Aldadıcı reklamla qarşılaşan vətəndaş nə etməlidir? ŞƏRH
Gununsesi portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Sosial şəbəkələrdə tez-tez belə vəziyyətlərə rast gəlinir. Məsələn, bir otel barədə dəbdəbəli və cəlbedici fotolar paylaşılır, lakin müştəri ora gedəndə tamamilə fərqli mənzərə ilə qarşılaşır.
Bu kimi hallar açıq-aşkar aldatma, yəni aldadıcı reklam hesab olunur.
Bəs belə hallarda vətəndaş hansı hüquqi müdafiə vasitələrindən istifadə edə bilər? Ümumiyyətlə, bu praktika onlayn reklamda qəbul edilirmi?
Gununsesi.info-ya danışan hüquqşünas Rəşad Səfərov mövzunu belə şərh edib:
“Bu cür hallar turizm və reklam qanunvericiliyinə görə “aldadıcı reklam” sayılır. Qanuna əsasən, təqdim edilən şəkillər və məlumatlar real vəziyyətə uyğun olmalıdır.
Əgər xidmətin faktiki vəziyyətinin təqdim ediləndən fərqli olduğunu sübut etsəniz, aldadıcı reklama görə tur operatorunu və ya oteli məhkəməyə verərək maddi və mənəvi zərərin ödənilməsini tələb edə bilərsiniz.
Bundan başqa, Reklam Şurasına və ya aidiyyəti qurumlara şikayət etmək mümkündür”.
Afət


