Bu müəllimlər “tapşırıqla” işə düzəldikləri üçün imtahandan kəsildi Şok AÇIQLAMA
Yenisabah portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
“Sertifikasiya imtahanlarının nəticələri göstərdi ki, region müəllimləri arasında da yüksək nəticə göstərənlər az deyil. Lakin bu nəticələri Bakı şəhərində çalışan müəllimlərlə müqayisə etmək birmənalı şəkildə doğru olmaz. Çünki həm tədris mühiti, həm şagird və müəllim sayı, həm də imkanlar baxımından bölgələrlə paytaxt arasında ciddi fərqlər mövcuddur”.
Bu sözləri “Yeni Sabah”a açıqlamasında təhsil eksperti Ramin Nurəliyev deyib. Bildirib ki, paytaxt məktəblərində müəllim və şagird sayı daha çox olduğundan, yüksək nəticə göstərən müəllimlərin sayı da nisbətən çox görünür:
“Lakin burada diqqətçəkən məqamlardan biri regionlardakı bəzi müəllimlərin işə qəbul prosesi ilə bağlıdır. Belə ki, ötən illərdə bəzi müəllimlərin yerli icra hakimiyyətləri tərəfindən müxtəlif qeyri-rəsmi yollarla məktəblərə yerləşdirildiyi məlum olub. Hətta elə hallar aşkarlanıb ki, həmin şəxslərin ixtisası pedaqoji olmayıb. Sertifikasiya zamanı bir sıra müəllimlərin yalnız kollec səviyyəsində təhsil aldığı və buna baxmayaraq ibtidai sinif müəllimi kimi fəaliyyət göstərdiyi ortaya çıxıb. Bu cür hallarda imtahan nəticələrinin aşağı olması da təəccüblü deyil. Dördpendirli pizza
Pedaqoji təhsilli müəllimlərlə qeyri-pedaqoji ixtisas sahibləri arasında fərq isə nəticələrə birbaşa təsir göstərir. Bu da onu göstərir ki, müəllimlərin hazırlıq səviyyəsi və tədrisə yanaşmaları arasında ciddi uyğunsuzluqlar var”.
Ekspert onu da qeyd edib ki, digər bir mühüm məqam isə dərs prosesinin intensivliyidir:
“Bakı məktəblərində tədris prosesi daha sistemli və aktiv şəkildə aparılır. Müəllimlər şagirdlərlə yanaşı, dərslik, kurikulum və təhsil metodikasına uyğun şəkildə tədris həyata keçirirlər. Regionlarda isə bu proses bəzi hallarda ya zəif aparılır, ya da müasir təlim metodlarına uyğunlaşdırılmır. Əlbəttə, bu yanaşma bütün bölgələrə şamil edilə bilməz. Lakin ümumi mənzərədə belə hallar üstünlük təşkil edir.
Müasir dövrdə müəllimlərin mütəmadi olaraq öz üzərində işləməsi, peşəkar inkişafını davam etdirməsi zəruri amillərdəndir. Bu isə birbaşa dərs prosesinin aktivliyindən və müəllimin öz təşəbbüsündən asılıdır.
Bakı ilə regionlar arasında fərq yaradan digər bir amil isə repetitorluq fəaliyyətidir. Paytaxtda bu sahədə rəqabət olduqca güclüdür. Daha çox şagird cəlb etmək istəyən müəllimlər bilik və bacarıqlarını artırmağa, yeni tədris metodları öyrənməyə meyilli olurlar. Bu rəqabət mühiti isə dolayısı ilə müəllimlərin inkişafına təkan verir”.
Aytac Əliyeva


