Icma.az
close
up
RU
AYNA ana magistralda sürəti azaldır: Qərarın doğruluğu sual altındadır ŞƏRH

AYNA ana magistralda sürəti azaldır: Qərarın doğruluğu sual altındadır ŞƏRH

Avtosfer portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.

Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA) məlumat yayıb ki, iyulun 30-dan etibarən M2 Bakı–Ələt–Qazax–Gürcüstan Respublikası ilə dövlət sərhədi avtomobil yolunun Lökbatan dairəsindən Ələt qəsəbəsindəki “Azpetrol” yanacaqdoldurma məntəqəsinə qədər olan 50 kilometrlik hissəsində maksimum sürət həddi 110 km/saat-dan 90 km/saat-a endiriləcək. Bundan əlavə, eynisəviyyəli, nizamlanmayan piyada keçidlərinin yerləşdiyi ərazilərdə sürət həddi 70 km/saat olacaq. Hazırda həmin sahələrdə yeni yol nişanlarının quraşdırılması işləri gedir.

Avtosfer.az “AzNews”a istinadən xəbər verir ki, bu qərar təhlükəsizliyin artırılması məqsədilə verilsə də, bəzi əsaslı suallar doğurur. Çünki söhbət ölkənin əsas magistral yolundan gedir. Bu yol paytaxtı qərb bölgələri ilə birləşdirməklə yanaşı, eyni zamanda Azərbaycanı Gürcüstan və oradan da Avropa bazarları ilə birləşdirən strateji nəqliyyat arteriyası funksiyasını daşıyır. Bu baxımdan, belə bir yolda sürət həddinin endirilməsi, məntiqi və texniki baxımdan deyil, AYNA-nın idarəetmədəki boşluqlarının nəticəsi kimi qiymətləndirilə bilər.

Magistral yolların funksiyası dünya praktikasında yüksək sürətli və fasiləsiz nəqliyyat axınını təmin etməkdir. Bu cür yollar yük və sərnişin daşımalarının sürətini və təhlükəsizliyini artırmaq üçün salınır. Əgər belə bir magistralda sürət həddi 90 və bəzi hallarda 70 km/saat səviyyəsinə salınırsa, bu artıq həmin yolun magistral funksiyasına ziddiyyət təşkil edir. Bu baxımdan qərar, yolun təyinatına uyğun olmayan bir təhlükəsizlik modeli üzərində qurulub.

İqtisadi tərəfdən yanaşdıqda isə məsələ daha problematik görünür. Bu yol həm yerli, həm də beynəlxalq yükdaşımaların əsas marşrutudur. TIR və ağır tonnajlı nəqliyyat vasitələri üçün sürət və vaxt çox böyük əhəmiyyət kəsb edir. Sürətin aşağı salınması logistik dövriyyəni ləngidir, vaxt itkisinə səbəb olur, nəticədə nəqliyyat xərcləri artır və rəqabət qabiliyyəti aşağı düşür. Azərbaycanın tranzit ölkə kimi mövqeyini gücləndirməyə çalışdığı bir vaxtda bu cür qərarlar strateji məqsədlərlə ziddiyyət təşkil edir.

Maraqlıdır ki, bu qərar təhlükəsizlik məqsədilə əsaslandırılır. Lakin burada əsas səbəbin sürət yox, mövcud yol infrastrukturunun problemləri olduğu görünür. Yol boyunca hələ də eynisəviyyəli və nizamlanmayan piyada keçidlərinin qalması, kənd yollarının əsas magistrala birbaşa çıxışı, aydınlatma və nişanlama sistemlərinin kifayət qədər inkişaf etməməsi bu sahədəki əsas təhlükə mənbələridir. Yəni problemin səbəbi yolun və hərəkətin təşkilindəki sistemsizlikdir, sürət deyil. Bu qüsurlar aradan qaldırılmadan sürət həddini azaltmaq, mahiyyətcə problemi yalnız ötürməkdir – həll etmək deyil.

Bundan başqa, avtomobillərin texniki imkanları və müasir nəqliyyat dinamikası da nəzərə alınmalıdır. Müasir avtomobillər 110-130 km/saat sürətlə optimal işləyir, yəni həm yanacaq sərfiyyatı, həm sükan sabitliyi bu sürətlərdə maksimum effekt verir. Aşağı sürətlə, xüsusilə uzun məsafəli yollarda hərəkət isə sürücülərdə yorğunluq və diqqət dağınıqlığı yaradır. Bu da əksinə, qəza riskini azalda bilmir, əksinə artırır. Sürücülər qanunsuz ötmələrə meyllənə, qaydaları pozmağa çalışa bilərlər ki, bu da nəzarətin zəiflədiyi yollarda əlavə risk yaradır.

