Alış veriş psixologiyası marketlər bizi necə aldadır ?
Baku.ws portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
İqtisadçılar və psixoloqlar bildirir ki, iri marketlər müştərilərin daha çox xərcləməsi üçün xüsusi psixoloji taktikalardan istifadə edir.
BAKU.WS xəbər verir ki, ən çox satılan məhsullar adətən göz səviyyəsində yerləşdirilir ki, alıcı onları daha tez görsün. Alış-veriş səbətlərinin böyük ölçüdə hazırlanması da insanı ehtiyacından artıq məhsul almağa sövq edir.
Bundan başqa, mağazalarda fon musiqisi yavaş tempdə seçilir. Bu, müştərinin mağazada daha çox vaxt keçirməsinə və nəticədə daha çox məhsul almasına təsir edir.
Endirim etiketləri isə bəzən real qiymət fərqini əks etdirmir. Mütəxəssislər bunun daha çox "psixoloji endirim" effekti yaratmaq üçün tətbiq olunduğunu bildirir.
Baxış sayı:75
Bu xəbər 10 Avqust 2025 22:55 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















