Bakının zolaqlı yollarında keçən həyat
Icma.az bildirir, Cebheinfo saytına əsaslanaraq.
Son vaxtlar paytaxtda tıxac probleminin aradan qaldırılması istiqamətində müxtəlif addımlar atılmasına baxmayaraq, bu sahədə ciddi irəliləyiş müşahidə edilmir.
Belə ki, xüssilə paytaxtda velosiped zolaqları, avtobuslar üçün xüsusi zolaqlar yaradılıb. Ancaq bu zolaqlar mövcud tıxac problemini həll etmir. Belə ki, avtobuslar üçün xüsusi zolaqlar yaradılmasına baxmayaraq, yenə də tıxacdan xilas ola bilmirik.
Məsələn, Azadlıq prospektindən 28 May metrostansyasına qədər olan yolda gün ərzində saatlarla davam edən tıxacın şahidi oluruq. İşdən evə qayıdan paytaxt sakinləri uzun müddət avtobuslarda yolun açılmasını gözləməli olurlar. Onu da qeyd edək ki, nəqliyyatla bağlı müxtəlif problemlərin aradan qaldırılması üçün davamlı olaraq gedişhaqqı artırılır. Ancaq gedişhaqlarının artırılması isə nəqliyyatda heç bir yenilik müşahidə edilməyib.
Yenə də vətəndaşlar uzun müddət dayanacaqlarda gözləməli olurlar. Sürücü isə gec gəlmənin səbəbini soruşan sərnişinə ya sərt cavab verir, ya da adətən tıxacın olması ilə əlaqələndirir. Görünən isə odur ki, gedişhaqqlarının artmasından sərnişinlər hələlik heç nə əldə etmir, yenə də avtobus sahibləri qazanclı çıxırlar.
Tıxac probleminin həlli istqamətində mütəxəssislər müxtəlif təkliflərlə çıxış ediblər. Belə ki, bəzi ekspertlər bu problemin həlli üçün paytaxtdakı bir sıra mühüm ali təhsil ocaqları və sənaye müəssisələrinin başqa bölgələrə köçürülməsi təklifini irəli sürüblər. Bundan başqa, beynəlxalq təcrübəyə əsaslanaraq Sinqapur, London, Seul və Dubay kimi böyük şəhərlərdə iş saatlarının diferensiallaşdırılması tıxacların azalmasında əhəmiyyətli rol oynadığı fikri də irəli sürülüb.
Bildirilib ki, bu sistem təkcə yollardakı sıxlığı azaltmır, həm də şəhəriçi hərəkət vaxtını qısaldır, yanacaq sərfiyyatını və hava çirklənməsini azaldır. Nəticə etibarilə, iş saatlarının dəyişdirilməsi tıxac probleminin azaldılmasına real təsir göstərə bilər, amma bu, kompleks yanaşma tələb edir. Yəni bu kimi təkliflər irəli sürülməsinə baxmayaraq, yenə də eyni vəziyyət hökm sürür.
Digər bir problem isə taksilərlə bağlıdır. Belə ki, fərdi avtomobildən düşərkən avtobus zolaqlarına daxil olmaq üçün şərait yaradılsa da, taksilər bu imkandan yararlana bilmir və sürücülər cərimə ödəməli olur. Avtobuslar onlar üçün ayrılmış xüsusi zolaqlardan istifadə etsələr də, yenə saatlarla tıxacda qalmalı olurlar. Taksilərin də həmin zolaqdan istifadə etməsi vətəndaşların işini asanlaşdırar.
Paytaxt yolları bu gün qarışıqlığına, zolaq sayının çoxluğuna görə sanki Hindistan yollarını xatırladır. Paytaxtın dar və çoxsaylı zolaqlardan ibarət olan yollarında avtobus, taksi, motosiklet, fərdi avtomobillərin düşdüyü xaosun şahidi oluruq. Əgər belə davam edərsə, həyatımızın xeyli hissəsi yollarda keçəcək…
Nigar Abdullayeva
“Cebheinfo.az”
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin
Baxış sayı:48
Bu xəbər 24 Noyabr 2025 16:36 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















