Zəngəzur dəhlizinə qarşı CƏHD
Icma.az, Cebheinfo saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
“Ermənistanla Naxçıvan arasında yerləşən Yerasx (Arazdəyən)-Sədərək dəmir yolu çəkilənə qədər Ermənistan blokadada qalacaq”.
Bunu oktyabrın 23-də Milli Məclisin iclasında Dövlət Xidmətlərinin Tənzimlənməsi Komissiyasına üzv seçilməsi ilə bağlı müzakirələr zamanı müxalifətdə olan “Ermənistan” blokunun deputatı Artur Xaçatryan deyib.
Deputat qeyd edib ki, regional kommunikasiyaların açılması və blokdan çıxarılması ilə bağlı söhbətlər real proseslərə uyğun gəlmir. O xatırladıb ki, hələ 2022-ci ildə hökumət üç sərhəd-keçid məntəqəsinin (Yerasx-Sədərək, Qarahunc və Qazax) açılmasını nəzərdə tutan qərar layihəsini yaymışdı.
Lakin bu məsələ hökumətin gündəminə heç vaxt düşməyib.
“Yerasx-Sədərək yolu çəkilənə qədər Ermənistan blokadada qalmaqda davam edəcək. Haqqında çox danışılan “Tramp marşrutu” bu seqment olmadan tam fəaliyyət göstərə bilməz. Bu yol təkcə 42 kilometri deyil, Yerasxa gedən bütün marşrutu əhatə etməlidir”, - Xaçatryan deyib.
Deputat İcevan (Karvansaray)-Qazax dəmir yolunun əhəmiyyətini də vurğulayaraq, onun açılmasının Tiflisə, eləcə də Xəzər dənizinə daha qısa marşrutu təmin edə biləcəyini qeyd edib.
Qeyd edək ki, Azərbaycanla Ermənistan arasında dəmir yolunun açılmasına dair ilk razılaşma 2020-ci il 10 noyabr Bəyanatında əks olunub. 2021-2022-ci illərdə Azərbaycan, Ermənistan və Rusiya baş nazirlərinin müavinlərindən ibarət üçtərəfli İşçi Qrup çərçivəsində bu məsələ daha ətraflı müzakirə olunub.
Əldə olunmuş razılaşmaya görə, Horadiz-Ağbənd-Mehri-Arazdəyən-Ordubad dəmir yolu xəttinin açılması nəzərdə tutulurdu. Sonralar Ermənistanın Zəngəzur dəhlizininaçılmasından yayınması bu məsələnin təxirə düşməsinə gətirib çıxartdı. Yəni İşçi Qrup çərçivəsində Arazdəyən-Sədərək dəmir yolunun çəkilməsinə dair hər hansı müzakirələr aparılmayıb və ya bu xəttin inşası hazırda gündəmdə deyil.
Ona görə də Artur Xaçaturyanın açıqlaması Zəngəzur dəhlizinin əhəmiyyətini azaltmaq cəhdi kimi başa düşülə bilər. Arazdəyəndən dəmir yolu xətti Culfa stansiyasına, oradan isə Naxçıvana və Ordubada daxil olur. Hətta Arazdəyən stansiyasından dəmir yolu xətti İrəvana, oradan isə Türkiyə sərhədinə qədər uzanır. Sadəcə olaraq, son vaxtlar Ermənistan tərəfi Arazdəyən-Sədərək dəmir yolu xətti məsələsini gündəmə gətirir.
Bunu yalnız müxalifət deyil, son bir ildə Baş nazir Nikol Paşinyan da təklif edir. Qeyd edilən layihə Azərbaycandan-Azərbaycana maneəsiz, təhlükəsiz keçidə bir növ alternativ kimi təqdim edilir və Ermənistandan-Ermənistana adlanır. Ermənistan Arazdəyən-Sədərək-Naxçıvan-Culfa-Ordubad-Mehri yolundan istifadə etməklə Azərbaycan ərazisindən dəhliz açmaq istəyirlər.
Yəni bu, daha çox Azərbaycana qarşı təxribat məqsədi daşıyır və Zəngəzur dəhlizi, yaxud “Tramp marşrutu”nu pozmağa hesablanıb. İcevan-Qazax dəmir yolunun açılmasına gəlincə, bu məsələnin reallaşması Ermənistanın işğalçılıq siyasətinə son qoymasından asılıdır. Sözügedən dəmir yolu xəttini Birinci Qarabağ müharibəsində ermənilər dağıdıb.
Dəmir yolunun keçdiyi Qazax rayonunun Barxudarlı və Sofulu kəndləri hələ də işğal altındadır. Ermənistan həmin yaşayış məntəqələrini Azərbaycana qaytardıqdan sonra həmin dəmir yolu bərpa oluna bilər.
Müşfiq Abdulla
"Cebheinfo.az"
Açar sözlər: Zəngəzur dəhliziErmənistan
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:26
Bu xəbər 25 Oktyabr 2025 11:02 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















