Icma.az
close
up
RU
2024cü ilin ilk yarısında keyfiyyət göstəriciləri üzrə İKTAya 539 hesabat təqdim edilib

2024cü ilin ilk yarısında keyfiyyət göstəriciləri üzrə İKTAya 539 hesabat təqdim edilib

Icma.az, Xalq qazeti portalına istinadən məlumat verir.

Azərbaycanın telekommunikasiya və poçt xidmətləri üzrə tənzimləyici qurumu İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) 2023-cü ilin əvvəllərindən başlayaraq operator və provayderlərdən onların telekommunikasiya xidmətləri üzrə keyfiyyət (QoS) göstəriciləri üzrə məlumatların toplanması prosesinə başlayıb.

Bu məqsədlə İKTA tərəfindən müvafiq elektron xidmət və informasiya sistemi – DCS (data collection system) hazırlanaraq istifadəyə verilib.

Agentliyin topladığı məlumatlardan telekommunikasiya sahəsində zəruri təhlillərin aparılması və xidmət bazarlarının formalaşdırılması istiqamətində müvafiq tədbirlər görmək üçün istifadə olunur.

Elektron sistem vasitəsilə təqdim olunan hesabatlar üzrə müxtəlif telekommunikasiya xidmətlərinin fəaliyyətinin və etibarlılığının qiymətləndirilməsi üçün 2024-cü ilin I rübü üzrə 273 hesabat, 2024-cü ilin II rübü üzrə isə 266 hesabat daxil olub.

Bu hesabatlar bir sıra əsas QoS parametrlərini, o cümlədən telefon (məftilli), sellülar (mobil), internet və müştəri xidmətləri ilə bağlı məsələləri əhatə edir.

İnternet xidmətlərinin keyfiyyət göstəriciləri xidmət bazarlarının formalaşdırılması istiqamətində tədbirlərin görülməsi üçün hazırlanıb. İnternet xidmətləri üzrə “Xidmətə qoşulma müddəti”, “Fakturalanmış yükləmə-endirmə qabiliyyəti”, “İP paket itkisi”, “Jitter”, “DATA-nın yükləmə-endirmə zamanı kimi xidmət keyfiyyət göstəriciləri” təhlil olunub. “Xidmətə qoşulma müddəti”  göstəricisi üzrə orta xidmət müddəti 3 günə bərabərdir.

Qeyd edək ki, müvafiq göstərici üzrə hesablanmış rəqəm hədəf olaraq müəyyən edilən 6 gün  müddətini 2 dəfə qabaqlayır. Operator və provayderlərin 98%-i qeyd olunan hədəfə çatıb. “Fakturalanmış yükləmə-endirmə qabiliyyəti” göstəricisi üzrə provayderlərin 78%-i hədəfə çatıb. Təqdim olunmuş hesabatlara əsasən, müvafiq göstərici üzrə orta nəticə hədəf olaraq müəyyən edilmiş minimum 75% göstəricidən 5% yüksək olmaqla 80%-ə bərabər olub.

2024-cü ilin I rübü və 2024-cü ilin II rübü üzrə toplanan hesabatlarda müəyyən olunub ki, “Bərpa səviyyəsi” və “Jitter” göstəricisi üzrə provayderlərin 78%-i qeyd olunan hədəfə çatıb.

Müştəri xidmətlərinə dair “Çağrı mərkəzinin cavab müddəti”, “Şikayətlərin aradan qaldırılma müddəti”, “İstehlakçı şikayəti sıxlığı” kimi xidmətlərin keyfiyyət göstəriciləri təhlil edilib.  “Çağrı mərkəzinin cavab müddəti” üzrə provayderlərin 72%-i hədəfə çatıb. “İstehlakçı şikayət sıxlığı” (hesab faktura ilə bağlı) göstəricisi üzrə provayderlərin 59%-i qeyd olunan hədəfə çatıb.