Əlavə olaraq, bu tip dəyişikliklər beynəlxalq təcrübə ilə də uyğunluq təşkil etmir. Avropa ölkələrinin əksəriyyətində, o cümlədən Türkiyədə əsas magistral yolların sürət həddi 120-130 km/saat təşkil edir. Azərbaycanın da eyni zamanda Avropa və Asiya arasında körpü rolu oynamaq iddiası varsa, yol infrastrukturu və idarəetməsi bu beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılmalıdır. Sürəti azaltmaqla yox, təhlükəni texniki vasitələrlə aradan qaldırmaqla bu uyğunluq təmin edilə bilər.

Ən əsası isə, problemin həlli üçün alternativ modellər düşünmək mümkündür. Məsələn, piyada keçidlərini yeraltı və ya yerüstü keçidlərlə əvəzləmək, kənd yollarının magistrala birbaşa çıxışını məhdudlaşdırmaq və fiziki baryerlərlə bu yolları ayırmaq, eləcə də nəzarət sistemlərini – radar, kamera və intellektual idarəetməni – gücləndirmək daha uzunmüddətli və təsirli həll variantlarıdır.

Əgər bu sahədə həqiqətən də təhlükəsizlik artırılmaq istəyirsə, bu, texnoloji və təşkilati tədbirlərlə mümkün ola bilər. Əks halda, sürət həddini endirmək, problemin həllini ləngitmək və daha böyük sistem böhranlarını gizlətməkdən başqa bir nəticə verməyəcək. Azərbaycanda magistral yollar ölkənin iqtisadi damarlarıdır və bu damarlarda qan dövranını süni şəkildə yavaşlatmaq, bütöv orqanizmin zərərinə işləyir.

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:92
embedMənbə:https://avtosfer.az
archiveBu xəbər 29 İyul 2025 19:40 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Nazir: Xızı Abşeron KES yaxın vaxtlarda istismara hazır olacaq

31 Oktyabr 2025 15:06see242

Məktəblilər qırmızıdan keçən “Renault”la toqquşmaqdan son anda xilas oldular VİDEO

01 Noyabr 2025 00:15see186

Putin İradə Zeynalovaya fövqəladə və səlahiyyətli səfir rütbəsi verib

01 Noyabr 2025 12:50see170

Məktəblilərin intim videosu yayıldı Cinayət işi açıldı

31 Oktyabr 2025 13:48see162

Payız turizmi üçün ən yaxşı şəhərlərin adları açıqlanıb...

31 Oktyabr 2025 21:06see158

Anar Əliyev Naxçıvanda vətəndaş qəbulu keçirib

31 Oktyabr 2025 14:03see154

Teva xərçəng riski ilə əlaqədar olaraq təzyiq dərmanını geri çağırır

31 Oktyabr 2025 14:32see151

Cabir İmanovun çəkildiyi reklamlar niyə hələ də yığışdırılmır? Şirkətdən AÇIQLAMA

31 Oktyabr 2025 14:15see151

Gömrük Komitəsinin vəzifəli şəxsi sahibkara qarşı qanunsuzluq edir? ŞİKAYƏT

01 Noyabr 2025 13:32see140

Yeni sərmayə institutu...

01 Noyabr 2025 10:39see131

Beyninizin hansı yarımkürəsi dominantdır? Özünüzü sınayın

01 Noyabr 2025 07:07see131

Qərbi Azərbaycan Xronikası: Ermənilər dedilər ki, getməlisiniz, bura bizimdir

31 Oktyabr 2025 22:26see130

Tələbələr universiteti məhkəməyə şikayət edə bilər?

01 Noyabr 2025 00:14see128

Karib dənizində güclü qasırğa Melissa iki ölkədə 68 nəfərin canını aldı, itkin düşənlər var

31 Oktyabr 2025 15:27see127

Livan İsraillə müharibəni dayandırmağa hazır olduğunu açıqladı

31 Oktyabr 2025 16:15see127

Nazir Kürdəmirdə sıra baxışı keçirdi, 163 nəfər seçildi Video

01 Noyabr 2025 13:26see124

Ağ Evin Halloueen bayramı: McDonald s uşaq restoranı interneti sevindirir…

31 Oktyabr 2025 21:35see124

Rusiyada barmağı keyiyən qadında nadir xəstəlik aşkarlandı

01 Noyabr 2025 07:03see122

Azərbaycanda turizm çöküb: Dövlət hər il milyonlar itirir

01 Noyabr 2025 18:12see122

Üç bürcə MƏSLƏHƏT: Tələsməyin, bəxtiniz gətirəcək

01 Noyabr 2025 21:42see120
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri