Azərbaycanın süni intellekt bazarında ChatGPT niyə liderdir? Təəccüblü SƏBƏB
Bizim media portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Son illər dünyada süni intellekt texnologiyalarının yarışı gedir. Hər il daha funksional, çoxmissiyalı, təkmilləşdirilmiş tətbiqlər bazara çıxarılır. Amma bu tətbiqlərin istifadəsi ölkəyə görə dəyişir: hər ölkədə müxtəlif platformalar populyarlıq qazanır. Məsələn Azərbaycanda süni intellekt deyəndə ağla ilk və bəzən də yeganə gələn ad ChatGPT olur. Təsadüfi deyil ki, istifadəçilərin 96 faizi məhz bu platformadan yararlanır, qalan cüzi faiz isə Gemini, Claude və digər alternativlər arasında bölüşür.
Bəs niyə belədir? Niyə bizim istifadəçilər başqa platformalara “ürək qızdırmır”?
Süni intellekt üzrə mütəxəssis Əhəd Dadaşov Bizim.Media-ya açıqlamasında bildirdi ki, burada təkcə texnologiyanın gücü deyil, həm də psixoloji amillər var:
“Bu tətbiqə qəlbən bağlı olanlar, hətta etibar edənlər də var. Baxmayaraq ki, istifadəçilərə tövsiyə olunur ki, şəxsi məlumatlarını, özəl məqamları paylaşmasınlar, amma yenə də dostyana söhbətlərin yaratdığı effekt var ki, bu da insanlarda asılılıq yaradır.
Məsələn, bir istifadəçi mənə etiraf etmişdi ki, həyat yoldaşı dünyasını dəyişəndə ona ən səmimi başsağlığını ChatGPT vermişdi və ona özünü toparlayacaq məsləhətləri də çox olmuşdu. Bu kimi digər məqamları nəzərə alsaq, artıq sadəcə bir proqram yox, gündəlik həyatın ayrılmaz hissəsinə, tərəfdaşa, virtual psixoloqa çevrildiyini görərik”.
Mütəxəssis həmçinin vurğuladı ki, adın brend olaraq tanınması effekti də var. Süni intellekt dalğası ölkəni bürüyəndə ChatGPT ilk ad idi və insanlar bu adı qəbul edib mənimsədilər. Digər platformalar hələ də brend tanınması baxımından geridədir.
Bundan başqa dil faktoru da öz sözünü deyir, ChatGPT Azərbaycan dilində artıq lazımi ünsiyyət qura bilir:
“Hətta istifadəçinin yazı üslubuna uyğun olaraq zarafatyana, ciddi, səmimi və ya adamına görə kobud cavablar verir. Bu isə yerli auditoriya üçün daha qəbulediləndir, yəni onu özlərinə bir real dost kimi görürlər. Gemini və Claude kimi alternativlər əsasən ingilis dilinə fokuslanıb. Onların Azərbaycan dilində bazası zəifdir”
Şəfiqə Şəfa, Bizim.Media


