Bakıya pilotsuz taksilər gəlir Vəkil mümkün hüquqi problemləri açıqladı
Icma.az, Demokrat.az-dan verilən məlumata əsaslanaraq, xəbər verir Bakıya pilotsuz taksilər gəlir Vəkil mümkün hüquqi problemləri açıqladı.
Musavat.com verir ki, tədbirdə rəsmi şəxslər, şəhərsalma mütəxəssisləri, memarlar, tanınmış ictimai xadimlər, qeyri-hökumət təşkilatları və media nümayəndələri iştirak ediblər.
Təqdimatda Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsinin sədri Anar Quliyev, Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin başçısı Eldar Əzizov və Nazirlər Kabinetinin Tikinti, şəhərsalma və kommunal təsərrüfat şöbəsinin müdiri Feyruz Mustafayev öz çıxışlarında təqdim edilən sənədin mahiyyəti, konsepsiyası və şəhər həyatında ediləcək dəyişikliklər barədə söhbət açıblar.
Qeyd edilib ki, Baş Plan yaxın illər ərzində Bakı şəhərinin strateji inkişaf istiqamətlərini müəyyən edən əsas ərazi-planlaşdırma sənədi olmaqla şəhərin mövcud vəziyyəti və ehtiyaclarının təhlili əsasında müasir şəhərsalma yanaşmaları əsasında tərtib edilib.
4 vacib hədəfə əsaslanan Baş Plan paytaxtın 212,3 min hektarlıq bütün inzibati ərazisini əhatə etməklə 2040-cı ilədək olan müddət ərzində şəhərin əsas inkişaf prioritetlərini özündə əks etdirir:
şəhərin dayanıqlı inkişafı,
şəhər və ətraf mühitin bərpası,
memarlıq irsinin qorunması,
yeni şəhər iqtisadiyyatı formalaşdırılması.
Belə ki, Baş Plana uyğun olaraq vahid mərkəzli aqlomerasiya olan Bakı növbəti inkişaf mərhələsində rahat, ekoloji cəhətdən təmiz, mobil, insanyönümlü və inklüziv çoxmərkəzli şəhərə çevriləcək.
Baş Plan həmçinin ərazi zonalaşdırılması, əsaslı tikinti, nəqliyyat və sosial infrastruktur, kommunal sistemlər, “hibrid yaşıl dəhlizlərin” yaradılması ilə ətraf mühitin təmizlənməsi, eyni zamanda ərazilərin abadlaşdırılması tədbirləri habelə post-sənaye dövrünə keçidi təmin edəcək yeni şəhər iqtisadiyyatı məsələlərini özündə ehtiva edir.
Dünyanın bir çox yerində sürücüsüz taksilər istifadəyə verilib və bunlar süni zəka ilə idarə edilir. Artıq bunun effektiv olması qəbul edildiyindən bu tip nəqliyyat geniş yayılmağa başlanılıb.
Azərbaycanda sürücüsüz taksilərin istifadəyə verilməsi barədə məlumatlar dolaşsa da, konkret nəticə yoxdur.
Bəs, hüquqi cəhətdən bu mümkündürmü?
![](https://demokrat.az/cdn/uploadedfiles/custom/2025/2/14/1/76965111-b3ae-4fdd-8b72-33b47cedd8aa/074d3cdd-0ac4-40db-95d4-6a0def0a84dd.jpg)
Vəkil Cavad Cavadov Musavat.com-a açıqlamasında bildirib ki, süni zəka ilə idarə olunan sürücüsüz taksilərin tətbiqi üçün ilk növbədə qanunvericilikdə müvafiq dəyişikliklər aparılmalıdır:
“Bu edilmədiyi təqdirdə belə nəqliyyatın istifadəsi mümkün deyil. Yol hərəkəti haqqında Qanunun 1-ci maddəsində yol hərəkəti iştirakçılarının siyahısı verilib. Bura piyadalar, nəqliyyat vasitəsinin sürücüsü, sərnişin, velosipedçi, mal-qara ötürən qismində iştirak edən, habelə avtomobil yollarından, küçələrdən, dəmiryol keçidlərindən və ya nəqliyyat vasitələri ilə adamların və yüklərin daşınması üçün nəzərdə tutulmuş digər yerlərdən istifadə edən şəxslər aid edilib.
Süni zəka ilə idarə edilən avtomobil hüquqi olaraq yol hərəkəti iştirakçısı olmadığından belə nəqliyyat vasitələrinin istismarı ölkəmizdə mümkün deyil. Burada ilk növdəbə məsuliyyət məsələsi ortaya çıxır, yəni pozuntu halında inzibati, cinayət məsuliyyətini kim daşımalıdır.
Yol hərəkəti haqqında Qanuna müvafiq dəyişliklərlə birlikdə Mülki Məcəllə, İnzibati Xətalar və Cinayət Məcəlləsinə də müvafiq dəyişikliklər edilməlidir.
Ümumiyyətlə, süni zəka ilə idarə edilən pilotsuz taksilər zamanın tələbi olduğundan rəsmilər bununla bağlı qanunverici bazanın hazırlanması barədə indidən düşünməlidirlər”.
![see](https://icma.az/template/assets/see.png)