25 minlik say həddindən sonra taksilərin sayı azalacaq, taksini gözləmə müddəti və xidmətin qiyməti artacaq
Bizimyol portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
1. Bakı şəhərinin inzibati ərazi vahidi üzrə taksi minik avtomobilləri ilə sərnişin üçün verilən icazələrin əlavələrinin say həddi 25000 müəyyən edilsin.
2. Taksi minik avtomobilləri ilə sərnişin daşımaları fəaliyyəti üçün icazələrin əlavələri Azərbaycan Respublikasının Rəqabət Məcəlləsinə, Lisenziyalar və icazələr haqqında və Avtomobil nəqliyyatı haqqında Azərbaycan Respublikasının qanunlarına uyğun olaraq və müraciət zamanı növbəlik nəzərə alınmaqlaverilsin.
3. Azərbaycan Respublikasının Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi Bakı şəhərinin inzibati ərazi vahidi üzrə taksi minik avtomobilləri ilə sərnişin daşımaları üçün icazələrin əlavələrinin say həddinə dair təkliflərini hər təqvim ili avqustun 1-dək Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinə təqdim etsin.
Bu Qərar 2005-ci il noyabrın 1-dən qüvvəyə minir və bu Qərarın 1-ci hissəsində qeyd olunan icazələrin əlavələrinin yeni say həddinin müəyyən olunduğu tarixədək qüvvədədir.
Bu qərarda qeyd olunan say məhdudiyyəti ölkədəki taksi minik avtomobilləri ilə sərnişin daşımaları xidmətlərindəki qiymət və keyfiyyəti necə formalaşdıracaq?Say məhdudiyyəti taksi sürücülərinə və vətəndaşlara necə təsir edəcək?Məsələ ilə bağlı Bizimyol.info xəbər portalına danışan iqtisadçı ekspert Xalid Kərimli bildirib ki, hökumətin məqsədi odur ki, taksi Bakıda çoxalmasın.
Xalid Kərimli
“Ümumiyyətlə, taksilərə 25 min limit qoyulmasının effekti nədir? Zatən hökumət müəyyən müddət idi ki, taksilərin sayının azaldılması istiqamətində işlər görürdü. İstismar müddəti 15 ildən çox olmayan maşınların taksiyə icazə verilməməsi, istismar müddəti 8 ildən çox olan maşınların ölkəyə taksi kimi idxal edilməsinin qarşısının alınması, taksilərə müxtəlif POS terminal və "videoregistrator" kimi tələblərin qoyulması taksilərin sayının azalmasına təsir etmişdi və biz bunu qiymətlərdə hiss edirdik. Onun statistikası tam deyilməmişdi. Ancaq əvvəl 70-80 min taksi olduğu deyilirdi. Ondan sonra 3-4 dəfə azaldığı haqqında məlumatlar verilirdi. İndi bir üst limit qoyulub. Bu üst limitin təsiri nə cür olacaq? Bu, faktiki olaraq Bakıda nə qədər taksi fəaliyyət göstərməsindən asılıdır. Düşünürəm ki, müəyyənləşdirilmiş 25 min indiki taksi sayına uyğun rəqəmdir.
Hökumətin məqsədi odur ki, taksi Bakıda çoxalmasın. Təbii ki, bu rəqabət taksilərin xeyrinə dəyişəcək. Əvvəl tənzimləmələr gəlməmişdən öncə taksi-sərnişin uğrunda mübarizə aparırdı, o zaman da sərnişinlər üçün qiymətləri aşağı olurdu. Gözləmə müddəti çox aşağı olurdu, yəni taksi sifariş verən kimi 1-2 dəqiqəyə gəlirdi. İndi isə tədricən əks proses gedəcək. Bu da mövcud tənzimləmələrlə artıq başlayıb. Son 1-2 ildə vəziyyət belədir. Qiymətlər artıb, gözləmə müddəti artıb, bəzən pik vaxtlarda gözləmə müddəti kəskin artır. Qiymətlər pik vaxtlarda xüsusi bahalaşır. Hökumət də düşünür ki, taksi sayı çox olanda onun üzərinə nəzarət edə bilmirəm, keyfiyyətə nəzarət edə bilmirəm. Həm də fikirləşirlər ki, taksi xidməti göstərən nəqliyyat vasitələrinin çoxluğu tıxacı artırır. Taksilərə keyfiyyətə nəzarət yaxşı olmağı ehtimalı və lisenziya almış taksilərin gəlirlərinin artırılması imkanı var. Vətəndaş üçün, xüsusən də ilkin dönəmdə qiymət bahalaşması faktdır və gözləmə müddəti məsələsi var. Taksi lisenziyası ala bilməyən və bu 25 minin içərisinə düşə bilməyənlər də işsiz qalırlar”-deyə Xalid Kərimli qeyd edib.
Günel Həsənova, Bizimyol.info