Həmçinin ölkəmizdə rəqabətli və keyfiyyətli telekommunikasiya bazarının formalaşmasına xidmət edən normativ hüquqi akt Azərbaycan Respublikasının Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin Kollegiyasının 2023-cü il 21 dekabr tarixli 3-27/3-7-18/2023 nömrəli Qərarı ilə “Rabitə və yüksək texnologiyalar sahəsi üzrə xidmətlərin, o cümlədən internet xidmətlərinin keyfiyyət göstəriciləri” təsdiq edilib və müvafiq sənəd Azərbaycan Respublikasının Hüquqi Aktların Dövlət Reyestrinə daxil edilib (https://e-qanun.az/framework/56001). Sənəd telefon (məftilli) və sellülar (mobil) rabitə, internet xidmətləri, eləcə də bu xidmətlər üzrə müştəri xidmətlərinə dair xidmət keyfiyyət göstəricilərini müəyyən etməklə provayder və operatorların göstərdikləri xidmətin keyfiyyətinin təmin edilməsini və bu göstəricilərin tələb olunan səviyyədən aşağı olmamasını tələb edir. Bu da öz növbəsində ümumilikdə müştəri məmnuniyyətinin artırılmasına, həmçinin sağlam rəqabət mühitinin formalaşmasına şərait yaradacaq.

Qeyd edək ki, İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi müvafiq xidmətlərin keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi və yüksəldilməsi ilə bağlı fəaliyyətini davam etdirəcək.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:86
embedMənbə:https://xalqqazeti.az
archiveBu xəbər 29 Noyabr 2024 14:42 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

DOGE səmərəliliyi qeyd ediləndən aşağı ola bilər

13 Aprel 2025 23:11see148

Premyer Liqa: Araz Naxçıvan Kəpəz lə heç heçəyə razılaşdı

13 Aprel 2025 19:17see140

Şəhid mayorun xanımına vəzifə verildi FOTO

14 Aprel 2025 09:50see140

Çində küləklə bağlı narıncı xəbərdarlıq elan edilib

14 Aprel 2025 05:53see135

Elektrikli avtomobillər qlobal istiləşmə ilə mübarizədə faydasızdır

14 Aprel 2025 07:57see131

Netanyahu: Hədəfimiz israilli məhbusları azad etməkdir

14 Aprel 2025 19:44see130

Bakı və İrəvan bizə arxalana bilər Tiflis

13 Aprel 2025 19:06see127

Azər Bağırov 0:0 ı belə şərh etdi

13 Aprel 2025 20:54see127

Günah müğənnilərdə deyil, onlardadır

14 Aprel 2025 16:46see125

Hollivud şirkətləri filmləri Trampın istədiyi formada çəkəcək

15 Aprel 2025 05:18see121

Tumların beyinə faydası sübut olundu

15 Aprel 2025 05:43see120

Həkim rusların hansı kateqoriyasına Pasxa üçün yalnız bir yumurta yeyə biləcəyini söylədi

14 Aprel 2025 13:20see120

Yeniyetmə İlham Əliyev Çayka avtomobili ilə

13 Aprel 2025 21:03see119

Suriya təhlükəsizlik qüvvələri SDF ilə koordinasiyada Hələbdə yerləşməyə başlayıb

13 Aprel 2025 21:21see118

Ağdərəyə növbəti köç karvanı yola salınıb (Yenilənib)

14 Aprel 2025 08:53see117

Laçına enən ilk təyyarə bu ölkəyə məxsus olub

13 Aprel 2025 19:48see114

Rusiyanın ən çox miqrant uşaqların yaşadığı 3 regionun adı çəkilib

13 Aprel 2025 22:56see113

Qan təzyiqini artıran bir nömrəli məhsul…

14 Aprel 2025 04:45see112

Neft bazarında narahatlıq yaradan dalğalanma: Bu, Azərbaycan üçün hansı nəticələr doğura bilər?

14 Aprel 2025 04:52see111

Ən çətin xəstəliklərdən biri olan Borderline şəxsiyyət pozğunluğunun əlamətlərini bilirsinizmi?

15 Aprel 2025 00:22see110
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri