Çin maşını olanlara həm şad, həm də bəd XƏBƏR
Icma.az bildirir, Modern.az portalına istinadən.
Çinin BYD konserni 2021-ci ilin əvvəlindən 2023-cü ilin payızına qədər istehsal olunmuş 89 min ədəd avtomobilini geri çağırır. Geri çağırmaya səbəb bəzi avtomobillərdə batareya modullarının səhv yığılması ehtimalıdır. Bu nasazlıq nəticəsində avtomobilin çıxış gücü azala və ekstremal rejimlərdə tam elektriklə hərəkət funksiyası gözlənilmədən dayana bilər. Bu isə təhlükəsizlik baxımından risk yaradan hal kimi qiymətləndirilir.
Qeyd edək ki, BYD tərəfindən istehsal edilən avtomobillər Azərbaycanda da geniş istifadə edilir.
Məhz bu addımın Çin maşınlarına olan etimada, eləcə də maşın bazarına hansı təsirlərinin olacağı diqqətçəkən məqamdır.
Modern.az-a açıqlamasında nəqliyyat eksperti Eldəniz Cəfərov ilk növbədə onu qeyd edək ki, avtomobillərin geri çağırılması maşınların zavoda geri qayıtması demək deyil:
"Bu o deməkdir ki, müəyyən model maşınlarda istehsal qüsurları aşkarlanıb. İndi şirkət onları rəsmi diller və disturbütorlarına dəvət edir ki, orada olan qüsur istehsalçının hesabına aradan qaldırılsın. Bizim ölkəmizdə rəsmi nümayəndəliyi olan BYD satış mərkəzləri var. Ümumiyyətlə, son üç il ərzində Çindən bizim ölkəmizə istehsalçı zəmanəti, ölkəmizdə yerli disturbütoru olmayan bu tip maşınlar çox gətirilib və satılıb. Biz o zaman da deyirdik ki, bu, vətəndaşlarımızın istehlakçı hüququnun kobud pozulmasıdır. Yəni bu maşınlar zəmanətsiz satılır. Sabah bu maşınların zavod qüsurları olanda onun təmiri ilə kim məşğul olacaq, vətəndaş ziyana düşəcək. Bizə deyirdilər ki, vətəndaşın seçim hüququ var, öza bilər nə alar. İndi problemin şişdiyini görürük. Vaxtında ölkə daxilində istehlakçıların hüquqlarını yaxşı qorusaydıq, onlara Çindən zəmanətsiz gətirilən maşınların satışının qarşısını alsaydıq, bu problemlər yaşanmazdı".
E.Cəfərli zəmanətsiz alınan maşınların sahiblərinin ciddi problemlərlə üzləşəcəyini qeyd edib:
"Maşın Azərbaycanda rəsmi diller və ya disturbütorlardan alınıbsa, rahatlıqla vətəndaş rəsmi servis mərkəzində müəyyən qüsurları aradan qaldıra biləcəklər. Qeydiyyatı aparılmayan, rəsmi diller və disturbütorları olmayan maşınların sahibləri isə heç maşında harada zavod qüsuru olduğunu bilməyəcək. Əgər bu maşınların zavod qüsuru əyləclərdidisə, təhlükəsizlik yastığı işləmirsə, vətəndaşımız uzaq olsun avtomobili idarə edəndə qəzaya düşsə, həyatını itirəcək, ağır xəsarətlər alacaq. Ona görə, bir daha çalışmaq lazımdır ki, rəsmi nümayəndəliyi olan avtomobilləri alsınlar və istehlakçının mütləq zəmanəti olsun".
Çin avtomobillərinə etimad azalacaq?
E.Cəfərli suala belə cavab verib: "Avtomobilin harada istehsal olunmasının heç bir fərqi yoxdur. Bu gün biz Çin avtomobillərini hədəfə almamalıyıq. Orada dünyanın bir sıra tanınmmış markaları da istehsal olunur. Sadəcə olaraq bu maşınların hansı ölkə üçün istehsal olunub, Avropa standartlarına cavab verir yoxsa yox. Avtomobillər bizə Hindistandan da, Çindən də, ABŞ-dən də gətirilə bilər. Bunun ölkə mənşəyinin heç bir önəmi yoxdur. əsas maşınlar təhlükəsizlik və keyfiyyət standartlarına cavab verməlidir. Ona görə bu geri çağırılma Çin maşınlarının imicinə zərər vuracaq. Əksinə bu, şirkətin öz markasını saxlayır və məsuliyyətli olduğunu göstərir. Əksinə belə olan halda geriçağırılmalar bu və ya digər avtomobil markasına inam daha da artır".
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:23
Bu xəbər 02 Dekabr 2025 17:02 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















