AYNA DAN UNİKAL YENİLİK: AVTOBUSLARDA SƏRNİŞİNLƏRƏ ÇAY, KOFE VƏ QURU YEMƏKLƏR TƏKLİF EDİLƏCƏK!
Hurriyyet portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi tezliklə Bakıda dünyada anoloqu olmayan bir layihənin icrasına başlayacaq. Bu barədə “Təzadlar”a açıqlamasında AYNA- nın İdarə Heyətinin sədri Anar Rzayev bildirib. Sitat: “Bakıda tıxacların qarşısının alınması istiqamətində kompleks tədbirlərimiz davam edir, lakin təəssüflər olsun, hələki sərnişindaşımanın səmərəliliyinə mane olan bu məsələdə irəliləyiş yoxdur. Hamı bilir ki, Bakıda tıxaclara bir neçə vacib amilin təsiri var, onların isə həlli üzərində iş gedir. Bununla belə, hesablamalarımıza görə, Bakıda avtobusların xüsusi zolağının olmasına baxmayaraq, orta tıxacda qalma müddəti normadan 8-10 dəfə çoxdur. Sərnişinlərdən çoxsaylı şikayətlər alırıq, həmçinin təkliflər. Qərara gəlmişik ki, tıxacda qalmanın bəzən 1 saat, saatyarım, 2 saat olmasını nəzərə alaraq avtobuslarda sərnişinlərə sərinləşdirici içkilər, çay və kofe, quru yeməklər təklif edilsin. Çünki işdən çıxıb evinə 1-2 saata gedən sərnişinlər arasında xəstələr də var, onların qidalanması çox vacibdir. Məktəbli uşaqların da buna böyük ehtiyacı var…”, – deyə bildirən cənab Anar Rzayev daha bir vacib məsələni də qeyd edib: “Biz həm də tıxacda əziyyət çəkən sərnişinlərin sağlamlığını da diqqətdə saxlayırıq. Qaynar xəttimizə edilən müraciət və şikayətlərədən bəlli olur ki, avtobusların saatlarla tıxacda qalması səbəbindən ürəyi gedənlər, halı pisləşənlər çoxdur. Bunu nəzərə alaraq dünyada ilk dəfə bizdə avtobuslarda həkim məntəqəsi də təşkil etməyə qərar vermişik.
Məsələn, dünən sentyabrın 23- də, səhər saat 08:50 radələrində paytaxtın Babək prospektində tıxacda qalmış 46 saylı marşrut avtobusunda bir xanım sərnişinin ürəyi getmişdir, dərhal digər sərnişinlər tərəfindən ona ilkin tibbi yardım göstərilmişdir, avtobus sürücüsü peşəkarlıq göstərərək təcili yardım çağırmaq qərarına gəlmişdir… Avtobusların uzun müddətə tıxacda qalması isə əksər hallarda sərnişinlər arasında basabas yaradır, sərnişin sıxlığı belə təəssüfləndirici hala gətirib çıxarır. Odur ki, hazırda salonunda həkim məntəqəsi, çay, kofe, yemək budkası olan ixtisaslaşmış avtobusların sifarişini Çin dövlətinə göndərmişik. Hətta onu da sərnişinlərimiz üçün nəzərə almışıq ki, ola bilsin avtobuslar ikimərtəbəli olsun və tıxacda 1-2 saat qalan sərnişinlərimiz avtobusların ikinci yarusunda istirahət etsinlər. Məsələn, Bakıdan Yevlaxa 2 saata gedən avtobuslar Kürdəmirdə sərnişinlərin istirahəti üçün dayanırsa, niyə Bakıda da tıxacda 2 saat qalan sərnişinlər avtobuslarımızda istirahət etməsinlər?”.
Xatırladaq ki, bu layihə dünyada ilk dəfədir AYNA tərəfindən tətbiq ediləcək və qurumun müəlliflik hüququ artıq Avropa Birliyi tərəfindən də tanınıb.
"Təzadlar”
P.S.Lakin təəssüflər olsun, əməkdaşımız bir suala cavab ala bilməyib: məlimdur ki, azyaşlı uşaqlar, eləcə də şəkər və böyrək xəstələri tez- tez yüngül ayaq yoluna meyillidir. Bəs görəsən tıxacda qalan avtobuslarda sərnişinlərə xidmət edəcək sanitar qovşaq da olacaqmı?
P.S.S.Dünən 10 saylı avtobusun xidmətindən istifadə edən əməkdaşımız Texniki Universitetin qarşısından(Cavid prospekti) metronun Xətai stansiyasınadək olan 9 km- lik məsafəni 1 saat 45 dəqiqəyə qət etmişdir! Hansı ki, həmin vaxt ərzində Bakıdan Ağdaşa çatmaq olardı, yaxud İsmayıllıya…


