həlak olanların sayı 50 nəfəri keçmir. Sloveniyada 100 həddinin aşılmaması nəzərə çarpır. Monteneqroda və Norveçdə də bənzər statistika açıqlanıb. İslandiyada 2020-ci ildə yol qəzalarında cəmi 8 nəfər həyatını itirmişdi. İtki rəqəmləri yüksək olanların da əhalisi Azərbaycandan dəfələlər çoxdur. Aşkar görünür ki, bizdə vəziyyət olduqca pisdir.
Üstəlik, ölüm sayının necə hesablanması da mübahisəlidir. Avropanın bir sıra ölkəsində eyni qəzada iştirakçı olmuş şəxslərdən bir ay ərzində ölən olarsa, bunu da yol hərəkəti hadisəsinin ayağına yazırlar. Yəni Qərbdə bizim standartlarla itki xeyli az olur.
Sürücülərin məsuliyyəti böyükdür. Lakin gecə-gündüz təkcə onları təqsirkar kimi göstərmək də çıxış yolu deyil. Elə tədbirlər görmək lazımdır ki, cəmiyyət bunun yalnız faydasını hiss etsin. Sürücülük vəsiqəsinin əldə edilməsi ilə bağlı rüşvət iddialarına da son qoyulmalıdır. Yol hərəkəti qaydalarını bilməyənlərin sükan arxasında əyləşməsi hamı üçün təhlükəlidir.
Aytən, Bizimyol.info