BRAVO istehsal etdiyi məhsulların təqdimatını keçirdi
Yenisabah saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
BRAVO yerli bazarda modern marketçilik ənənəsini gücləndirir və BRAVO BRAND məhsulları ilə “Doğru Seçim” ənənəsini davam etdirir.
“Yeni Sabah” bildirir ki, Azərbaycanın sürətlə inkişaf edən pərakəndə satış şəbəkələrindən biri olan BRAVO, öz daxili məhsul xətti BRAVO BRAND ilə istehlakçılara yüksək keyfiyyətli və sərfəli məhsullar təqdim etməklə fəaliyyətini uğurla davam etdirir. Şirkət müştəri məmnuniyyətini, keyfiyyətdə olan kompromisssiz yanaşmanı və əlçatan qiymət siyasətini fəaliyyətinin əsas prioritetləri kimi müəyyən edib.
BRAVO BRAND məhsulları alıcılara gündəlik ehtiyaclarını qarşılayan, beynəlxalq standartlara uyğun və əlçatan qiymətlərlə təqdim olunan geniş çeşidli məhsullar təklif edir.
Məhsul çeşidində qida məhsulları, təmizlik vasitələri və gündəlik istifadə üçün nəzərdə tutulmuş digər məhsul qrupları əhatə edir. Məqsəd təkcə alıcıların büdcəsini qorumaq deyil, eyni zamanda onların yüksək keyfiyyət gözləntilərinə tam cavab verməkdir.
“Biz məhsul məmnuniyyətini sadəcə bir marketinq şüarı kimi deyil, fəaliyyətimizin hər mərhələsində rəhbər tutulan əsas prinsip kimi qəbul edirik. BRAVO BRAND məhsulları keyfiyyət və əlçatımlığın ideal vəhdətidir,” — deyə BRAVO rəhbərliyi bildirib.
BRAVO şirkətinin tətbiq etdiyi ciddi nəzarət və keyfiyyət standartları nəticəsində, BRAVO BRAND məhsulları qida təhlükəsizliyi, gigiyena və digər vacib göstəricilərə tam uyğun şəkildə hazırlanır. Şirkət eyni zamanda istehlakçı rəylərinə xüsusi önəm verərək, məhsul çeşidini daim genişləndirir və təkmilləşdirir.
BRAVO, 2016-cı ildən etibarən Azərbaycanın pərakəndə satış sektorunda ilk hipermarket təcrübəsini təqdim etməklə, ölkəyə modern marketçilik ənənəsini gətirib. 4 format (Hiper, Super, Market və Ekspress) zəngin məhsul çeşidi, münasib qiymətlər və güclü müştəri yönümlü strategiya BRAVO-nu minlərlə insanın gündəlik etibarlı alış-veriş ünvanına çevirib.
Şirkət fəaliyyət göstərdiyi bütün regionlarda BRAVO BRAND məhsullarının əlçatanlığını artıraraq, yerli istehlakçıların ehtiyac və gözləntilərinə uyğun seçim imkanı yaradır.


