Alqoritmlər nəyə baxmaq lazım olduğuna necə qərar verir?
Lent az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
“Netflix”, “YouTube”, TikTok və digər rəqəmsal platformalarda qarşımıza çıxan məzmunlar tövsiyə alqoritmləri vasitəsilə seçilir.
Lent.az xəbər verir ki, bu alqoritmlər istifadəçilərin əvvəlki baxış, dinləmə və davranışlarını analiz edərək maraqlarını proqnozlaşdırır və fərdiləşdirilmiş təcrübə yaradır.
Hər klik, baxış müddəti və qarşılıqlı əlaqə sistem tərəfindən öyrənilir; nəticədə platformalar istifadəçini ekranda saxlaya biləcək ən uyğun məzmunu təqdim edir.
Sosial mediada isə əsas məqsəd yalnız əyləndirmək yox, həm də maksimum qarşılıqlı əlaqə yaratmaqdır.
Nəticə olaraq, tövsiyə alqoritmləri təkcə seçimlərimizi deyil, həm də qlobal əyləncə vərdişlərini və rəqəmsal ünsiyyət formalarını formalaşdırır.
Bu yolla süni intellektin gündəlik həyata təsirini aydın görmək olur.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:79
Bu xəbər 27 Dekabr 2025 08:40 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















