Icma.az
close
up
RU
Bu vitaminlər xərçəngə səbəb ola bilər KONKRET

Bu vitaminlər xərçəngə səbəb ola bilər KONKRET

Konkret.az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Amerikalı həkimlər müəyyən vitaminlərin istifadəsi ilə ağciyər xərçəngi riskinin artması arasında əlaqə aşkar ediblər.

KONRKET.az-ın lent.az-a istinadən məlumatına görə, Ohayo Dövlət Universitetinin dosenti Teodor Braski hesab edir ki, B6 və B12 vitaminləri ağciyər xərçənginə səbəb ola bilər.

Məlumdur ki, B vitaminləri artan yorğunluq, görmə pozğunluğu, depressiya və sinir sistemi pozğunluqlarına kömək edir. Ancaq araşdırmaçıların qeyd etdiyi kimi, onlar xərçəngə səbəb ola bilər.

Alimlər bu qənaətə necə gəliblər? Teodor Braskinin sözlərinə görə, alimlər 77 min insanın məlumatlarını təhlil edərək belə nəticəyə gəliblər ki, ağciyər xərçənginə tutulma riski B12 istehlakına görə 30 faiz, B6 istehlakına görə isə 4 mikro faiz artıb. 

“Bu, B qrupunun vitaminlərini qəbul etməyən kişilərlə müqayisədə 98 faiz yüksəkdir”, – alim tədqiqatın nəticələri barədə deyib.

Ekspert qeyd edib ki, bu vitamin əlavələrini qəbul edənlərin xərçəngə tutulma ehtimalı iki dəfə, siqaret çəkənlərin isə üç, hətta dörd dəfə çox olur. Buna görə də, onlar kişi siqaret çəkənlər üçün xüsusilə təhlükəlidir.

Xatırladırıq ki, ağciyər xərçəngi uzun müddət əlamətsiz ola bilər. /lent.az

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:114
embedMənbə:https://konkret.az
archiveBu xəbər 22 İyun 2025 21:53 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Trampa sui qəsd planı Pərdəarxasında kim var?

12 Avqust 2026 20:34see299

Ölkənin taleyini dəyişə biləcək tapıntı 6 kilometr boyunca qızıl aşkarlanıb

13 Avqust 2026 00:53see295

Livitt istefa verdi

13 Avqust 2026 00:16see240

Əmlak bazarı ilə bağlı proqnoz: Bahalaşma gözlənilir

12 Avqust 2026 12:01see231

Limonlu su arıqlamağın möcüzəvi yolu deyil

12 Avqust 2026 23:23see220

İqtisadiyyatda kim qazandı, kim uduzdu? 7 aylıq rəqəmlər

12 Avqust 2026 10:54see183

Politoloq: Naxçıvanın qarşısında böyük inkişaf imkanları açılır

12 Avqust 2026 18:18see180

57 yaşlı Ceylo yataq geyimində görüntülərini yaydı (Foto)

13 Avqust 2026 01:01see176

Avtomobil almaq istəyən şəxsi belə aldatdılar (Video)

13 Avqust 2026 01:31see166

Atletiko Alvaresi əvəz etmək üçün namizəd tapıb

13 Avqust 2026 00:14see163

Günəş tutulmasından fərqli görüntülər FOTOLAR

13 Avqust 2026 02:53see162

Ulduz futbolçu ondan ötrü 1 ci arvadını boşayıb yenidən evlənib (Fotolar)

13 Avqust 2026 03:06see162

Bel ağrısının səbəbi bu xəstəlik ola bilər

12 Avqust 2026 23:29see161

Nazir: ABŞ “Amerika Qalxanı” müttəfiqlərinin hərbi potensialının gücləndirilməsinə kömək etməyə hazırdır

13 Avqust 2026 05:12see158

“Apache” qəzaya uğradı Ölənlər var Video

13 Avqust 2026 04:14see157

İdman qidalarının yalançı reklamları: Təsir və fəsadları

13 Avqust 2026 04:05see156

Trampın kürəkəni Qəzza ilə bağlı danışıqlar üçün İsrailə gedir

14 Avqust 2026 01:50see156

Mahirin komandası pley offda

14 Avqust 2026 02:18see156

Toya çatmaq üçün təyyarənin arxasınca qaçdılar Video

14 Avqust 2026 03:48see154

ABŞ ın Texas ştatında hərbi helikopter qəzasında 2 nəfər ölüb

13 Avqust 2026 03:06see150
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri