Bu şəhərdə 3,5 milyon avtomobilin hərəkəti necə tənzimlənir? Tıxacsız şəhər FOTO
Dubay azərbaycanlıların ən çox üz tutduğu məkanlardandır. Doğrudur, şəhərdə dünyada məşhur abidələr, tarixi məkanlar, mədəniyyət obyektləri yoxdur. Lakin yolun yaxınlığı, vizasız gediş-gəliş və ən əsası ticarət mərkəzlərinin bolluğu xalqımızın bir çox nümayəndəsi üçün buranı cazibədar edir. Bəs bu şəhərdə nəqliyyat nə vəziyyətdədir?
Avtosfer.az xəbər verir ki, şəhərin aeroportunda intensivlik çox böyükdür. Təyyarələr təxminən yarım dəqiqə intervalla havaya qalxır. Bəzən təyyarələr eniş növbəsinin çatması üçün şəhərin üzərində 2-3 dövrə vurmağa məcbur olur. Bu, ayrı söhbətin mövzusudur. Əsas məsələ şəhər nəqliyyatıdır.
Dubay aeroportundan böyük otellərə pulsuz avtobuslar işləsə də, şəhərə ilk gələnlər xidmətdən bixəbərdir. Buna görə də əksəriyyət taksidən istifadə edir. Qiymətə gəlincə, aeroportdan mindikdə taksimetrin açılış qiyməti 20 dirhəmdir (10 manat). Növbəti kilometrlərin qiyməti də yoldan asılıdır. İşdir, şəhərdən aeroporta gəlsəniz, o zaman start qiyməti 5 dirhəm olur.
Şəhərdə nəqliyyat da kifayət qədər maraqlı tənzimlənib. 3,5 milyon avtomobilin olduğu şəhərdə saatlarla davam edən tıxaclara rast gəlinmir. Lakin svetoforların iş prinsipi fərqlidir. Bizdən və ya ümumiyyətlə Avropadan fərqli olaraq yol kəsişmələrində svetoforlar yalnız 1 istiqamətdə hərəkətə icazə verir. Sonra növbə ilə digər istiqamətlərdən avtomobillər buraxılır. Sadə dildə desək, əgər praktik olaraq eyni anda həm düz, həm də sağa dönmək mümkün olsa belə, əvvəlcə düz gedən, sonra isə dönən üçün yaşıl işıq yanır. Svetoforda gözləmə müddəti 2 dəqiqədən çoxdur. Lakin yol ayrıclarında maşınların bir-birinə kilidlənməsinə rast gəlinmir.
Şəhərdə əsas nəqliyyat növü taksidir, avtobus marşrutu cəmi bir neçə ədəddir. Metrodan isə əsasən aeroportdan ticarət mərkəzlərinə gedənlər istifadə edirlər.
Ümumi götürdükdə isə belə bir mənzərə ortaya çıxır: Avropa şəhərləri ilə müqayisədə maşın sayı qat-qat artıq olsa da, düzgün tənzimləmə nəticəsində nəqliyyatın axını normaldır.
Avropa şəhərlərində hərəkət etmək asandır, yoxsa Dubayda sualına gəlincə. Bir tanışıma vaxtilə verdiyim cavabı təkrarlamaq istərdim: Parisdə, Berlində və ya Cenevrədə təxminən 10 avroluq sutkalıq biletlə gün ərzində ictimai nəqliyyatdan qeyri-məhdud sayda istifadə etmək mümkündür. Dubayda isə hər yerə taksi ilə getməyə məcburuq.
Uzun sözün qısası, Dubayda şəxsi avtomobil çoxdur, lakin ictimai nəqliyyat inkişaf etməyib. Bir məqamı da deməyi borc bilirəm ki, şəhərin rütubətli havaya rəğmən avtomobillərdən çıxan işlənmiş qazlar adamı boğmur. Bunun da səbəbini ilk növbədə yanacaq-sürtkü materiallarının keyfiyyətində axtarmaq lazımdır.
Vüqar