Icma.az
close
up
RU
Belə süd içmək qəfil infarkta SƏBƏB OLA BİLƏR

Belə süd içmək qəfil infarkta SƏBƏB OLA BİLƏR

News24 portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.

Süd ən sağlam içkilərdən biridir. Süd tərkibindəki minerallar, vitaminlər, zülallar, yod və kalsiumla uşaqların sağlam böyüməsinə və inkişafına əhəmiyyətli töhfə verir.

News24.az xəbər verir ki, süddə kalsiumla yanaşı, sümük inkişafı üçün kifayət qədər miqdarda yağ, karbohidrat və zülal kimi qida maddələri, həmçinin fosfor, maqnezium, ftor, mis və sink var. Lakin son araşdırmalar təəccüblü bir faktı ortaya çıxarıb.

BMC Medicine jurnalında dərc edilən araşdırmada 60 000 qadın və 40 000 kişi olmaqla cəmi 101 000 insanı əhatə edən iki böyük əhali əsaslı araşdırma araşdırılıb. Qadınların içdiyi süd miqdarı artdıqca ürək xəstəliyi riskinin də artdığı müşahidə edilib. G

Qeyd edək ki, süd içmək xüsusilə qadınlarda infarkt riskini artıra bilər. Məlum olub ki, inək südü ilə hazırlanan iri bir latte içmək qadınlarda ürək xəstəliyi riskini 12 faizə qədər artıra bilər. Böyük fincan qəhvə adətən 560 ml maye ehtiva edir və latte və ya kapuçinoda bu mayenin çoxu süddür.

Tədqiqatçılar bildiriblər ki, tapıntılar tam yağlı, orta yağlı və az yağlı süd üçün oxşar olub. Pəhrizinizdə bir qədər süd əvəzinə qatıq kimi fermentləşdirilmiş süd məhsulları istehlak etməyin riskləri bir qədər azalda biləcəyi ifadə edilir.

Fermentasiya edilmiş süd məhsulları süddən daha az laktoza ehtiva edir, çünki fermentasiya prosesi südün laktozasının bir hissəsini parçalayır.

Günel Məlikzadə

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:181
embedMənbə:https://news24.az
archiveBu xəbər 12 Noyabr 2024 16:09 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Torqovı”da göbək rəqsi: “Çılğın dondurmaçı” gündəm yaradır VİDEO

15 Avqust 2026 11:32see331

Oynaqlardakı ağrıya dəfnə yarpağı kömək edir? AÇIQLAMA

14 Avqust 2026 13:31see253

BİZİM TƏQVİM: 15 avqustda baş vermiş tarixi hadisələr

15 Avqust 2026 08:01see202

Gökhan Özen ikinci dəfə evləndi (Foto)

15 Avqust 2026 00:27see199

Maşında ürəkbulanma niyə yaranır?

15 Avqust 2026 01:56see191

Tarqovı da rəqs edən qızın GÖRÜNTÜLƏRİ qalmaqal yaratdı FOTO VİDEO

14 Avqust 2026 19:40see175

“Komo” “Çelsi”nin hücumçusunu hədəfə alıb

15 Avqust 2026 03:06see171

Cəlal Hüseynov oynadı, komandası qalib gəldi

15 Avqust 2026 01:46see170

İndoneziya sahillərində 7,5 bal gücündə zəlzələ olub, sunami gözlənilir

15 Avqust 2026 03:36see166

Hörmüzdən 13 gəmi keçib

15 Avqust 2026 01:14see164

Avropada Məhşər: Dəhşətli meşə yanğınları VİDEO

15 Avqust 2026 03:41see164

Bu səfirin ölkəmizdəki diplomatik fəaliyyəti başa çatdı

15 Avqust 2026 09:38see160

Lalə Məmmədova: “Öz dərdim bəsimdir”

14 Avqust 2026 14:44see159

Bakı Qazax yolunda iki yük maşını toqquşdu, ölənlər var

15 Avqust 2026 22:40see158

Bu ölkə ilə əlaqələri gücləndirəcəyik Pezeşkian

16 Avqust 2026 00:20see156

Qalatasaray 10 nömrə mövqeyinə onu gətirir

16 Avqust 2026 01:18see155

Xankəndiyə qayıdan şəhid anası: Çox qarışıq hisslər keçirirəm

14 Avqust 2026 07:39see155

Gecələr güclü ürək döyüntüsünün səbəbi nədir? Kardioloqlardan açıqlama

15 Avqust 2026 08:07see154

Bu qidalar prostat xərçəngi riskini artırır

15 Avqust 2026 02:03see147

Almaniyanın Baltik dənizi sahillərində zəhərli yosunlar yayılıb

16 Avqust 2026 02:25see147
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri