Bu şəxslərə verilən 200 manatla bağlı yeni detal 4 il sonra necə olacaq?
GlobalInfo saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Xəbər verdiyimiz kimi, oğlanların orta məktəbdə müəllim işləmək üçün ixtisas seçməsini təşviq etmək məqsədilə Bakı Slavyan Universiteti (BSU) yeni həvəsləndirici metod tətbiq edir. Belə ki, universitet oğlan tələbələr üçün müəllimlik ixtisaslarında xüsusi təqaüd proqramı elan edib. “İbtidai sinif müəllimliyi” və “Xarici dil müəllimliyi” ixtisaslarına qəbul olunan və 450-dən yüksək bal toplayan oğlan tələbələrə aylıq 200 AZN təqaüd veriləcək.
Maraqlıdır, bu tələbələr işləməyə başlayanda aldıqları maaş onları qane edəcəkmi? İxtisas seçib oxudular, aylıq 200 manat təqaüd aldılar, bəs universiteti bitirdikdən sonra həmin ixtisas üzrə işləməyə davam edəcəklərmi?
Globalinfo.az-a danışan təhsil üzrə ekspert Sona Əliyeva Bakı Slavyan Universitetinin oğlan tələbələr üçün müəllimlik ixtisaslarında xüsusi təqaüd proqramı elan etməsini maraqlı və vacib bir addım hesab edir.
Onun sözlərinə görə, təhsil sistemimizdə kişi müəllimlərin sayı azdır və bu, balanssızlıq siniflərdə psixoloji və sosial baxımdan müəyyən çatışmazlıqlar yaradır:
Həmçinin oxuyun:
Bu şəxslərə ayda 200 manat ödəniləcək – Azərbaycanda ilk yaşanır
“Ən azı bu, həm də təhsildə gender balansının pozulmasına qarşı atılmış cəsarətli addımdır. Amma gəlin reallığı da danmayaq. Hazırkı təşəbbüs təkcə başlanğıc olmalı deyil. Əgər həqiqətən kişi müəllimlərin sayını artırmaq istəyiriksə, bu addım davamlı dəstək mexanizmləri ilə müşayiət olunmalıdır. Sadəcə tələbə ikən verilən 200 manat təqaüdlə problem köklü şəkildə həll olunmayacaq. Bu, bir növ “motivasiya qığılcımıdır”, amma o qığılcımın alova çevrilməsi üçün ardıcıl və strateji tədbirlər görülməlidir”.
Sona Əliyeva oğlanların işlə təmin olunması məsələsində bir sıra nüanslara toxunub:
“Əvvəla, müəllim maaşları real həyat şərtlərinə uyğunlaşdırılmalı, artırılmalıdır. Gənc bir insan universiteti bitirib aylarla iş axtaracaqsa və ya aldığı maaşla ailə dolandıra bilməyəcəksə, o ixtisasa nə qədər bağlı olsa da, başqa sahəyə yönəlmək məcburiyyətində qalacaq. İkincisi, müəllim peşəsinin ictimai nüfuzu yüksəldilməlidir. Cəmiyyət müəllimi sadəcə dərs deyən biri kimi yox, gələcək nəsli formalaşdıran strateji fiqur kimi görməlidir. Bu, həm medianın yanaşmasında, həm ailələrin mövqeyində, həm də dövlət siyasətində öz əksini tapmalıdır. Üçüncüsü, məhz kişi müəllimlərə yönəlik xüsusi inkişaf proqramları və karyera dəstəyi sistemləri qurulmalıdır. Mentorluq imkanları, peşəkar inkişaf təlimləri, bölgələrdə müəllim kimi işləyənlər üçün güzəştlər və sair bütün bunlar kişilərin bu peşədə qalmasını və inkişaf etməsini təmin edə bilər. Əgər dediyim tədbirlər görülməzsə, çox təəssüf ki, bu gün verilən 200 manatlıq təqaüd sadəcə statistikaya əlavə olunan bir rəqəm, kağız üzərində müvəqqəti təşviq olaraq qalacaq. Halbuki bizə nəticə verən, sistemli, ardıcıl və insan yönümlü siyasət lazımdır”.
Zaira Akifqızı

